Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 7 oktober 2014, 22:35   #1
1981
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 oktober 2014
Berichten: 4
Geslacht:
Prohairclinic: een absolute aanrader!

Twee jaar geleden besloot ik om eindelijk stappen te ondernemen om mijn leven weer op de rails te krijgen; al jaren had ik last van een ernstige depressie en dit voornamelijk omwille van mijn ernstig haaruitval. Elke dag zag ik, en ook wel mijn nabije omgeving, mijn zelfvertrouwen zienderogen dalen. Alleen wisten zij niet waarom en ik wel. Jarenlang liep ik met een groot 'geheim' rond, eentje waarvoor ik me dood schaamde en dat dan nog eens met de dag verergerde. Ik probeerde dit geheim te verbergen door haarpoeder te gebruiken, maar dit gaf me al de bijkomende zorgen; of dit effectief wel bleef zitten, of mensen het niet zouden opmerken, ... Ik kon geen spiegel voorbijwandelen zonder even te checken of je daarwerkelijk niets kon zien. Heel mijn leven werd beheerst door mijn haar en het maakte me eerlijk gezegd doodongelukkig. Zo ongelukkig dat ik een jarenlange relatie met de vrouw van mijn leven ongewild naar de vaantjes heb laten gaan. Ik was nog maar een schim van de persoon die ik in het begin van onze relatie was en met deze persoon zag ze geen toekomst meer.

Op dat moment wist ik dat het niet meer zo voort kon, dat er iets moest gebeuren. Per toeval kwam ik bij Prohairclinic terecht en besloot ik langs te gaan voor een consultatie. Onmiddellijk werd ik op mijn gemak gesteld en voelde ik dat er weer hoop was. Ik heb dan ook onmiddellijk beslist dat ik een haartransplantatie wilde, dat dit iets was dat ik gewoonweg moest doen om mijn geluk terug te vinden. Een paar maanden later was het dan ook zover. Met een ontzettend klein hartje trok ik richting Prohairclinic , maar al gauw gingen deze zenuwen weg. Ik werd er ontzettend op mijn gemak gesteld, voor maar ook tijdens de transplantatie. 3400 grafts, dat was niet niks, maar op zich heb ik geen enkele hinder gehad tijdens de transplantatie zelf.
Nog nooit was ik zo opgelucht toen ik na de tweede dag buiten kon lopen met het perspectief weer meer haar te hebben in de toekomst. Het was ontzettend spannend om te zien hoe het allemaal zou evolueren, ook al wist ik dat dit een ruime tijd zou duren vooraleer ik het daadwerkelijk eindresultaat zou kunnen bewonderen.

Twee jaar later ben ik terug zo gelukkig dan dat ik voor mijn haaruitval was. Ik kijk nu wel met spijt terug naar het verleden, dat ik het zover heb laten komen om er iets aan te laten doen, enkel en alleen uit schaamte. Mijn advies is dan ook; twijfel alsjeblieft niet als dit aan je als persoon vreet, doe er wat aan voor je jezelf in die diepe put gooit waar ik lange tijd in vertoefd heb.

Ik ben Prohairclinic en voornamelijk dan Kristel ontzettend dankbaar voor de ontzettend goede zorgen. Een absolute aanrader dus.

Laatst gewijzigd door Henk; 7 oktober 2014 om 22:50 Reden: Links verwijderd, overbodig
1981 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 oktober 2014, 23:41   #2
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Misschien wat foto's toevoegen want nu kom je wel heel erg over als een spammer!
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 8 oktober 2014, 01:20   #3
maaa17
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2014
Locatie: den haag
Berichten: 315
Geslacht:
Waarom ga je speciaal registeren op een haar site, 2 jaar nadat je je haartransplantatie heb gehad en geen problemen meer hebt met je haar. Waarom zou je helemaal een account aanmaken en je verhaal doen?? Dat verband snap ik niet.

Maar ja waarschijnlijk werk je gewoon voor prohair...
maaa17 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 oktober 2014, 10:25   #4
1981
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 oktober 2014
Berichten: 4
Geslacht:
Hier gaan we dan. De reden waarom ik dus niet meer op forums te bespeuren ben, hetgeen je zegt wordt onmiddellijk in twijfel genomen of tegengesproken.

De reden waarom ik hier mijn verhaal kom doen, twee jaar na datum, is omdat ik onlangs bij hen langs geweest ben om eindelijk mijn resultaat aan hen te laten zien. Ze waren positief verrast erdoor en vonden mijn verhaal iets wat vele mensen doormaken, maar men nooit echt naar buiten toe brengt.

Als bedankje dacht ik deze ervaring mee te delen, zodoende dat mensen die in dezelfde situatie verkeren zich niet alleen zouden voelen of me hierover zouden kunnen aanspreken of whatever. Ik werk dus zeker niet voor prohairclinic, maar ben hen dankbaar voor wat ze gedaan hebben. Vandoor deze post. Het positieve mag ook eens benoemd worden of niet dan?

Foto's post ik later vanavond nog.
1981 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 oktober 2014, 10:42   #5
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Als je oprecht een tevreden klant bent is het natuurlijk mooi dat je goed geholpen bent en mag je zeker positieve feedback delen. Maar ik zeg eerlijk dat ik ook aan reclame dacht. Jouw schrijfwijze en het verhaal mooi overbrengen doet dat gewoon sterk vermoeden. Ook het feit dat een moderator links heeft verwijderd? Maar goed, laat inderdaad eens wat foto's zie, altijd okay...
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 8 oktober 2014, 11:20   #6
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.153
Geslacht:
Ik heb de links verwijderd, omdat ik vind dat je gewoon "Prohair" kunt vermelden zonder daarbij drie keer naar hun website te linken.

@1981, Fijn dat je tevreden bent en ik ben ook benieuwd naar de foto's.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 8 oktober 2014, 20:15   #7
1981
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 oktober 2014
Berichten: 4
Geslacht:
Bij deze dus de foto's. Deze zijn onlangs bij hen op het kantoor in een lichte omgeving getrokken.
Spijtig dat ik 'verdacht' wordt een spammer te zijn omdat ik mijn verhaal blijkbaar mooi verwoord heb of links naar hen plaatste.
Ik heb dit gepost omdat IK dit met jullie wou delen, hopelijk hebben jullie er iets aan.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg voor.jpg‎ (34,8 KB, 170x gelezen)
Bestandstype: jpg na 1.jpg‎ (40,7 KB, 165x gelezen)
Bestandstype: jpg na 2.jpg‎ (36,2 KB, 164x gelezen)
1981 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 oktober 2014, 21:04   #8
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.317
Geslacht:
Dat is wel een heel verschil. Prima resultaat!!!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 8 oktober 2014, 21:41   #9
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Was deze eerste post over een andere kliniek dan Prohair geweest, dan had ik dit ook een "opvallende" eerste post gevonden, eerlijk gezegd..

Kort geleden heb ik contact opgenomen met Bverotti (over mogelijkheden van eventueel verdichten), en toen kwamen de "overduidelijke reclame eerste posts" nog ter sprake op Haarweb..

We waren het hier duidelijk over eens.. Totaal ongeloofwaardig!!!

Maar nu weer waar het om gaat..

Dat is een serieuze verandering, ik begrijp zeker wel dat je daar heel gelukkig mee bent!!!

Geniet ervan!

Laatst gewijzigd door markr32; 8 oktober 2014 om 23:09
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 oktober 2014, 21:43   #10
Marc82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 juli 2014
Berichten: 93
Geslacht:
Zeker een verschil. Hoeveel grafts heeft u gekregen?
Marc82 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 oktober 2014, 21:46   #11
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Ziet er ok uit. Maar inderdaad na twee jaar opnieuw opeens op haarweb posten!
Vorig jaar augustus werd uw foto op een Engels forum eveneens geplaatst. Toen was u ook al tevreden, vanwaar wederom vandaag.
Vind het toch nog steeds een beetje verdacht.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg image.jpg‎ (47,3 KB, 96x gelezen)
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017


Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Oud 8 oktober 2014, 21:54   #12
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Dit is een super resultaat! De zoveelste indrukwekkende HT die ik heb gezien van Prohair. Ik denk dat als jouw donor het toeliet, je niets meer zou kunnen terugzien van dunner wordend haar. Bij deze gasten ga ik zelf ook over enige tijd een consult aanvragen. Jij in ieder geval gefeliciteerd met het behaalde resultaat!
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 8 oktober 2014, 22:32   #13
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Marc82

3400 grafts.
Zeker een goed resultaat maar is ook best een aardig aantal grafts.
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017


Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Oud 8 oktober 2014, 22:53   #14
Marc82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 juli 2014
Berichten: 93
Geslacht:
Thanks.
Ik had er overheen gelezen.
Marc82 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 oktober 2014, 02:27   #15
1981
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 oktober 2014
Berichten: 4
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairforlife Bekijk bericht
Ziet er ok uit. Maar inderdaad na twee jaar opnieuw opeens op haarweb posten!
Vorig jaar augustus werd uw foto op een Engels forum eveneens geplaatst. Toen was u ook al tevreden, vanwaar wederom vandaag.
Vind het toch nog steeds een beetje verdacht.
Dit vind ik wel zeer eng want ik heb deze foto's nog nooit online gezet. Kun je me hiervan de link eens geven aub? Bedankt.
1981 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.