Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 augustus 2006, 09:59   #1
lieverdje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 augustus 2005
Locatie: Rotterdam
Berichten: 25
wat haat ik het..

Hoi,

Jullie kennen mij vast niet meer, ik ben hier een hele tijd geleden een paar keer geweest...(Ik heb ttm nu bijna 7 jaar schat ik) Ik wil geen ttm meer hebben, ik wil er vanaf! Ik heb het al zo vaak geprboeerd het lukt me gewoon niet! Ik wil mooi haar, ik wil het los kunnen hebben! (heb het altijd in een staart of opgestoken omdat je anders mijn kale oplekken kunt zien) Ik voel me nu zo ontzettend rot, ik ben mezelf niet meer... Het voelt alsof ik de hele tijd zo'n steen op mijn maag heb, ik heb hoofdpijn van het druk maken... ik wil niet meer! bestaat er geen wondermiddel ofzo? nee dat is te mooi om waar te zijn...Helaas heb ik op dit moment nog een paar andere problemen waar ik mee zit, dit maakt het nog erger en ik ga meer trekken... ik voel me nu zo rot, zit je huilen hier achter de pc...
lieverdje is offline   Met citaat reageren
Oud 16 augustus 2006, 10:39   #2
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
Lieverdje
Wat rot voor je. Ik ken het gevoel wel, ik ben ook zo boos en teleurgesteld iedere keer als ik weer terugval en als ik de schade bekijk. Ik heb binnenkort een sollicitatiegesprek én een feestje, en net nu heb ik kale plekken die ik niet meer kan verdoezelen behalve met een hoofddoekje.
Maar je zo boos maken kost veel teveel energie. De TTM mag je leven niet beheersen. Laten we onszelf een beetje verwennen vandaag, en proberen om er morgen weer tegenin te gaan.
Sterkte
j
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 16 augustus 2006, 22:39   #3
eus
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 februari 2002
Locatie: south-east of holland
Berichten: 219
Hoi lieverdje,
Je berichtje klinkt behoorlijk verdrietig!
ja, soms is het zo verschrikkelijk balen, en voelt het zo gemeen en rot dat juist jij TTm hebt!! Maar als er op een bepaald moment in je leven meerder problemen spelen kan het wel eens helpen om heel even de TTm te laten...ende aandacht te geven aan andere problemen, en de aandacht te geven aan jezelf. Lukt het vandaag niet, dan morgen proberen. en inderdaad zoals jente zegt, jezelf een beetje verwennen. Je wordt al genoeg 'gestraft' als je weer hebt getrokken.
Veel sterke en succes van eus.
eus is offline   Met citaat reageren
Oud 16 augustus 2006, 22:57   #4
ingevdb
ingeske
 
ingevdb's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Locatie: Vlaams-Brabant, België
Berichten: 95
hoi lieverdje,

ik begrijp heel goed wat je beschrijft. en ik geloog dat het niet meer dan normaal is dat je soms gewoon heel kwaad en verdrietig wordt over die stomme TTM. volgens mij is kwaad zijn zelfs niet zo slecht, als je het^positief gebruikt. het kan je soms ook vechtlust geven. zoiets van: verdomme, ik wil dit niet, en kga er tegen knokken. maar tegelijk sluit ik me helemaal bij jente aan: wees niet te hard voor jezelf... morgen is weer een dag, hopelijk met heel veel moed...
sterkte,
inge
ingevdb is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik HAAT TTM Eeyore TTM - Algemeen 7 20 juli 2005 19:57
Ik haat mijn zus merryl TTM - Algemeen 4 19 augustus 2004 02:30


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.