Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 29 april 2013, 20:05   #46
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Nou zeg het maar ik wil het zo snel mogelijk hebben aangezien ik gestopt ben met finasteride. Maar hoe ga je dat met verzenden doen? Krijg jij alles eerst binnen en dan deel je het door de aantal kopers? En inderdaad wel belangrijk om te weten waar het vandaan komt (welke leverancier)?
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 29 april 2013, 21:29   #47
Volleboshaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2013
Berichten: 118
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yoeris Bekijk bericht
Ik heb ook interesse. Volleboshaar, bij welke leverancier zou je willen bestellen?
Ok mooi, nou er is genoeg interesse en samen met de groupbuy op de andere forum die ik verzorg kan ik voor deze prijs zorgen. Leverancier is t&w, we hebben op het andere internationale forum al bij dit bedrijf besteld en alles is legit tot nu toe. Ik ga ben er nu mee bezig en zorg dat het dan volgende week beschikbaar is!

Laatst gewijzigd door Volleboshaar; 29 april 2013 om 21:31
Volleboshaar is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2013, 10:04   #48
vrosjnivosj
HaarWeb lid
 
vrosjnivosj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2005
Berichten: 1.502
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volleboshaar Bekijk bericht
Omdat je het topisch gebruikt waardoor het localized werkt en dus alleen de receptoren rond je hoofdhuid geblokt worden. Finasteride gaat systematisch en verminderd in je hele lichaam de omzetting naar DHT, dit wil je eigenlijk voorkomen.

Er zijn heel veel mensen die met finasteride sides hebben/hadden en naar RU zijn overgestapt en die daarmee veel meer happy zijn.
Haha Ru zou niet in je bloed komen
Het 2de heb ik geen zicht op.
__________________

vrosjnivosj is offline   Met citaat reageren
Oud 1 mei 2013, 09:50   #49
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
ik zou ook graag willen meedoen!
ryan82 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 mei 2013, 03:04   #50
odecsner
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2013
Berichten: 12
ik doe ook mee als dat kan, hopelijk niet te veel sides
odecsner is offline   Met citaat reageren
Oud 6 mei 2013, 10:41   #51
ikzelf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 472
Geslacht:
kan je als je ru gebruikt niet beter stoppen met fina? is toch niet meer nodig of zie ik dat verkeerd.
ikzelf is offline   Met citaat reageren
Oud 6 mei 2013, 13:00   #52
Volleboshaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2013
Berichten: 118
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ikzelf Bekijk bericht
kan je als je ru gebruikt niet beter stoppen met fina? is toch niet meer nodig of zie ik dat verkeerd.
In principe wel. Een echte meerwaarde om dan nog finasteride erbij te gebruiken is er eigenlijk niet. Het verschil zal nihil zijn.

Voor de overige mensen ik ben er nu mee bezig om dit voor ons te krijgen. Ik denk dat ik het ergens volgende week heb. Ik zal vandaag of morgen wel ff een RU guide maken met algemene informatie, hoe te mixxen etc.
Volleboshaar is offline   Met citaat reageren
Oud 6 mei 2013, 20:14   #53
Zoevo
kalend :o
 
Zoevo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 februari 2006
Berichten: 854
Geslacht:
Hallo VollebosHaar,
Met hoeveel mensen heb je nu rekening gehouden? Zoals ik aangaf wil ik zeker participeren!!
__________________
1x 1/4 proscar per dag.
Minoxidilmax 15% + RU in de avond(01-2009 + 01-06-2013)
Lipogaine in de ochtend(01-07-2013)
Multi
Algemene gezondheid
-------------------------------------------------
Status : Dikke haren, wel achteruitgang. Niet meer zo mee bezig als vroeger. Zou wel een goed middel willen voor mijn inhammen, die blijven groeien.
Zoevo is offline   Met citaat reageren
Oud 6 mei 2013, 20:17   #54
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Inderdaad. En heb nog steeds geen antwoord gehad op mijn vraag. Hoe wil je dit precies gaan doen? Je hebt het volgende week al? Zonder eerst het geld van ons te krijgen?
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 6 mei 2013, 20:43   #55
Volleboshaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2013
Berichten: 118
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zoevo Bekijk bericht
Hallo VollebosHaar,
Met hoeveel mensen heb je nu rekening gehouden? Zoals ik aangaf wil ik zeker participeren!!
8 eigenlijk maar, waarvan 3 al hebben gereserveerd. Ik zet je wel bij het lijstje erbij . Maar no worries daarna zorg ik wel dat er weer wat meer komt maar ze hebben op dit moment niet meer op stock, dus dan gaat het weekje langer duren mocht iemand er niet bij kunnen deze keer.
Volleboshaar is offline   Met citaat reageren
Oud 6 mei 2013, 20:46   #56
Volleboshaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2013
Berichten: 118
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Memeber Bekijk bericht
Inderdaad. En heb nog steeds geen antwoord gehad op mijn vraag. Hoe wil je dit precies gaan doen? Je hebt het volgende week al? Zonder eerst het geld van ons te krijgen?
Sorry als ik je vraag heb gemist ben ook erg druk op andere forum met groupbuy. Ja ik heb het volgende week, dus nu "voorgeschoten", aangezien wesley en wat anderen wilden heb ik het besteld omdat er genoeg interesse is. En voor mezelf natuurlijk ook . Jij wil dus ook sowieso van de levering van volgende week? Iedereen die dat wil dan graag een pm.

Laatst gewijzigd door Volleboshaar; 6 mei 2013 om 20:48
Volleboshaar is offline   Met citaat reageren
Oud 6 mei 2013, 21:43   #57
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Maakt niet uit maar wilde enkel wat meer duidelijkheid. Wel netjes als het volgende week al kan. Bij mij is reuma vastgesteld en moet dus acuut stoppen met finasteride. M'n haar (die ik nog heb) is me echter teveel waard vandaar dat ik het met ru eens wil proberen met zo klein mogelijke dosering icm minoxidil. Hopen dat dit voor stabilisatie kan zorgen samen met regenepure. Je hebt overigens PM.
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 6 mei 2013, 21:53   #58
Volleboshaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2013
Berichten: 118
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Memeber Bekijk bericht
Maakt niet uit maar wilde enkel wat meer duidelijkheid. Wel netjes als het volgende week al kan. Bij mij is reuma vastgesteld en moet dus acuut stoppen met finasteride. M'n haar (die ik nog heb) is me echter teveel waard vandaar dat ik het met ru eens wil proberen met zo klein mogelijke dosering icm minoxidil. Hopen dat dit voor stabilisatie kan zorgen samen met regenepure. Je hebt overigens PM.
Oehw, sterkte ermee!! Heb je erbij gezet en als ik t binnen heb zal je meteen een pm krijgen !
Volleboshaar is offline   Met citaat reageren
Oud 9 mei 2013, 17:26   #59
amour fou
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juli 2009
Berichten: 17
Ik zou graag ook meedoen, of ben ik te laat?
amour fou is offline   Met citaat reageren
Oud 9 mei 2013, 19:14   #60
Volleboshaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2013
Berichten: 118
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door amour fou Bekijk bericht
Ik zou graag ook meedoen, of ben ik te laat?
Nee hoor je kan meedoen, niet bij de eerste keer maar komt goed daar zorg ik voor (weekje later)! Ze hadden helaas niet meer op voorraad.. Beetje geduld dus

Laatst gewijzigd door Volleboshaar; 9 mei 2013 om 19:39
Volleboshaar is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:12.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.