Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 17 juli 2014, 19:34   #1
lieverdje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 augustus 2005
Locatie: Rotterdam
Berichten: 25
Interview trichotillomanie

Een tijdje geleden heb ik meegewerkt aan een interview over trichotillomanie. Hierbij stuur ik de link van het artikel (of mag je geen linken plaatsen?!)
http://www.ze.nl/p/154657/ellen_heef...ren_te_trekken

Het artikel is begin april geschreven toen ik idd nog trekvrij was, inmiddels is dit sinds midden april al niet meer zo, helaas. Ook is er wel in mijn verhaal een beetje geknipt, had bepaalde zinnen wel anders of uitgebreider neergezet. Maar ja dat hou je toch...

Laatst gewijzigd door lieverdje; 17 juli 2014 om 23:23
lieverdje is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juli 2014, 22:00   #2
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Indrukwekkend verhaal Lieverdje. Goed dat je dit interview met ons deelt.
Jammer dat je niet trekvrij gebleven bent. Ik heb zelf geen ervaring met trekken aan mijn haren, dus ik kan je verder - helaas - niet adviseren of helpen.

Ik wens je wel heel veel sterkte en ik hoop voor je dat je toch nog eens helemaal trekvrij komt, maar dat is een hele moeilijke- en langdurig proces met vallen op opstaan. Nogmaals sterkte en je bent een sterke meid; wees trots op jezelf!
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 augustus 2014, 11:42   #3
Karentje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 april 2009
Locatie: Wilrijk, Antwerpen
Berichten: 78
Heel mooi artikel! En wat moedig! En zo herkenbaar!
Bij mij ligt de oorzaak waarschijnlijk ook vooral bij mijn moeder, ik heb het gevoel dat ik me altijd meer moet bewijzen dan mijn zus en broer, ik ben ook snel volwassen geworden, en toen ik mijn vriend ( nu man ) leerde kennen, kon ik niet snel genoeg van huis weggaan... Beste stap die ik ooit genomen heb voor mijn zelf ontplooiing... maar ja die TTM heb ik meegenomen... Ik ben nu ook +- 4maand trekvrij, puur op karakter, maar het is alle dagen vechten... Elke dag voelen en jezelf proberen tegen te houden om dat ene haar er toch niet uit te trekken...

Echt waar bravo, dat je zoiets hebt durven neerpennen voor iedereen! Ik hoop dat het je ook hoop en courage heeft gegeven om te blijven vechten! En om TTM ergens een plaatsje te geven...
Karentje is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:12.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.