Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 25 mei 2013, 20:48   #76
Waterbewoner
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 februari 2013
Berichten: 30
Heb de RU ook ontvangen. Nog even wachten op weegschaal dan kan ik los.

Zal proberen updates te geven....
Waterbewoner is offline   Met citaat reageren
Oud 25 mei 2013, 21:27   #77
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ikzelf Bekijk bericht
Ik geen hergroei

Doe nu 2 gram per twee weken mixem in 60ml minoxidil
Dus 4 ml per dag
Hoe lang zit je al aan de RU dan? En ik neem aan dat je dan 's ochtends en s' avonds 2 ml smeert. Of doe je 1x per dag 4 ml?
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 25 mei 2013, 21:34   #78
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Ik zit sinds vorige week aan de RU, thanks Volleboshaar voor de groupbuy nog. Ik gebruik 100 mg per ml. Ik zal over een maandje ofzo mijn eerste bevindingen wel posten. @ Volleboshaar: is het niet verstandiger om de RU in een eigen vehicle van PPG 30%-alcohol 70% te mixen? Dit om eventuele interactie met minoxidil te mijden?
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 27 mei 2013, 16:06   #79
Volleboshaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2013
Berichten: 118
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reet Bekijk bericht
Ik zit sinds vorige week aan de RU, thanks Volleboshaar voor de groupbuy nog. Ik gebruik 100 mg per ml. Ik zal over een maandje ofzo mijn eerste bevindingen wel posten. @ Volleboshaar: is het niet verstandiger om de RU in een eigen vehicle van PPG 30%-alcohol 70% te mixen? Dit om eventuele interactie met minoxidil te mijden?
Moeilijk te zeggen, misschien wel misschien niet. Maar uit ervaringen van mezelf en anderen kan ik je zeggen dat het in minoxidil prima werkt. Het is ook altijd beter om in combinatie te gebruiken naar mijn mening.
__________________
Het gebruik van producten en of adviezen die ik geef zijn op eigen risico. Allen gegeven adviezen zijn puur van een informatief karakter.
Volleboshaar is offline   Met citaat reageren
Oud 29 mei 2013, 00:52   #80
vrosjnivosj
HaarWeb lid
 
vrosjnivosj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2005
Berichten: 1.502
Niet alleen jou mening ook de mening van de studie van ketoconazole en minoxidil.
__________________

vrosjnivosj is offline   Met citaat reageren
Oud 29 mei 2013, 21:50   #81
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2011
Berichten: 716
Volleboshaar .. ik zou de 28ste RU kopen. Dit wordt nu dus twee dagen later. Excuses voor het ongemak! Maar goed heb eindelijk mijn loon binnen dus kan het nu betalen. Hoe gaan we dat nu doen?
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 30 mei 2013, 14:49   #82
Volleboshaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2013
Berichten: 118
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Memeber Bekijk bericht
Volleboshaar .. ik zou de 28ste RU kopen. Dit wordt nu dus twee dagen later. Excuses voor het ongemak! Maar goed heb eindelijk mijn loon binnen dus kan het nu betalen. Hoe gaan we dat nu doen?
je hebt een pm! Voor diegene die ook nog willen, ik heb volgende week weer een lading, daarna even tijdje niet.
__________________
Het gebruik van producten en of adviezen die ik geef zijn op eigen risico. Allen gegeven adviezen zijn puur van een informatief karakter.
Volleboshaar is offline   Met citaat reageren
Oud 30 mei 2013, 15:37   #83
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Gebruik nu 100 mg op 1 ml per dag. Maar dat is zo weinig te smeren?! Ik ga denk ik maar 100 mg op 3 ml per dag gebruiken om het wat beter te kunnen verdelen. Vooral met wat meer haar op je hoofd is 1 ml moeilijk te verdelen! Is het trouwens ook niet beter om de 100 mg in bijv. 4 ml te verdelen? 's ochtends dan 2 ml en in de avond 2 ml aanbrengen. Per saldo houd je dan 100 mg per dag, alleen verdeel je het wat meer. Of wordt de concentratie dan weer te laag?
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 30 mei 2013, 16:57   #84
Volleboshaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2013
Berichten: 118
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reet Bekijk bericht
Gebruik nu 100 mg op 1 ml per dag. Maar dat is zo weinig te smeren?! Ik ga denk ik maar 100 mg op 3 ml per dag gebruiken om het wat beter te kunnen verdelen. Vooral met wat meer haar op je hoofd is 1 ml moeilijk te verdelen! Is het trouwens ook niet beter om de 100 mg in bijv. 4 ml te verdelen? 's ochtends dan 2 ml en in de avond 2 ml aanbrengen. Per saldo houd je dan 100 mg per dag, alleen verdeel je het wat meer. Of wordt de concentratie dan weer te laag?
Ik doe ook idd 100mg in 3ml minox per dag, 1ml vind ik niet genoeg om volle coverage te krijgen. Maar als je 2x50mg kan doen en de tijd daarvoor vind is dat ook prima natuurlijk.
__________________
Het gebruik van producten en of adviezen die ik geef zijn op eigen risico. Allen gegeven adviezen zijn puur van een informatief karakter.
Volleboshaar is offline   Met citaat reageren
Oud 30 mei 2013, 17:57   #85
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
100 mg op 2ml zou meer ideaal zijn denk ik
dan zit je op 5% ru per ml

100mg per ml = 10% , das best heel veel
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 mei 2013, 19:23   #86
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Hoe snel mag je eigenlijk resultaat verwachten van RU? Ik bedoel niet qua voller worden/thickening maar vermindering van shedding. Want als RU direct de receptoren bezetten zul je toch redelijk snel al vermindering van haaruitval mogen constateren?
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2013, 22:51   #87
Volleboshaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2013
Berichten: 118
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reet Bekijk bericht
Hoe snel mag je eigenlijk resultaat verwachten van RU? Ik bedoel niet qua voller worden/thickening maar vermindering van shedding. Want als RU direct de receptoren bezetten zul je toch redelijk snel al vermindering van haaruitval mogen constateren?
Vermindering qua shedding? Ik denk toch wel na een maandje ongeveer, maar dit verschilt per persoon (sommigen heel snel sommige niet)
__________________
Het gebruik van producten en of adviezen die ik geef zijn op eigen risico. Allen gegeven adviezen zijn puur van een informatief karakter.
Volleboshaar is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2013, 23:08   #88
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volleboshaar Bekijk bericht
Vermindering qua shedding? Ik denk toch wel na een maandje ongeveer, maar dit verschilt per persoon (sommigen heel snel sommige niet)
Hebben jullie het echt over shedding of over het moment waarop je verwacht dat haaruitval gaat vertragen?

Als je echt een shedding hebt, dan vertraagt de uitval na een maandje juist niet. Meestal zit je dan juist midden in een versnelling. Maar bij de gangbare middelen ervaart lang niet iedereen een shedding en dat zal bij RU niet anders zijn, verwacht ik.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2013, 23:35   #89
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Hebben jullie het echt over shedding of over het moment waarop je verwacht dat haaruitval gaat vertragen?

Als je echt een shedding hebt, dan vertraagt de uitval na een maandje juist niet. Meestal zit je dan juist midden in een versnelling. Maar bij de gangbare middelen ervaart lang niet iedereen een shedding en dat zal bij RU niet anders zijn, verwacht ik.
Ja das bij MIJ nou het rare: sinds een jaar of 3 zit ik haast in een constante 'shedding'! Het lijkt wel alsof mijn normale haaruitval wel 150 per dag is geworden met uitschieters naar tot wel 300 per dag. Voorheen was het echt haast niks: 20-40 of zoiets? Ja, natuurlijk merk ik wel dat mijn haar sinds een jaar of drie langzamerhand overal dunner is als voorheen, maar het verbaasd me echt dat ik nog behoorlijk wat haar heb staan met zoveel haaruitval.
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juni 2013, 11:06   #90
Zoevo
kalend :o
 
Zoevo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 februari 2006
Berichten: 854
Geslacht:
Gent's, order ging heel snel. Binnen een uur lag het al bij het postkantoor en kreeg ik mijn tracenummer. Dag erna in huis. Top werk! Enige wat ik heb is dat je volledig moet vertrouwen op de integriteit van Volleboshaar. Omdat hij hier al een poosje zit geef ik hem het voordeel van de twijfel! Thanx Vollebos!
__________________
1x 1/4 proscar per dag.
Minoxidilmax 15% + RU in de avond(01-2009 + 01-06-2013)
Lipogaine in de ochtend(01-07-2013)
Multi
Algemene gezondheid
-------------------------------------------------
Status : Dikke haren, wel achteruitgang. Niet meer zo mee bezig als vroeger. Zou wel een goed middel willen voor mijn inhammen, die blijven groeien.
Zoevo is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
anti-androgeen, ru58841

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.