Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 augustus 2013, 13:15   #1
lieverdje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 augustus 2005
Locatie: Rotterdam
Berichten: 25
Kapper (/kapster) gezocht die ervaring heeft met TTM!

Hoi allemaal,

Zoals de titel al zeg ben ik op zoek naar een kapper (man of vrouw, maakt niet uit) die ervaring heeft met trichotillomanie.
In de afgelopen 8 jaar ben ik slechts 2 keer naar de kapper geweest (ja je leest het goed), verder heeft mijn vriend mijn haar een paar keer geknipt en ik heb het zelf een aantal keer gedaan. Laatste maanden gaat het weer wat beter met mijn haar (ik zit in therapie in Nijmegen, bij sommigen wel bekend) en ik zou nu eindelijk is een leuk en vlot kapsel willen!
Ik vind het echt ontzettend eng om naar de kapper te gaan, dit heeft deels te maken met een nare ervaring op mijn 13e bij de kapper, waarna ik jaren niet meer naar de kapper ben geweest. Daarom zoek ik nu een kapper die ervaring heeft met trichotillomanie. Ik weet dat er jaren geleden een vrouw op dit forum kapster was, maar dat is echt al jaren terug.
Hopelijk kan iemand hier mij helpen!
lieverdje is offline   Met citaat reageren
Oud 28 augustus 2013, 16:44   #2
lieverdje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 augustus 2005
Locatie: Rotterdam
Berichten: 25
Niemand?!
lieverdje is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2013, 22:21   #3
jessieagressie
HaarWeb lid
 
jessieagressie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2005
Berichten: 27
Ik zal voor je meezoeken, ben zelf ook op zoek en weet dat hier iemand lid is of was die kapster is/was in Roden of in ieder geval in Roden kwam.
jessieagressie is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2013, 09:27   #4
Helmgirlie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2013
Berichten: 870
Geslacht:
Ik weet dat er een haarsalon of kapsalon Ria Dierking in Arnhem is. Heb goede verhalen gehoord al ben ik er zelf nooit geweest. Voor alle haarproblemen schijn je bij haar terecht te kunnen. Voor mensen met TTM zal ze ook vast heel veel begrip hebben.
Ik weet niet waar je zit en het is dus in Arnhem.
Ze heeft een site. Daar kun je even kijken. Misschien is het iets voor je?
Misschien hoef je daar niet perse een haarwerk aan te schaffen en kan ze je eigen haar ook knippen en stylen.

Voor de zekerheid maar even informeren hoe het zit met TTM en eventueel gewoon knippen en stylen. Ik las iets over bezoek aan huis. Maar dat kan natuurlijk ook over haarwerken gaan.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt! En misschien doet ze ook alleen maar haarwerken knippen, maar informeren kan geen kwaad denk ik. Misschien zijn er bij jou in de buurt ook wel kapsalons waar ze rekening met je kunnen en willen houden. Haarverlies is knullig genoeg, wat de oorzaak dan ook moge zijn. Kappers mogen daar met respect mee omgaan. Alle klanten hebben daar recht op. Ik hoop dat zij of anders iemand anders jou kan helpen.

Hier is de link:
http://www.haarinstituutriadierking.nl/

Contact

Haarinstituut Ria Dierking
Hollandweg 54
6843 JP Arnhem-Zuid (Gld)

Telefoon (026) 389 01 53
Mobiel (06) 549 746 81 (ook buiten kantooruren)
E-mail info@riadierking-haarwerken.nl

KvK nr. 09175808
BTW nr. 8082.92080B01

SEMH gecertificeerd
ANKO gecertificeerd

Laatst gewijzigd door Helmgirlie; 27 november 2013 om 09:35
Helmgirlie is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:50.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.