Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 19 januari 2021, 11:36   #1
Linkerbaan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 juli 2020
Berichten: 27
Geslacht:
Regenepure + Neofollics tabletten + Spectral DNC-N

Goedemorgen allemaal,

Al enige tijd ben ik een stille lezer op dit forum. Inmiddels al veel kennis mogen op doen op dit forum, waarvoor mijn dank.

Als man van 29 jaar kwam ik er midden vorig jaar helaas achter dat ook mijn haar wat dunner begon te worden bovenop. Vooral de inhammen zag ik toch iets groter worden in vergelijking met voorheen. Desalniettemin heb ik altijd al een beetje inhammen gehad.

Op basis hiervan ben ik begonnen met verschillende haargroeisupplementen.
In oktober 2020 ben ik begonnen met om de dag Regenepure DR + Regenepure biotin conditioner te gebruiken. Hierdoor merkte ik dat de conditie van mijn haar verbeterde.

Eind november heb ik hieraan de Neofollics hair growing supplements toegevoegd. Ik neem dagelijks 3 tabletten, zoals staat voorgeschreven voor onderhoud en eventuele hergroei. Daarnaast neem ik dagelijks multivitaminen en visoliecapsules.

Tot slot ben ik in januari begonnen met de lotion Spectral DNC-N. Echter valt het me de laatste week op dat mijn haar heel snel aan het terugtrekken en aan het uitdunnen is. Ik begin mij momenteel toch echt zorgen te maken over mijn haar.

Nu ben ik benieuwd of dit kan komen door het bekende fenomeen 'shedding', of dat de middelen die ik gebruik niet sterk genoeg zijn?

Zijn er eventueel forum genoten die ervaring hebben met bovenstaande producten? Ik hoor het graag!
Linkerbaan is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2021, 18:38   #2
viper91
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 oktober 2020
Berichten: 3
Geslacht:
Ik gebruik sinds 1 november de regenpure shampoo en de biotine conditioner. Daarnaast gebruik ik sinds 1 november Essengen-6 plus en merk op kale plekken dat er al flink wat haar terug begint te groeien. Daarnaast merk ik ook hele lichte terug groei op de inhammen. Ik ben tevens ook 29!
viper91 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2021, 18:52   #3
RogerStone
HaarWeb lid
 
RogerStone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 november 2020
Berichten: 61
Geslacht:
Ik gebruik Essengen-6, biotine en natuurlijke multivitamine (geen troep dus) en merk eigelijk niet veel. Wellicht wat stabilisatie. Zeker geen hergroei van deze middelen. Hergroei op inhammen van fina of minox is in principe ook niet mogelijk, dat is vooral bedoeld voor bovenop en de kruin. Ik ben nu ongeveer 10 maanden bezig. Dus denk misschien toch stabilisatie en betere conditie van het haar.

Ook omega 3 tabs en renegene pure

Laatst gewijzigd door RogerStone; 19 januari 2021 om 18:55
RogerStone is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2021, 17:22   #4
P1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 oktober 2018
Berichten: 15
Geslacht:
Ik gebruik ook regenpure Dr en Spectral DNC.

Voor dat ik in 2018 spectral gebruikte had ik soms jeuk op mijn hoofd en veel haren op mijn handen bij het wassen. Ook bij het kammen zaten er altijd wat haren in de kam. Toen ik net begon Met spectral dnc had ik 1-2 weken wat haren met witte vlokjes er aan die uitvielen. Tot op de dag van vandaag heb geen haren aan mijn handen tijdens het wassen en geen haren meer in de kam.

Of de shampo iets toevoegd weet ik niet, hier ben ik eerder mee begonnen maar toen heb ik geen verschil gemerkt. Toen ik begon met spectal dnc merkte ik pas positive resultaten.
__________________
01-01-2017 Regenepure DR, 3x/week
28-06-2018 SPECTRAL DNC-N 5%Nanoxidil 2x/dag
08-12-2020 Hairmax laserband 82 3x/week
P1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 januari 2021, 09:05   #5
Linkerbaan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 juli 2020
Berichten: 27
Geslacht:
Over de Renepure DR ben ik ook tevreden. Al heb ik wel het idee dat sinds ik daarmee ben gestart, meer haar ben gaan verliezen. (Kan ook zijn dat ik er sindsdien meer van bewust ben ).

Ik ben benieuwd of de Spectral DNC-N resultaat gaat geven, lees dat de meningen hiervan nogal uiteen liggen.

Voor wat betreft de Essengen 6-plus, hiervan heb ik al veel goede dingen gelezen. Alleen wil ik het gebruik van finasteride zoveel mogelijk uitstellen.
Linkerbaan is offline   Met citaat reageren
Oud 21 januari 2021, 14:23   #6
RogerStone
HaarWeb lid
 
RogerStone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 november 2020
Berichten: 61
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Linkerbaan Bekijk bericht
Over de Renepure DR ben ik ook tevreden. Al heb ik wel het idee dat sinds ik daarmee ben gestart, meer haar ben gaan verliezen. (Kan ook zijn dat ik er sindsdien meer van bewust ben ).

Ik ben benieuwd of de Spectral DNC-N resultaat gaat geven, lees dat de meningen hiervan nogal uiteen liggen.

Voor wat betreft de Essengen 6-plus, hiervan heb ik al veel goede dingen gelezen. Alleen wil ik het gebruik van finasteride zoveel mogelijk uitstellen.
Je bent tevreden als je meer haar verliest? Of vind je de geur gewoon lekker ruiken
RogerStone is offline   Met citaat reageren
Oud 21 januari 2021, 16:46   #7
viper91
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 oktober 2020
Berichten: 3
Geslacht:
Haarverlies komt dan waarschijnlijk door een shedding, had ik ook. Weet alleen niet of het komt door Essengen of door Regenepure. Had daar de 1ste 6 weken echt ontzettend last van.
viper91 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2021, 09:56   #8
Linkerbaan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 juli 2020
Berichten: 27
Geslacht:
Het is de vraag of het haarverlies aan Regenepure DR te wijten is. Wel geeft het een goed volume aan mijn haar.
Linkerbaan is offline   Met citaat reageren
Oud 23 januari 2021, 18:26   #9
algomas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 juni 2020
Berichten: 36
Geslacht:
Neofolics deed helemaal niks bij mij, viel op dezelfde snelheid uit.
Sinds 1aug maxogen-x 2-3x per week 1 dosis (topisch) van 0.5-1 ml en na 2/3 maanden complete stop van haaruitval. Sinds wind december lichte hergroei in de haarlijn zelf. Erg tevreden dus, zeker gezien de lage dosering en dus lage kosten en kans op bijwerkingen.
algomas is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
neofollics, regenpure, shedding, spectral.dnc

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.