Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 15 juli 2013, 14:42   #121
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
Question

@nijmegen2 hoe gaat het nu met je? Wie heeft je daar behandeld?
lanny is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juli 2013, 15:14   #122
ikzelf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 472
Geslacht:
Ik ben op consult geweest bij HSI amsterdam.

Ik heb een jaar terug een FUE gehad van 2200 grafts.
Tegen mij hebben ze gezegd dat ik eerst een proefbehandeling moet ondergaan ivm litekens van de FUE en daardoor kunnen de haarzakjes schreef staan en misschien lukt het niet met die kleine naald haartjes weg te halen.. Wel KUT om te horen want vind het uitdunnen van donor niet relaxt.. Ik overweeg dus me volgende HT eerst met bodyhair te doen..
ikzelf is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juli 2013, 21:23   #123
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
Bij wie ben je geweest? Wie heeft jou voorlichting gegeven? Was je tevreden daarover
lanny is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juli 2013, 12:37   #124
ikzelf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 472
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lanny Bekijk bericht
Bij wie ben je geweest? Wie heeft jou voorlichting gegeven? Was je tevreden daarover


Eerst zo blonde dame van jaartje of 25-28. Tjah ze vertelde gewoon der verhaaldje. Daarna beetje aziatische vrouw (doktor). Was niet zo boeiend.
ikzelf is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juli 2013, 10:40   #125
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nijmegen2 Bekijk bericht
@Brilliez: Zie mijn post in 1403 grafts - 2 januari

Laat ons niet langer in spanning laat eens weten hoe het nu gaat? Hoe was de behandeling? Wie heeft de behandeling uitgevoerd?
lanny is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juli 2013, 10:50   #126
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ikzelf Bekijk bericht
Eerst zo blonde dame van jaartje of 25-28. Tjah ze vertelde gewoon der verhaaldje. Daarna beetje aziatische vrouw (doktor). Was niet zo boeiend.
Dank voor je post, zolang ze maar duidelijk zijn en je vragen goed hebben beantwoord?

Laatst gewijzigd door lanny; 17 juli 2013 om 17:26
lanny is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juli 2013, 17:30   #127
ikzelf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 472
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lanny Bekijk bericht
Dank voor je post, zolang ze maar duidelijk zijn en je vragen goed hebben beantwoord?
In principe had ik niet zoveel vragen, bedoel hoe een FUE werkt weet ik inmiddels wel etc.

Hier op haarweb is wat discussie over de hergroei in het donorgebied en dat dit niet officieel is bewezen. HSI zegt dat ze dat wel officieel bewezen hebben.

Dame die de intake deed zij dat ze wel vond dat ik kale plekjes had waar ik haren kon laten zetten. Doktor vondt dat ik nog genoeg haar had en bang zou zijn haren te beschadigen.

Dus ben niet ontevreden.

Wel ben ik ergens anders ook op consult geweest. Toen werd er met een lens op tv scherm ingezoomd op mijn haren en gemeten etc hoe dik en hoeveel grafts par cm. Dat deden ze bij hsi niet.
ikzelf is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juli 2013, 17:52   #128
fransutrecht
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2013
Berichten: 4
Ik ben voor het eerst bij Hsi geweest. Het is nu zes weken geleden. Afwachten wat het gaat worden. Ik heb in ieder geval wel het gevoel dat hsi een professionele organisatie is.

Laatst gewijzigd door fransutrecht; 17 juli 2013 om 18:17
fransutrecht is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juli 2013, 19:47   #129
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ikzelf Bekijk bericht
Hier op haarweb is wat discussie over de hergroei in het donorgebied en dat dit niet officieel is bewezen. HSI zegt dat ze dat wel officieel bewezen hebben.
Ik heb in ieder geval zo mijn twijfels. Niet DAT er hergroei plaatsvindt, dat geloof ik wel, alleen geloof ik totaal niet in 85%. Ik schat dat het werkelijke percentage veel lager ligt, misschien rond de 40%. Maar we zullen zien, in september gaat gc83uk van het TBT forum ALLES rondom zijn procedeure met de camera vastleggen, zodat we precies kunnen gaan zien hoeveel de hergroei nou werkelijk bedraagt.
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juli 2013, 20:12   #130
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
@fransutrecht Hoe heb je de behandeling ervaren, kun je daar wat meer over vertellen?
lanny is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juli 2013, 08:17   #131
fransutrecht
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2013
Berichten: 4
Ik heb het als gewoon goed ervaren. Ik begon heel vroeg. Er lopen volgens mij alleen dames rond. Na de koffie zijn ze begonnen. Het duurt de hele dag. Je kunt dvds kijken. Niet up to date maar je komt ook niet voor de films. Je krijgt ook een lunch aangeboden. De dames doen eerst het uithalen van de grafts. Ze wisselen elkaar af. De dokter komt regelmatig binnen en bij het terugplaatsen heeft de dokter ook zelf terug geplaatst. Tijdens de behandeling kun je dus muziek en films kijken als je dat wilt. Je bent verdoofd dus het doet geen echt pijn. Koffie komt uit een automaat die ik niet bij een kliniek vindt passen dat kan beter maar ja ik ben verwent met een Jura thuis. N espresso zou al een stuk beter zijn. Maar de eindconclusie is dat ik professioneel geholpen ben. Hoop dat ik je vraag beantwoord heb.
fransutrecht is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juli 2013, 13:44   #132
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
Dank je wel Frans. Zoals ik heb begrijp is het dus een echt mannen eldorado. Omringt door mooie vrouwen word je de hele dag behandeld. Mijn vriend is voor een consult geweest en zit er serieus over na te denken om de behandeling te starten. Misschien moet ik wel mee gaan..... met al die verleidingen in de buurt.

Laatst gewijzigd door lanny; 18 juli 2013 om 13:51
lanny is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2013, 09:43   #133
fransutrecht
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2013
Berichten: 4
Mmmm. Wel...even denken. Volgens mij hoef je je geen zorgen te maken. De dames zien er fris en fruitig uit. Ze hebben allemaal dezelfde kleren aan. Maar zoals ik het beoordeel zijn ze allemaal op een na aan de verkeerde kant van de bmi. Op een na dat was een blonde die viel binnen de normale bmi. De arts zag er ook wel gewoon goed uit maar dan moet je van klein en Aziatisch houden. Dus tenzij hij daar van houdt kun je gewoon thuis blijven.
fransutrecht is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2013, 22:58   #134
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
Thumbs up

Dank Frans
lanny is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juli 2013, 13:16   #135
Dymoman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2012
Berichten: 229
Heb onlangs Van Barneveld gezien, maar van veel haar is er niets meer te zien helaas.
Die jongen is terug bijna kaal, ziet er niet uit.
Jaja, ik heb altijd kritiek, maar zoek het zelf op.
Dymoman is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[finasteride] [dutasteride] Averechtse werking? Vince001 Medicijnen/haargroeimiddelen 529 24 juli 2020 13:34
Foligain hektor Medicijnen/haargroeimiddelen 35 22 april 2018 22:32
Hairmultiplication homersimpson Overige behandelingen 36 24 september 2006 23:30
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 15:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 19:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:15.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.