Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 31 juli 2018, 16:42   #1
Haartje12
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 juli 2018
Berichten: 7
Geslacht:
Wink Mijn haarwerkje

Ik heb nu al 6 jaar AA maar nog nooit is het zo erg heftig uitgevallen en dat nog wel binnen 1 week!
Dit gebeurde in de vakantie en was super zenuwachtig om naar school te gaan. tijdelijk heb ik toen een mutsje gebruikt maar die was te los en niet erg mooi.

Met mijn ouders ging ik langs bij een haarwinkeltje ofzo met haarwerkjes in Leiden.
Daar hebben ze mij eerst onderzocht met een soort microscoop en vonden ze hele kleine blonde haartjes wat voor mij best gek was aangezien ik donkerbruin haar heb.
Die mensen zeiden dat het misschien mogelijk was dat mijn haar weer terug groeide
-dat dit een van de kenmerken waren- en dus besloot ik te wachten.

het groeide niet terug. en ik heb trouwens ook zalfjes geprobeert dat niet hielp.
Ik heb er vrede mee genomen.
Mijn moeder praatte nog wat met die mensen en zij stelden voor om een pruikje aan me te geven met mijn haar kleur.
Ik vond dat maar niks, het jeukte, het voelde té nep, het páste gewoon niet bij mij totdat ze iets nieuws aan me gaven.

Het leek op een soort zweet bandje met haar aan vast gemaakt. ik zette het op en het voelde stúkken beter! alleen... het zag er natuurlijk hartstikke gek uit.. want de bovenkant van mijn hoofd was nog altijd te zien.
het zag er echt heel raar uit maar toen gaf die vrouw mij een strak mutsje.

ze zei dat ik daar mee kon springen, rennen, alles zonder dat het afviel!

mijn ervaringen met dit soort haarwerkje is stukken beter dan een complete pruik.

-haartje12
Haartje12 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2018, 17:13   #2
Diksy
HaarWeb lid
 
Diksy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Locatie: Maasdam
Berichten: 531
Geslacht:
Vellus haar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haartje12 Bekijk bericht

Met mijn ouders ging ik langs bij een haarwinkeltje ofzo met haarwerkjes in Leiden.
Daar hebben ze mij eerst onderzocht met een soort microscoop en vonden ze hele kleine blonde haartjes wat voor mij best gek was aangezien ik donkerbruin haar heb.
Die mensen zeiden dat het misschien mogelijk was dat mijn haar weer terug groeide
-dat dit een van de kenmerken waren- en dus besloot ik te wachten.
-haartje12
Het verschil tussen die blonde haartjes met jouw oorspronkelijke donkere haar komt waarschijnlijk door het verschil tussen het donkere terminale haar, haar dus dat zo'n cm. per maand groeit en lichaamshaar dat we overal hebben. Dat haar groeit maar kort en valt sneller uit. Het verschil in groei cyclus dus. https://nl.wikipedia.org/wiki/Vellushaar.
__________________
"En voorts ben ik van mening dat de meeste haargroeimiddelen weggegooid geld zijn"(HJD)

Hans J.Diks, internet journalist m.b.t. haarproblemen.

www.haarproblemen.nl

"Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt"
Diksy is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:07.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.