Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 april 2014, 16:14   #16
webnar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 november 2009
Berichten: 48
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Opblaaskrokodil Bekijk bericht
Heel veel succes! gaat zeker goedkomen!
Nou eerste dag is zeer goed verlopen. Chauffeur was netjes op tijd bij het hotel.
Eenmaal aangekomen bij Esteworld netjes ontvangen en de vragen lijst even doorlopen voordat ik me bloed onderzoek kreeg. En binnen enkele minuten was de uitslag al binnen en kon ik me gaan omkleden voor de operatie.

Het enige wat wat vervelend was waren de verdovingen maar die worden in nog geen minuut gezet dus dat viel reuze mee. En erna prikken ze je hier en daar om te kijken of het nog pijn doet en er wat bij gespoten moet worden. En van de rest van de behandeling heb ik niets gevoeld, het is net of je een helm op hebt waar ze aanzitten te rommelen.

Maar vandaag zijn er 3100 grafts verplaatst die geoogst zijn uit de rechterkant van mijn donor gebied en morgen nogmaals deze hoeveelheid en dan natuurlijk uit de linker zijde.

klein.jpg

Laatst gewijzigd door Webmaster; 1 mei 2014 om 18:36 Reden: Thumbnail naar attachment hersteld
webnar is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2014, 17:29   #17
Opblaaskrokodil
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 februari 2014
Locatie: Nederland
Berichten: 202
Geslacht:
Goed bezig!! Nu lekker rusten op je hotelkamer!
__________________
Medicijnen/Haargroeimiddelen:
- 1.25mg finasteride 1x per dag (sinds oktober 2012)
- 5% Spectral UHP Minoxidil 2x per dag (sinds april 2014)

Chirurgische behandelingen:
- Transhair FUE 1300 grafts 5 maart 2014 http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=33369

Leefstijl:
- gezond eten
- niet roken
- 3x per week sporten (cardio en kracht)
Opblaaskrokodil is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2014, 18:05   #18
webnar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 november 2009
Berichten: 48
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Opblaaskrokodil Bekijk bericht
Goed bezig!! Nu lekker rusten op je hotelkamer!
Foto doet het nu geloof ik...


Heeft er iemand nog een goude tip voor het op je rug slapen. Aangezien dat niet echt mijn ding is.

Laatst gewijzigd door webnar; 23 april 2014 om 19:41
webnar is offline   Met citaat reageren
Oud 24 april 2014, 16:33   #19
webnar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 november 2009
Berichten: 48
nou vandaag het 2de deel gehad van de operatie. Het ziet er allemaal goed uit. Tot nu toe ben ik nog steeds zeer positief over het werk dat door het team van Esteworld is geleverd, en zeker de ondersteuning die je van hun ook krijgt.

Het positieve is ook dat die mening door alle patiënten die ik in het kliniek gesproken heb gedeeld wordt.

Ik ga nu ff wat rusten en probeer erna of morgen wel even een foto met het resultaat van vandaag te posten.
webnar is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2014, 06:31   #20
webnar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 november 2009
Berichten: 48
Nou mijn avontuur zit er bijna op. Straks wordt ik opgehaald om gewassen te worden, en wat uitleg over thuis wassen en medicatie. En dan begint de terug reis naar Nederland alweer.
webnar is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2014, 09:39   #21
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
goed om je ervaringen te lezen webnar. Wat een grote behandeling :-)
wat is je algemene gevoel over esteworld\ervaing tot nu toe?

Ik blijf je postings met veel interesse volgen
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2014, 10:54   #22
webnar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 november 2009
Berichten: 48
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeJong Bekijk bericht
goed om je ervaringen te lezen webnar. Wat een grote behandeling :-)
wat is je algemene gevoel over esteworld\ervaing tot nu toe?

Ik blijf je postings met veel interesse volgen
DeJong, ja idd een enorme behandeling in 2 opvolgende dagen. Ik ging er erg zenuwachtig heen met een beetje een onzeker gevoel. Je weet toch nooit wat er gebeurt en hoe natuurlijk. Maar dit alles viel zo mee, ik ben echt blij dat ik de keuze Esteworld heb gemaakt. Tot nu toe ben ik echt zeer tevreden over het werk wat ze verricht hebben, en zeker ook de organisatie eromheen. En vooral ook de persoonlijke aandacht, en dat geld niet alleen voor de mensen in het kliniek maar ook voor Hidde het contact persoon voor Esteworld in NL.

Ik zal als het weer kan meer Foto's posten in me fotoboek hier op haarweb. Maar zal voor de beeld vorming alvast een foto van voor en na toevoegen.

Oh ja en let niet op de keukenrol die nog in me haar zit van het drogen.......Ben er erg voorzichtig mee...

top_small.jpg front 5dagen.jpg dichtheid dag 5.jpg

Laatst gewijzigd door Webmaster; 1 mei 2014 om 18:45 Reden: Thumbnail naar attachment hersteld
webnar is offline   Met citaat reageren
Oud 29 april 2014, 13:59   #23
webnar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 november 2009
Berichten: 48
Day 5 na de behandeling.....is er iemand met de goudentip tegen het jeuken?.....
webnar is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2014, 09:47   #24
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
tegen jeuk :Calendulal/aloe vera?

zit net je foto's te bekijken,maar wat gaat dat herstel snel bij jouw zeg, vandaar ook stuk ergere jeuk.. Super netjes en rustig ziet het er al uit.
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2014, 10:00   #25
webnar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 november 2009
Berichten: 48
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeJong Bekijk bericht
tegen jeuk :Calendulal/aloe vera?

zit net je foto's te bekijken,maar wat gaat dat herstel snel bij jouw zeg, vandaar ook stuk ergere jeuk.. Super netjes en rustig ziet het er al uit.
Ik wordt er helemaal gek van ga zo de Calendula zalf proberen. Ik ben heel bij met de HT, maar ben geloof ik een beetje panisch dat er iets mee mis gaat..........maar als ik zo rond kijk op het fora is iedereen dat na ze HT, maar toch.....zo had ik vanmorgen 2 kleine haartjes op me kussen, geeft toch een enorm onzeker gevoel meteen....pffffff

Zal er allemaal wel bij horen.
webnar is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2014, 10:22   #26
webnar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 november 2009
Berichten: 48
Ik heb vandaag nog wat foto's gemaakt. Zelf ben ik met het beeld wel erg blij van de kruin nu al, gezien het feit er vorige week niet 1 haartje opstond.

_SAM7757_small.jpg _SAM7759_small.jpg _SAM7761_small.JPG

Laatst gewijzigd door Webmaster; 1 mei 2014 om 18:52 Reden: Thumbnail naar attachment hersteld
webnar is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2014, 17:31   #27
MSR
HaarWeb lid
 
MSR's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 september 2009
Berichten: 219
De dichtheid frontaal lijkt niet verkeerd. Benieuwd naar het eindresultaat. Ff een jaartje geduldig wachten. Succes!
MSR is offline   Met citaat reageren
Oud 4 mei 2014, 04:47   #28
Interest3d
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 september 2012
Berichten: 190
Geslacht:
Ziet er zeer goed uit kerel! Alles lijkt me heel rustig. Is normaal dat je je zorgen maakt hoor. Had ik ook enorm. Zeker de lotion er lang genoeg op laten, deze helpt een beetje tegen jeuk, maar ook dat alle korstjes goed weken en zo makkelijk loskomen. Je bent mooi op schema lijkt me.
__________________
Medicijnen/Haargroeimiddelen:
- 5% Minoxidil 2x per dag spray (sinds 14 februari 2014)

Chirurgische behandelingen:
- Esteworld FUE 3500 grafts op 14 januari 2014 (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=33053)

Levenstijl:
- gezonder eten
- gestopt met roken op 3 januari 2014
- 3x per week lopen
Interest3d is offline   Met citaat reageren
Oud 4 mei 2014, 12:13   #29
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Zooow dat is nog eens een mega HT in zo (relatief) weinig tijd, ongelofelijk dat zij dit in Turkije aankunnen dmv met boor(tje) grafts eruit halen.

Ziet er zowel qua design van de haarlijn als dichtheid van de (verplaatsten) grafts erg goed uit!!!

Dat ze in Turkije vaak niet "dichter/denser" gaan dan 35 a 40 grafts per cm2 is de reden dat ik voor dichter bij huis gekozen heb, maar nogmaals ziet er goed uit!

Graag blijven posten, en veel succes met het lange wachten.. En natuurlijk het eind resultaat!

Markr32
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 mei 2014, 01:36   #30
webnar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 november 2009
Berichten: 48
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door markr32 Bekijk bericht
Zooow dat is nog eens een mega HT in zo (relatief) weinig tijd, ongelofelijk dat zij dit in Turkije aankunnen dmv met boor(tje) grafts eruit halen.

Ziet er zowel qua design van de haarlijn als dichtheid van de (verplaatsten) grafts erg goed uit!!!

Dat ze in Turkije vaak niet "dichter/denser" gaan dan 35 a 40 grafts per cm2 is de reden dat ik voor dichter bij huis gekozen heb, maar nogmaals ziet er goed uit!

Graag blijven posten, en veel succes met het lange wachten.. En natuurlijk het eind resultaat!

Markr32
Mark ik zou graag een dichtheid boven de 50 grafts/cm2 willen maar er zijn nu al 6200 grafts uit me achterhoofd geplukt. Eerst maar kijken over een jaar hoe het eruit ziet.
__________________
Chirurgische behandelingen:
- Regenepure sinds feb 2013
- Minoxidil 5% (Foligain N5) sinds 24 Mei 2014
- Vitamine Complex super haar formule sinds 28 april 2014
- Esteworld FUE 6200 grafts op 23/24 april 2014
- Esteworld FUE 2567 grafts op 06 sept 2015
http://www.haarweb.nl/forum/showthre...t=33515&page=1)
webnar is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.