Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 september 2020, 00:38   #16
Haartjes2020
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2020
Berichten: 296
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PJKG Bekijk bericht
Ligt aan de leeftijd en agressiviteit. Als je jong bent is het een no brainer. Zonder medicatie moet je een HT al helemaal uit je hoofd zetten.
Maar als je jong Bent, denk je miss; fuck die eventuele bijwerkingen.

Dat is niet verstandig, aangezien je op dat moment misschien niet bezig bent met bepaalde zaken en achteraf spijt krijgt.

Maar je hebt een punt, het is een 1+1=2.
__________________
FUE Saffier Haartransplantatie Esteworld 07-2020

Regime
Biotine 1 x 1000ug pd sinds 10-03-2020
Ketokonazol 3 x pw sinds 10-07-2020
Essengen 6 plus 0.75ml pd sinds 27-07-2020
Dermapen 1,25mm 1 x pw sinds 10-11-2020

Laatst gewijzigd door Haartjes2020; 26 september 2020 om 01:06
Haartjes2020 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 september 2020, 02:33   #17
Crazy9
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Berichten: 336
Talking

Bij Hairworld spreken ze gewoon nederlands hoor in Turkije,
dus geld niet bij iedereen



QUOTE=Aver;449974]Je snapt toch wel dat dit nepverkiezingen zijn. Bedrijf betaalt geld voor een prijs in zijn/haar aangeleverde categorie en mag op komen draven voor een filmpje.

Verder is een HT in Turkije best te doen, maar weet dat ze daar enkel productie draaien. In Nederland krijg je het superpositieve salesverhaal en zijn ze erg aardig, maar eenmaal daar krijg je een ongeïnteresseerde tolk. Daar komt nog bij dat ik verhalen heb gelezen dat je in Turkije minder grafts kan krijgen als de chirurg dat beter lijkt, maar je betaalt nog wel steeds hetzelfde vaste bedrag.[/QUOTE]
Crazy9 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 september 2020, 03:37   #18
Waylon
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2020
Berichten: 27
Geslacht:
Hoi , ik ben naar dokter sergan geweest. Het is een moderne kliniek , daar wordt je geholpen door een grote team , ze zijn allemaal vriendelijk .inclusief tolk en vervoer is ook geregeld. De service wat je daar krijgt is in Nederland onmogelijk...heb ook research gedaan bij sommige Nls klinieken die gevestigd zijn istanbul ( YouTube filmpjes) je kan hun niet met de kliniek van sergan vergelijken...ze zijn daar echt prof qua hygiëne , grote team medewerkers die jou helpen , daarna nog foto's maken ...alles is modern en nieuw . Enige nadeel is dat dr serkan heel erg druk heeft..je moet duidelijk aangeven dat je een volle bos wil en voordat je daar heen gaat je eisen doorgeven aan degene die jou vragen beantwoordt , taxi en afspraak regelt. Dr serkan is ook bekend in europa en hii wint ieder jaar award nr 1 voor haartransplantatie . Ik ben zelf in januari naar Istanbul geweest en heb niet goed gecommuniceerd en heb 1800 graft gekregen . Als jij van te voren aangeeft dat je zoveel graft wilt hebben , krijg je geen spijt dat je daar bent geweest .
Waylon is offline   Met citaat reageren
Oud 30 september 2020, 10:13   #19
Aver
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2020
Berichten: 33
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Waylon Bekijk bericht
Dr serkan is ook bekend in europa en hii wint ieder jaar award nr 1 voor haartransplantatie .
Die award is nep. Staat allemaal al beschreven op pagina 1.
Aver is offline   Met citaat reageren
Oud 30 september 2020, 11:51   #20
Waylon
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2020
Berichten: 27
Geslacht:
Europe Award is nep? Ik zal als ik jou was eerst onderzoek gaan ipv hem gaan demoniseren! Ik weet niet of jij een conccurent van hem bent...hij staat in turkije op nr 1 en ik ben in nederland naar zandmant kliniek geweest en ik weet niet hoe de resultaten zijn. Ik kan alleen garanderen dat mensen geen spijt krijgen en dat Ik heb ik zelf ervaren. Sowieso vind ik de behandeling dje in turkije zijn gevestegid veel goedkoper...en ik grloof best dat er klinieken geen award hebben en wel goed werk leveren. Ik zal geen europese bedrijven gaan zoeken die gevestigd xinn in istanbul.Als mensen in istanbul op vakantie gaan...ga op consult en vraag een rondleiding dan weet je al genoeg . Min punten van alle klinieken ...ze adviseren clienten na de behandeling GF hair serum van 200 euro...dat zal ik zelf afraden.

Laatst gewijzigd door Waylon; 30 september 2020 om 11:55
Waylon is offline   Met citaat reageren
Oud 30 september 2020, 13:00   #21
Aver
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2020
Berichten: 33
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Waylon Bekijk bericht
Europe Award is nep? Ik zal als ik jou was eerst onderzoek gaan ipv hem gaan demoniseren! Ik weet niet of jij een conccurent van hem bent...hij staat in turkije op nr 1 en ik ben in nederland naar zandmant kliniek geweest en ik weet niet hoe de resultaten zijn. Ik kan alleen garanderen dat mensen geen spijt krijgen en dat Ik heb ik zelf ervaren. Sowieso vind ik de behandeling dje in turkije zijn gevestegid veel goedkoper...en ik grloof best dat er klinieken geen award hebben en wel goed werk leveren. Ik zal geen europese bedrijven gaan zoeken die gevestigd xinn in istanbul.Als mensen in istanbul op vakantie gaan...ga op consult en vraag een rondleiding dan weet je al genoeg . Min punten van alle klinieken ...ze adviseren clienten na de behandeling GF hair serum van 200 euro...dat zal ik zelf afraden.
Ja, ik hoef geen heel verhaal. Die award is overduidelijk nep, lol. Je draagt je categorie aan, betaalt wat geld en mag op komen draven voor wat leuke marketing.

Dat gebeurt overigens in heel veel sectoren, niet alleen hier.

Zie ook: https://en.wikipedia.org/wiki/Vanity_award
Aver is offline   Met citaat reageren
Oud 30 september 2020, 13:50   #22
Haartjes2020
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2020
Berichten: 296
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Waylon Bekijk bericht
Europe Award is nep? Ik zal als ik jou was eerst onderzoek gaan ipv hem gaan demoniseren! Ik weet niet of jij een conccurent van hem bent...hij staat in turkije op nr 1 en ik ben in nederland naar zandmant kliniek geweest en ik weet niet hoe de resultaten zijn. Ik kan alleen garanderen dat mensen geen spijt krijgen en dat Ik heb ik zelf ervaren. Sowieso vind ik de behandeling dje in turkije zijn gevestegid veel goedkoper...en ik grloof best dat er klinieken geen award hebben en wel goed werk leveren. Ik zal geen europese bedrijven gaan zoeken die gevestigd xinn in istanbul.Als mensen in istanbul op vakantie gaan...ga op consult en vraag een rondleiding dan weet je al genoeg . Min punten van alle klinieken ...ze adviseren clienten na de behandeling GF hair serum van 200 euro...dat zal ik zelf afraden.
Laat even je voor en na resultaat zien, aangezien je het zelf ervaren hebt.

Zo nep als wat deze Rewards.

Ik heb thuis ook een prijs hangen, “De beste afwasser van het jaar 2020”.
Deze prijs wordt verdeeld tussen mij en mijn vriendin...
__________________
FUE Saffier Haartransplantatie Esteworld 07-2020

Regime
Biotine 1 x 1000ug pd sinds 10-03-2020
Ketokonazol 3 x pw sinds 10-07-2020
Essengen 6 plus 0.75ml pd sinds 27-07-2020
Dermapen 1,25mm 1 x pw sinds 10-11-2020
Haartjes2020 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 september 2020, 14:03   #23
KidMinchia
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 december 2014
Berichten: 76
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Waylon Bekijk bericht
Europe Award is nep? Ik zal als ik jou was eerst onderzoek gaan ipv hem gaan demoniseren! Ik weet niet of jij een conccurent van hem bent...hij staat in turkije op nr 1 en ik ben in nederland naar zandmant kliniek geweest en ik weet niet hoe de resultaten zijn. Ik kan alleen garanderen dat mensen geen spijt krijgen en dat Ik heb ik zelf ervaren. Sowieso vind ik de behandeling dje in turkije zijn gevestegid veel goedkoper...en ik grloof best dat er klinieken geen award hebben en wel goed werk leveren. Ik zal geen europese bedrijven gaan zoeken die gevestigd xinn in istanbul.Als mensen in istanbul op vakantie gaan...ga op consult en vraag een rondleiding dan weet je al genoeg . Min punten van alle klinieken ...ze adviseren clienten na de behandeling GF hair serum van 200 euro...dat zal ik zelf afraden.
Demoniseren, lol. Op nummer 1 van wat? Heb je een bron? Knap trouwens dat jij als klant een ander kunt garanderen dat diegene er geen spijt van krijgt. Is dat puur op basis van je eigen ervaring?
KidMinchia is offline   Met citaat reageren
Oud 30 september 2020, 14:31   #24
Waylon
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2020
Berichten: 27
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KidMinchia Bekijk bericht
Demoniseren, lol. Op nummer 1 van wat? Heb je een bron? Knap trouwens dat jij als klant een ander kunt garanderen dat diegene er geen spijt van krijgt. Is dat puur op basis van je eigen ervaring?
Ik denk dat je goed moet lezen wat ik schrijf. Je bent daar zelf niet geweest? Hoe kan je oordelen? In Istanbul lopen ze niet achter met haar transplantatie en plastische ingrepen... mijn advies is ga daar heen en Europese bedrijven die daar zijn grvestigd? zijn allemaal duurder ! Goede artsen beginnen eigen bedrijf en Europese ondernemers vinden 2200 te weinig . Doe daar zelf onderzoek, maak alle afspraken bij verschillende klinieken en ga daar 1 week eerder op eigen kosten , zodra je daar laat behandelen ? Is hotel en vervoer inbegrepen . Dr serkan wordt hier zwart gemaakt hij kan zich zelf niet verdedigen. Als jij beweert dat je door hem bent behandeld ? Laat de afspraken , mislukte foto's , en de contract van dr sergan zien.

Laatst gewijzigd door Waylon; 30 september 2020 om 14:49
Waylon is offline   Met citaat reageren
Oud 30 september 2020, 15:49   #25
Haartjes2020
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2020
Berichten: 296
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Waylon Bekijk bericht
Ik denk dat je goed moet lezen wat ik schrijf. Je bent daar zelf niet geweest? Hoe kan je oordelen? In Istanbul lopen ze niet achter met haar transplantatie en plastische ingrepen... mijn advies is ga daar heen en Europese bedrijven die daar zijn grvestigd? zijn allemaal duurder ! Goede artsen beginnen eigen bedrijf en Europese ondernemers vinden 2200 te weinig . Doe daar zelf onderzoek, maak alle afspraken bij verschillende klinieken en ga daar 1 week eerder op eigen kosten , zodra je daar laat behandelen ? Is hotel en vervoer inbegrepen . Dr serkan wordt hier zwart gemaakt hij kan zich zelf niet verdedigen. Als jij beweert dat je door hem bent behandeld ? Laat de afspraken , mislukte foto's , en de contract van dr sergan zien.
Oke vroeg jou om foto’s van je behandeling. Post je die ook?
Om zodoende jouw positieve ervaring / resultaat te kunnen matchen.
__________________
FUE Saffier Haartransplantatie Esteworld 07-2020

Regime
Biotine 1 x 1000ug pd sinds 10-03-2020
Ketokonazol 3 x pw sinds 10-07-2020
Essengen 6 plus 0.75ml pd sinds 27-07-2020
Dermapen 1,25mm 1 x pw sinds 10-11-2020
Haartjes2020 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 september 2020, 17:24   #26
Waylon
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2020
Berichten: 27
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aver Bekijk bericht
Ja, ik hoef geen heel verhaal. Die award is overduidelijk nep, lol. Je draagt je categorie aan, betaalt wat geld en mag op komen draven voor wat leuke marketing.

Dat gebeurt overigens in heel veel sectoren, niet alleen hier.

Zie ook: https://en.wikipedia.org/wiki/Vanity_award
Ik denk dat sommige echt moeite hebt begrijpend lezen. Ga daar paar dagen eerder heen op eigen kosten en ga langs alle klinieken in istanbul. Er zijn genoeg local die goedkoper en goed zijn. ik promoot Dr serkan niet! Hij wordt hier zwart gemaakt zonder bewijzen! Heeft degene een slechte behandeling ook een chatgesprekken wat dr serkan er van vindt? Heeft hij een oplossing ? Ik weet nu wel zeker dat er klinieken hier zijn om hem zwart te maken. Ik promoot dr serkan en raadt mensen de serum af 200 euro ?..de tolk vroeg of ik interesse had en raad mij aan. Als je goed leest vertel ik ook de min punten .

Mijn advies was vanaf het begin ga naar langs alle klinieken in istanbul waar je je wil laten behandelen . Info prijs en max haalbare graft is voor een cliënt belangrijk . maak daarna je keuze waar je heen wilt gaan.

Laatst gewijzigd door Waylon; 1 oktober 2020 om 14:52
Waylon is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:09.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.