Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 29 augustus 2020, 12:01   #1
MisterHair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 augustus 2020
Berichten: 4
Geslacht:
TIPS en TRICKS gevraagd voor mijn HT

Beste Mensen

Intro
Sinds 2012 begon bij mij de haarlijn voor en de inhammen wat dunner te worden. Vanaf dat moment ben ik mijzelf gaan inlezen en oriënteren in de HT wereld. Ik heb een hoop gelezen, gezien en voorbij zien komen. Daarbij kwam ik destijds ook dit forum tegen maar heb ik mijzelf pas onlangs aangemeld om mijn verhaal te doen.

Situatie
Om voor jullie een duidelijk en helder beeld te schetsen wat mijn situatie is qua het kaal worden. Ik mag van geluk spreken dat bij mij sinds 2012 het haar niet verder is gaan terugtrekken dan zone 1 (deel van zone 2). Ik was in 2012 22 jaar en heb besloten om te wachten tot ik rond de 30 zou zijn (nu dus). Dit is trouwens ook iets wat ik absoluut wil aanbevelen aan de jonge jongens onder ons van een jaar of 20. Ga niet te snel overstag en wacht tot je wat ouder wordt en kijkt wat het proces kaal worden doet als je wat ouder wordt.

Onderzoek
Oke, dus na acht jaar onderzoek en lezen zou je denken dat ik ik voldoende weet of informatie heb. Wellicht het tweede wel. Ik ben een kritisch persoon en kijk dus alleen naar kwaliteit, niet naar de kosten. Voor dit soort behandelingen speelt prijs bij mij geen rol. Daarbij vielen de klinieken in het buitenland voor mij snel af. Dit om de volgende reden: spotgoedkoop, heel veel grafts kunnen verplaatsen in 1 dag, ongekende harde marketing maar vooral op meerdere websites gelezen hoe goed zij zijn en andere klinieken er niet zoveel van kunnen. Dan val je bij mij compleet door de mand. Dit is uiteraard mijn beeld en mening hierover (dit hoeft voor andere natuurlijk niet zo te zijn). Wel ben ik benieuwd... of ik de enige ben die dit beeld heeft over deze buitenlandse klinieken. Dat gezegd te hebben ben ik bij de volgende klinieken geweest voor een consult: Transhair, Prohair, Eberson en E-Clinic. Transhair en E-clinic viel voor mij direcht af. Ik vond de consults bij Eberson en Prohair veruit de beste waarbij Prohair momenteel bovenaan staat.

Behandeling
Bij Prohair gaven ze aan dat ik ongeveer tussen de 1500 en 1750 grafts nodig heb om de haarlijn weer mooi te maken. Bij Eberson was het 1200 grafts. Op zich wel een verschil. Wellicht dat ik ook nog naar Veldhoven kliniek wil gaan maar heb hier verder geen ervaring mee. Dus alle informatie daarover is welkom. Voor jullie informatie ik heb ooit in een ver verleden kort gebruik gemaakt van fina maar ik ben hier snel mee gestopt. Ik wil geen medicijnen gebruiken voor mijn haar. Dus gewoon kaal of een HT (en meerdere als het nodig is).

Feedback
Ik hoor graag van jullie of er nog tips of informatie is die ik over het hoofd heb gezien om zo mijn definitieve keuze te maken voor de HT. Wel hoor en zie ik enorme verschillen in dichtheid na de HT. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Ik hou mijzelf ook aanbevolen voor andere klinieken die ik wellicht over het hoofd heb gezien waar jullie ervaringen mee hebben.

Excuus voor het wat langere verhaal! maar dat krijg je na acht jaar voor het eerst iets plaatsen op dit forum

Thanks!
MisterHair is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2020, 18:42   #2
MisterHair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 augustus 2020
Berichten: 4
Geslacht:
Helaas nog geen reacties.
Kleine update: 3 november heb ik een consult staan bij Veldhoven. Ben benieuwd. Lees op het forum over het algemeen positieve berichten over deze kliniek.
MisterHair is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2020, 21:51   #3
KidMinchia
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 december 2014
Berichten: 76
Geslacht:
Goed om nog een consult in te plannen. Je neemt wel je tijd ervoor, 3 november pas haha. Op basis van die drie klinieken moet je een goede keuze kunnen maken lijkt mij. Ik zou inderdaad de dichtheid bespreken en duidelijk aangeven wat jij voor ogen hebt en wat je verwachtingen zijn. Ben je tevreden met een wat volwassenere haarlijn en dus een iets meer teruggetrokken haarlijn of meer grafts plaatsen en een strakke haarlijn zoals bijvoorbeeld een Hair Of Istanbul ze vaak zet? Zomaar een voorbeeld.
KidMinchia is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2020, 01:51   #4
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
zonder foto's kan je moeilijk tips en tricks krijgen
FKCZ is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.