Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Over de website/het forum > Suggesties en feedback

Reageren
 
Discussietools Weergave
Oud 2 november 2013, 21:32   #1
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Thumbs up Warrig / veel dezelfde discussies / gebruik van search

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gijsgijs Bekijk bericht
Hoi kan ik een discussie starten? ik ben nieuw hier en heb een dringende vraag maar door de warrige opbouw van de site zie ik nergens hoe ik een vraag ergens kan starten?
ben benieuwd of ik het antwoord op deze vraag uberhaupt straks kan terugvinden
groet gijs
@Moderators; ik ben nu een tijdje actief op dit forum, maar ik vind het nog steeds "warrig". Veel topics gaan over hetzelfde onderwerp; kan dit niet beter gebundeld worden? Er zijn veel oude topics met nuttige info, die m.i. niet meer gelezen worden & er wordt vaak een nieuw draadje geopend over een onderwerp dat al bestaat. Kunnen jullie nieuwe leden daar niet opmerkzaam op maken. Zoek eerst het onderwerp, kijk of er al een draadje bestaat, voordat je een nieuw draadje opent.
Ik ben daar zelf ook schuldig aan, heb ook draadjes geopend, die al bestonden, maar ik maak nu meer gebruik van de zoekfunctie.
Gelukkig werkt de zoekfunctie wel goed.

Het zijn maar een paar suggesties.
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2013, 23:20   #2
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Astrid26 Bekijk bericht
@Moderators; ik ben nu een tijdje actief op dit forum, maar ik vind het nog steeds "warrig". Veel topics gaan over hetzelfde onderwerp; kan dit niet beter gebundeld worden? Er zijn veel oude topics met nuttige info, die m.i. niet meer gelezen worden & er wordt vaak een nieuw draadje geopend over een onderwerp dat al bestaat. Kunnen jullie nieuwe leden daar niet opmerkzaam op maken. Zoek eerst het onderwerp, kijk of er al een draadje bestaat, voordat je een nieuw draadje opent.
Ik ben daar zelf ook schuldig aan, heb ook draadjes geopend, die al bestonden, maar ik maak nu meer gebruik van de zoekfunctie.
Gelukkig werkt de zoekfunctie wel goed.

Het zijn maar een paar suggesties.
Je hebt gelijk, Astrid, maar we zitten niet heel ruim in de moderators. Daarom hoop ik dat vaste bezoekers zoals jij er af en toe ook nieuwelingen willen welkom heten en wijzen op zoekmogelijkheden of handige zaken zoals het Haarwoordenboekje, het stappenplan voor haarwerken of de FAQ voor haartransplantaties. Als jij een heel handige discussie kent (of zelf hebt opgezet), dan kun je die ook in je handtekening vermelden, zoals ik ook heb gedaan voor het Haarwoordenboekje.

Zelf lees ik de meeste onderwerpen op het AGA subforum wel, dus als eenzelfde vraag voor de 10e keer langs komt, dan kun je in een reactie de suggestie plaatsen dat de vraagsteller ook eens discussie X, Y of Z leest. Als je een link plaatst, dan zie ik dat als suggestie om die discussies samen te voegen. Dat is dan voor mij niet heel veel werk meer.

Je kunt ook voorstellen om de titel van een discussie te wijzigen. Voor zoekgemak hebben we ooit bij medicatie de voorvoeging van bijvoorbeeld [finasteride] of [minoxidil] verzonnen. Met een zoektocht naar [finasteride] komen dan de meeste relevante discussies naar boven. Dat systeem is door onderbemanning en drukte wat in ongerede geraakt, maar ik wil me wel inspannen om het weer wat nieuw leven in te blazen.

Je mag dat soort suggesties ook voor het forumdeel voor haarwerken doen. Misschien is die naamgeving daar ook handig. Ik volg dat forum alleen iets minder intensief. Je mag het dan ook altijd in een pm aan mij melden.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 2 november 2013 om 23:22
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2013, 23:49   #3
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
AnthonieH; helder & bedankt voor je reactie. Hier kan ik wel iets mee !
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 januari 2014, 22:38   #4
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
(Discussie uit bestaande discussie uit Hoe gebruik ik het forum verplaatst)
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------
Webmaster is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.