Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 40 stemmen, 4,95 gemiddeld. Weergave
Oud 2 april 2005, 12:05   #196
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Ik heb even snel een photo-edit gemaakt om te schetsen hoeveel ook maar een beetje haar bovenop uitmaakt voor het totaalbeeld van je uitstraling.

Zie hier Kiefer Sutherland zoals hij is, en zoals hij zou kunnen worden.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg KalereKiefer.jpg‎ (88,5 KB, 436x gelezen)
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2005, 12:10   #197
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Ik heb even snel een photo-edit gemaakt om te schetsen hoeveel ook maar een beetje haar bovenop uitmaakt voor het totaalbeeld van je uitstraling.

Zie hier Kiefer Sutherland zoals hij is, en zoals hij zou kunnen worden.
HAHAH

Zoek de 10 verschillen

Maar inderdaad haarmannetje, het laat prachtig zien hoe belangrijk haar bovenop is voor je algehele "look", ook al is het nog maar weinig haar.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2005, 12:37   #198
Morientes
HaarWeb lid
 
Morientes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2004
Berichten: 592
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurensj
HAHAH

Zoek de 10 verschillen

Maar inderdaad haarmannetje, het laat prachtig zien hoe belangrijk haar bovenop is voor je algehele "look", ook al is het nog maar weinig haar.
als hij dat haar aan de zijkant bij de 2e pic er af haalt dan is het ook een stuk beter vindt ik
__________________
Regime:

Essengen 6 Plus 1ml s'avonds
Morientes is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2005, 12:39   #199
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morientes
als hij dat haar aan de zijkant bij de 2e pic er af haalt dan is het ook een stuk beter vindt ik
Dat vind ik persoonlijk zelf juist weer niet. Ik zou het ook zo laten of net iets korter. Maar een compleet kaal hoofd vind ik vaak zo crimineel staan. Ik weet het niet. Ligt ook aan je hoofd, maar bij hem zou ik dat wel vinden als ik het zo bekijk.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2005, 13:40   #200
Vince001
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2004
Locatie: Ned
Berichten: 941
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Ik heb even snel een photo-edit gemaakt om te schetsen hoeveel ook maar een beetje haar bovenop uitmaakt voor het totaalbeeld van je uitstraling.

Zie hier Kiefer Sutherland zoals hij is, en zoals hij zou kunnen worden.
Au! Wat confronterend! De kale Kiefer is gewoon tien jaar ouder. Kun je zien wat het scheelt in uitstraling

Trouwens, wel knap gedaan Haarmannetje. Zn hoofd is zelfs helemaal opgepoetst.
__________________
AmazingLaserBrush
Vince001 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2005, 14:10   #201
zucht
HaarWeb lid
 
zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 maart 2004
Berichten: 272
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurensj
HAHAH

Zoek de 10 verschillen

Maar inderdaad haarmannetje, het laat prachtig zien hoe belangrijk haar bovenop is voor je algehele "look", ook al is het nog maar weinig haar.
Dat klopt. Ik denk dat als ik tegen dat het zover is maar een transplant overweeg om dan tenminste toch een beetje Bruce-Willis kopje te hebben. Dat is niet veel maar geeft meteen ZO'N andere look.
__________________
Huidige aanvalspositie :

Enkel nog Nizoral shampoo. Ik berust.
zucht is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2005, 10:58   #202
kalevandaal
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2004
Berichten: 152
john travolta !!!!!


Omg, heb die reclame posters gezien van zn nieuwe film....en zn nieuwe haar!!

Hij is weer 20 jaar jonger
__________________
.dec.2003 - dec 2004. - GESTOPT
Trix Capsules bij Intermedica vandaan.
.dec2004 - nu (en 2002 - 2003).
Finasteride Capsules bij Dr. Plinck vandaan (oa: 1mg fin. 25mg pyridoxine.)
.Erbij sinds dec.2004.
.Zinc (zinc citrate) 15 mg..Copper (copper glycinate) 2 mg.
.MSM 1000 mg..L-Proline 50 mg..L-Lysine 50 mg.
kalevandaal is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2005, 12:28   #203
jongen25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2004
Berichten: 579
Geslacht:
Kiefer lijkt op de tweede foto trouwens een beetje op Arjan Erkel!!
__________________
Regime:

-1 mg finasteride per dag (sinds 12-7-04), later overstap naar 1/4, later 1/5 proscar.
Vanaf 22 mei 2006: spiro. Na 2010 mee gestopt, wellicht weer mee beginnen

Stand van zaken:
Zomer 2003 bemerkte ik diffuse uitdunning bovenop (achterkant scheiding,rond kruin), sinds halverwege 2004 geleidelijk oprukkende inhammen.
Na start regimen reageerde de haarlijn heftig. Bitemporale recessie zet zich nog voort, maar in latere jaren in een langzaam tempo.
Bovenop meende ik verslechtering te zien, maar anno 2012 kan ik zeggen dat de situatie redelijk stabiel is (afkloppen!).

Updat herfst 2019: laatste half jaar behoorlijk veel haar kwijtgeraakt - diffuus bovenop en bij haarlijn. Kan TE als gevolg van stress zijn, maar uiteraard ook van AGA die doorzet/ verminderde werking fina. Voorlopig soelaas: gezond leven en in gaten houden
jongen25 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2005, 15:06   #204
cees
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2001
Locatie: Amsterdam
Berichten: 958
sander foppele

Sander (soapie) heeft sinds kort ook z'n haar volledig afgeschoren en het lijkt wel of hij voor een soort eilandje krijgt, of niet?

http://www2.telegraaf.nl/prive/article18980551.ece
cees is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2005, 16:51   #205
jongen25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2004
Berichten: 579
Geslacht:
Misschien dat ie zijn haar wel heeft afgeschoren omdat dit hem zelf ook begon op te vallen. Hij kan het overigens prima hebben.
__________________
Regime:

-1 mg finasteride per dag (sinds 12-7-04), later overstap naar 1/4, later 1/5 proscar.
Vanaf 22 mei 2006: spiro. Na 2010 mee gestopt, wellicht weer mee beginnen

Stand van zaken:
Zomer 2003 bemerkte ik diffuse uitdunning bovenop (achterkant scheiding,rond kruin), sinds halverwege 2004 geleidelijk oprukkende inhammen.
Na start regimen reageerde de haarlijn heftig. Bitemporale recessie zet zich nog voort, maar in latere jaren in een langzaam tempo.
Bovenop meende ik verslechtering te zien, maar anno 2012 kan ik zeggen dat de situatie redelijk stabiel is (afkloppen!).

Updat herfst 2019: laatste half jaar behoorlijk veel haar kwijtgeraakt - diffuus bovenop en bij haarlijn. Kan TE als gevolg van stress zijn, maar uiteraard ook van AGA die doorzet/ verminderde werking fina. Voorlopig soelaas: gezond leven en in gaten houden
jongen25 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2005, 16:59   #206
kloete
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 oktober 2004
Berichten: 92
Zou zoiets lang duren voordat het doorzet? Uiteindelijk zal dat einlandje een eiland worden en zal die alleen nog zo'n toefje vooraan hebben. Maar ik welk tijdsbestek? Suggesties??

Als je je haar wel afscheert, weet je ook precies hoe je ervoor staat. Misschien wel interessant om een keer te doen...
__________________
Regime:
Proscar (1.25 mg finasteride per dag, vanaf 10/01/2005)
Rooscure (2x in de week, vanaf xx/02/2005)

Status:
Inhammen en dunner wordend haar bovenop. Geen last van haaruitval.
kloete is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2005, 17:01   #207
jongen25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2004
Berichten: 579
Geslacht:
Als je je haar wel afscheert, weet je ook precies hoe je ervoor staat. Misschien wel interessant om een keer te doen...Is idd de makkelijkste manier om de 'naakte' werkelijkheid onder ogen te zien. Maar het doen is een tweede..
__________________
Regime:

-1 mg finasteride per dag (sinds 12-7-04), later overstap naar 1/4, later 1/5 proscar.
Vanaf 22 mei 2006: spiro. Na 2010 mee gestopt, wellicht weer mee beginnen

Stand van zaken:
Zomer 2003 bemerkte ik diffuse uitdunning bovenop (achterkant scheiding,rond kruin), sinds halverwege 2004 geleidelijk oprukkende inhammen.
Na start regimen reageerde de haarlijn heftig. Bitemporale recessie zet zich nog voort, maar in latere jaren in een langzaam tempo.
Bovenop meende ik verslechtering te zien, maar anno 2012 kan ik zeggen dat de situatie redelijk stabiel is (afkloppen!).

Updat herfst 2019: laatste half jaar behoorlijk veel haar kwijtgeraakt - diffuus bovenop en bij haarlijn. Kan TE als gevolg van stress zijn, maar uiteraard ook van AGA die doorzet/ verminderde werking fina. Voorlopig soelaas: gezond leven en in gaten houden
jongen25 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2005, 17:09   #208
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kloete
Zou zoiets lang duren voordat het doorzet? Uiteindelijk zal dat einlandje een eiland worden en zal die alleen nog zo'n toefje vooraan hebben. Maar ik welk tijdsbestek? Suggesties??

Als je je haar wel afscheert, weet je ook precies hoe je ervoor staat. Misschien wel interessant om een keer te doen...
Wanneer is natuurlijk onmogelijk te zeggen. Dat kan in 2 jaar tijd gebeuren, maar ook pas over 20 jaar. Dat weet je nooit van te voren.

Verder, dit is dus precies de reden waarom ik mijn haar er nooit helemaal af zou scheren. Moet je eens kijken wat voor een andere uitstraling hij krijgt. Eerst was het een beetje zo'n nette, boyishe gozer en nu lijkt het wel een crimineel. Nee, niets voor mij. Hij kan het zeker hebben, maar mooi vind ik het allerminst.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2005, 17:35   #209
Morientes
HaarWeb lid
 
Morientes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2004
Berichten: 592
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Wanneer is natuurlijk onmogelijk te zeggen. Dat kan in 2 jaar tijd gebeuren, maar ook pas over 20 jaar. Dat weet je nooit van te voren.

Verder, dit is dus precies de reden waarom ik mijn haar er nooit helemaal af zou scheren. Moet je eens kijken wat voor een andere uitstraling hij krijgt. Eerst was het een beetje zo'n nette, boyishe gozer en nu lijkt het wel een crimineel. Nee, niets voor mij. Hij kan het zeker hebben, maar mooi vind ik het allerminst.
dat is jouw mening ja dat hij nou op een crimineel lijkt maar ik vind het wel wat stoers hebben
__________________
Regime:

Essengen 6 Plus 1ml s'avonds
Morientes is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2005, 17:37   #210
Cloud
Moderator

 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Locatie: België
Berichten: 1.466
Ik vind het een leuk, sexy kapsel, en associeer het helemaal niet met criminele activiteiten.
__________________

"Yes, in this immense confusion one thing alone is clear. We are waiting for the laser helmet to come." (Samuel Beckett, Waiting for Godot, p.78)

minoxidil 5% (sinds dec 2003)
Hairmax lasercomb (2004-2008)
Aculas laser 5x50mW (2008-2009)
Laserhelm met 150 diodes tot de fatale kortsluiting
Sinds aug 2010 laserhelm met 360 diodes
Terug naar mijn Aculas laser sinds okt 2011
MKW laser sinds 2014

Finasteride sinds nov 2011

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
Haarwoordenboekje | Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Cloud is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Uitverkiezing knapste kale(nde) (bekende) Nederlander. Henk AGA - Algemeen 119 19 november 2007 20:52
(Bekende) lieden met AGA waarbij het goed staat Haarmannetje AGA - Algemeen 60 17 mei 2007 16:29
vanavond op koppen "Kaal is mooi!" TinneV AA - Algemeen 4 24 april 2007 22:20
Bekende Mensen met AA? sweet_muisje AA - Algemeen 13 12 september 2005 18:46
Bekende nederlanders bij La$er Aesthetic Chris Chirurgische behandelingen 3 16 december 2001 15:36


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:49.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.