Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 3 april 2021, 17:53   #16
Mazomenoz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 november 2020
Berichten: 33
Geslacht:
Dag 5 na de HT behandeling.

Vandaag was een betere dag dan dag 3 en helemaal dag 4. Heb wel weer een lastige nacht achter de rug, omdat de zwellingen onder het donorgebied 'pijn' doen en je constant op je rug moet liggen..... ergerlijk.... Ik heb ook wel het idee dat het bij mij moeizamer verloopt dan bij jou. Ik heb nog steeds geen spijt, want dit gedoe is vanzelf een keer over en je vergeet dat ook snel. Ik heb we er wel wat op verkeken, had het makkelijker ingeschat.

Aan de voorkant zijn de zwellingen nu gezakt tot onder mijn ogen en doen minder pijn, echt heel toonbaar voel ik me daardoor niet, maar leg dat ook maar naast me neer. Ik beweeg ook vaak en veel en mis dat dus ook en ben graag buiten. Ben daarom ook een stuk gaan wandelen vanmiddag. Wie wil kijken, kijkt maar. :-)

Aan het donorgebied is niets meer te zien, alle korstjes zijn weg, alleen zitten de zwellingen er dus nog en die doen ook 'pijn' als je er op drukt.

Jij durft niet naar buiten, ik heb erg weinig behoefte aan videocalls, voor mijn gevoel zie je die korstenbende op het voorhoofd dan enorm goed! :-)

Ben je door de eerste ronde heen gekomen of weet je nog niets? Wel toffe beloning als je die nieuwe job kan pakken! Duimen maar.

Het tweede aluminiumflesje is verre van leeg, maar mocht vandaag beginnen met Keratene Serum sprayen elke 3 uur. Edit: kreeg om 18:30 uur een berichtje van Eberson: door gaan met aluminiumflesje dat is het belangrijkste, opmaken dus.

Hoe ga jij? Ik zie in de handleiding dat je je hoofd al mag wassen, zijn de korstjes bij de implantaten al wat weg? Vind je spannend om dat deel te wassen?

Laatst gewijzigd door Mazomenoz; 3 april 2021 om 19:17
Mazomenoz is offline   Met citaat reageren
 

Labels
eberson hair clinic


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.