Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 4,00 gemiddeld. Weergave
Oud 13 april 2014, 13:07   #601
mhtje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2014
Berichten: 45
Geslacht:
Ik heb een proefstukje laten plaatsen en aan verschillende mensen laten zien ik en niemand ziet verschil , ook beginnen er haren te groeien op en naast het behandelde gebied foto's maken is lastig maar heb me best gedaan check het resultaat het stukje rechts is gedaan

image.jpg

Laatst gewijzigd door Webmaster; 1 mei 2014 om 18:25 Reden: Thumbnail naar attachment hersteld
mhtje is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2014, 15:03   #602
Falcone
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2007
Berichten: 307
Als men daar gelukkig mee is des te beter maar voor mij is het een nepoplossing .... een ding is zeker lucratieve zaak voor de aanbieder.
Falcone is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2014, 15:16   #603
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Hallo Falcone,

Ieder zijn eigen mening natuurlijk.
Ik ben daarentegen nog steeds erg tevreden en heb voor geen (euro)cent spijt.
Logisch natuurlijk dat het wat kost, dat is toch met alles zo! Wat wil je dan?

Als ik overal zo wordt behandeld als in Noordwijk heb ik het er in ieder geval graag voor over.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2014, 15:18   #604
Falcone
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2007
Berichten: 307
Ik heb het in het bijzonder over die inkt die maar mx6 maanden( vaak zelfs 3 intens) houdt... en waar je dan 700 e per zone voor betaald.

ik had liever mijn hoofd volledig kaal geschoren dan zulke " oplossingen". Zelfs een haarstuk lijkt me een betere optie.
Falcone is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2014, 17:11   #605
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Die tijdelijke pigmenten zijn idd beperkter houdbaar en dus relatief een stuk duurder. Als je nog wat haar hebt en het niet af wilt scheren behandelen ze, zo heb ik althans begrepen, met die tijdelijke pigmenten. Je kunt het ook zien als een test of het je wel bevalt. Vind je het echt niks dan verdwijnt het na verloop van tijd vanzelf. Voor zover mij bekend werken ze bij Prohair alleen met die tijdelijke pigmenten. In Noordwijk niet. Kan wel als je wilt maar die gebruiken in de regel de vaste pigmenten. Eens per jaar of anderhalf jaar een beetje laten bijwerken is dan alles. Zo'n update kost niet zoveel.

Ik heb trouwens net je foto's in het andere topic gezien. Ziet er goed uit dus mhp heb jij niet nodig.


Dat je zegt dat je nog liever een haarstuk zou dragen zul je denk ik niet zeggen als je echt voor die keuze zou staan. Maar ook dat is natuurlijk voor iedereen anders.
Ik dacht nu bijna 2 jaar geleden dat er voor mij geen oplossing meer was. Geen voldoende haar meer voor nog meer HT's (heb er ook 4 gehad) die niet echt succesvol waren geweest. Wellicht dat de resultaten nu beter zijn want die van mij waren uit de jaren 80-90 bij klinieken die nu niet meer bestaan. NHC destijds in Utrecht en Instituut Maidenhead te Rotterdam. Maidenhead destijds van Hans Diks die nu vooral over haarproblemen schrijft, heeft volgens mij via zijn dochter nog een zaak in Barendrecht. Die naam ben ik even kwijt.
Toen ik voor het eerst las over mhp leek dat voor mij de laatst mogelijke oplossing. Ook ik was in het begin erg sceptisch maar ben blij dat ik die knoop na een paar maanden wachten heb doorgehakt. Wellicht dat ik geen andere bestaande oplossing meer had maar achteraf gezien ben ik daar niet minder blij om. Voor mij was en is het echt de perfecte oplossing.


Pas als het klonen echt super succesvol zou worden zou dat nog een overweging kunnen zijn maar ik denk dat we daar nog erg lang op moeten wachten.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2014, 19:10   #606
Falcone
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2007
Berichten: 307
voor jouw specifieke situatie kan het misschien wel de beste keuze zijn. Wat mij vooral stoorde is dat prohair bij het bespreken van het laatste mindere resultaat die optie van die tijdelijke tattoo pushte... nadien ook vial mail etc. En zij raden mij verdere Ht af. Nu zie je dat een laatste HT wel de oplossing was.... maar allicht niet bij hun want het was gegarandeerd nog niet dicht geweest.

Reken uit 700 e/zone pakweg om de 4 maanden ...dat is win for life. En je hebt nog geen echt haar.

Als men bij het knuffelen door je haar streelt dan val je door de mand he.
Enfin ik ben tevreden met mijn oplossing al had ik als ik van in het begin voor ferudini of Bisanga moeten kiezen dan had ik nu een Wat ook wel mag voor meer dan 4600 grafts... niet overall maar in de front zonde van pakweg NW3.
Falcone is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2014, 19:32   #607
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Hallo Falcano,

Zoals jij het beschrijft kan ik je mening ook goed begrijpen.


Ik ben ook blij dat ik niet bij prohair ben geweest omdat zij idd alleen maar met die tijdelijke pigmenten werken.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2014, 19:49   #608
mhtje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2014
Berichten: 45
Geslacht:
Hier 2 fotos !!!!!!





Laatst gewijzigd door Webmaster; 1 mei 2014 om 19:00 Reden: Thumbnail naar attachment hersteld
mhtje is offline   Met citaat reageren
Oud 19 april 2014, 01:55   #609
mhtje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2014
Berichten: 45
Geslacht:
whoop

Iedereen vraagt hier om foto's elke keer over mht


Nu geplaats en waar blijven de reacties??
mhtje is offline   Met citaat reageren
Oud 19 april 2014, 18:32   #610
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Halli mhtje

Ondanks dat ik niet om foto's vraag kan ik je wel zeggen dat ik het er erg goed uit vind zien.
Waar ben je behandeld en hoeveel behandelingen heb je gehad? en heb je de vaste of tijdelijke pigmenten?
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 april 2014, 10:09   #611
mhtje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2014
Berichten: 45
Geslacht:
Heej pablo

Alleen het stukje wat rood is op de eerste foto (proefstukje) is gedaan en op de 2e foto is me haar wat langer.en tot mijn verbazing zijn er weer haren omheen gaan groeien. deze week worden er weer 2 uur puntjes gezet...ik post dan nieuwe foto's

Btw is vast pigment noordwijk
mhtje is offline   Met citaat reageren
Oud 20 april 2014, 13:41   #612
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Hey mhtje,

Je zult er, denk ik, geen spijt van krijgen. Ik heb daar ook diverse behandelingen gehad en ben nog steeds, na bijna 1 1/2 jaar, erg tevreden.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 april 2014, 15:48   #613
mhtje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2014
Berichten: 45
Geslacht:
ik hoop het ook niet ! alleen heb ik aan de voorkant helemaal geen haar meer had jij daar nog wel haar? Gr
mhtje is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2014, 22:00   #614
el duderiño
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 april 2006
Berichten: 20
MHT overwegen

Met veel bewondering en soms verbazing heb ik dit topic gelezen. Allereerst mijn dank aan de mensen die hun verhaal hier doen inclusief beeldmateriaal, ook leuk om te zien dat dit anderen kan helpen in hun beslissing. Ik moet zeggen dat ik deze hele techniek niet kende. Pak 'm beet 7 jaar geleden was ik actief op dit forum omdat ik na veel lezen het gebruik van Minoxidil overwoog, uiteindelijk een 'kit' gekocht voor een half jaar, dit heb ik een paar maanden volgehouden maar nooit echt mee doorgezet.

Mijn haarsituatie vind ik lastig te beschrijven - mijn situatie komt niet voor op de northwood schaal :p Ik heb helemaal geen inhammen, maar wel een kale(nde) kruin en behoorlijk uitdunnend over de gehele bovenkant. Ik heb al sinds acht jaar een tondeuzekapsel, meestal 5 of 6 mm. Ik ben gezegend met het feit dat dit type kapsel mij goed staat (rond hoofd, niet ei-vormig). Al een jaar of 10 heb ik het idee dat mijn haar minder wordt, maar het gaat niet erg hard. Toch kom ik eens per jaar ofzo weer eens op haarweb om te kijken of er nieuwere, effectieve methoden zijn die ècht goed werken.

Ik ben niet van plan om mijn haar ooit nog lang te laten groeien en zie haartransplantaties eigenlijk niet zitten (beetje afgeschrokken door de vele tegenvallende resultaten van anderen met bijbehorende torenhoge rekeningen). Om deze reden overweeg ik ook MHT. Ik vind echter 0,5mm - 1mm nèt iets te kort - zoals iemand al eerder zei in dit topic, íetsje langer vind ik net iets netter overkomen (3mm - 6mm). De meeste foto's die ik voorbij zien komen, betreffen mensen die de tondeuze-zonder-opzetstuk-look hebben. Mocht ik het volledige restant van haar wat nu nog bovenop aanwezig is geheel kwijt raken, zou ik MHT sowieso een goede oplossing vinden.

Wat ik me dus afvraag is of deze ingreep een succes kan worden bij iemand zoals ik; kalende kruin en algehele dun/doorzichtigheid bovenop. Ik zou graag mijn huidige haarlengte aanhouden, maar vraag me af of dit er niet vreemd uit gaat zien (een kruin met 1mm 'haar' en daaromheen 5mm echt haar). Het feit dat ik heb gelezen dat met MHT het camouflage effect bij bestaande kapsels goed kan werken, stemt mij wel weer hoopvol. Op die manier hoop ik mijn huidige kapsel te kunnen behouden, waarbij MHT een doorschijnende huid moet tegengaan. Wellicht zijn er hier foto's en/of ervaringsdeskundigen die zich herkennen in mijn situatie? Alvast bedankt!
el duderiño is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2014, 11:57   #615
mhtje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2014
Berichten: 45
Geslacht:
Tussen bestaande haren valt het niet op denk....mijn vraag is hoe kort kan een tondeuse zonder opzetstuk?
Of ik het beter om een scheerapparaat te gebruiken op je hoofd of maakt dit geen verschil??
mhtje is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
mht, tattoo


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foligain hektor Medicijnen/haargroeimiddelen 35 22 april 2018 21:32
Geschiedenis van de strip bverotti Chirurgische behandelingen 13 11 april 2010 21:41
Hairmultiplication homersimpson Overige behandelingen 36 24 september 2006 22:30
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 14:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 18:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.