Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 12 april 2014, 22:48   #1
Falcone
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2007
Berichten: 307
Thumbs up Eindelijk tevreden met mijn haarsituatie na 4de en laatste HT bij Bisanga

Lang geleden dat ik hier nog een bericht gepost heeft en dat heeft een reden. Ik ben nl eindelijk tevreden met mijn haar.

Nog even de situatie schetsen. Rond mijn 24 ste begon ik serieus kaal te worden. Rond mijn 25 een eerste HT van 700 gafts fue bij prohair met matig resultaat ( zeker niet allemaal gegroeid bevestigd door Dermatologen).

Daarna bij ferudini 900 grafts waarvan ik zeer tevreden was. Daarna ( achteraf gezien een grote vergissing) terug bij prohair eigenlijk omdat ik van ferudini geen gehoor kreeg en bisanga zei dat ik beter wachtte. Dan 1500 grafts rond mijn 29ste bij prohair , wederom matig resultaat .
Daarna raadde bart van prohair verdere hts af en prijsde hij mij tattoo puntjes aan iets waar ik zeer sceptisch tegenover sta en wat me vooral een goede zaak lijkt voor de aanbieder van deze dienst.

Dan op mijn 31 ste nogmaals 1500 grafts bij bisanga( weerom in de font aan de zwakke linkerzijde die na al die grafts in de fron eignelijk al goed moest zijn). En wat een resultaat.... elke graft groeit volgens mij.
En niemand die vindt dat ik er nog kalend uitzie. Mocht ik alles bij bisanga gedaan hebben dan was het uiteraard nog een pak voller.

Zoals men bij bisanga zei het geld is 1 zaak maar de grafts ben je definitief kwijt en daar valt niets meer aan te doen. Ik denk dat ik nog een kleine reserve heb( max 1k) en ik neem terug getrouw fina wat mijns inziens de facto obligatoir is.

Waarom het bij ferudini en Bisanga wel so goed groeide en bij prohair minder. Ik weet het niet want qua professionalisme moet prohair zeker niet onderdoen maar een groot verschil was de duur van de behandeling en hoe langer de grafts uit het lichaam hoe minder kans op groei.

Misschien dat ik wel eens terug minox gebruik om de kruin en bovenop wat te versterken. Fotos zijn desgewenst te verkrijgen via mail.

Overigens is ferudini zo volgeboekt en druk dat het echt geen zin meer had om daar nog terug te gaan , die man heeft klanten uit heel de wereld.9 ik kreeg bvb geen opvolging of rectie op mails)
Falcone is offline   Met citaat reageren
Oud 13 april 2014, 00:57   #2
Crazy9
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Berichten: 336
Ik ben ook ooit behandeld bij Prohair en dat was ook matig en is ook
bevestigd.
Crazy9 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 april 2014, 19:07   #3
Opblaaskrokodil
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 februari 2014
Locatie: Nederland
Berichten: 202
Geslacht:
Super! Ben blij voor je! Heb je misschien foto's hoe je situatie was, en hoe die nu is? Zo krijgt iedereen er een beter beeld bij...
__________________
Medicijnen/Haargroeimiddelen:
- 1.25mg finasteride 1x per dag (sinds oktober 2012)
- 5% Spectral UHP Minoxidil 2x per dag (sinds april 2014)

Chirurgische behandelingen:
- Transhair FUE 1300 grafts 5 maart 2014 http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=33369

Leefstijl:
- gezond eten
- niet roken
- 3x per week sporten (cardio en kracht)
Opblaaskrokodil is offline   Met citaat reageren
Oud 13 april 2014, 19:45   #4
hipman
HaarWeb lid
 
hipman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 november 2013
Berichten: 114
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Opblaaskrokodil Bekijk bericht
Super! Ben blij voor je! Heb je misschien foto's hoe je situatie was, en hoe die nu is? Zo krijgt iedereen er een beter beeld bij...
was ik net aan het denken... heb je foto's voor ons zodat wij ook mee kunnen vieren met jouw resultaten ;-)
__________________
Mijn regime :

Medicatie (sinds 01/01/2014)
-MSM (2 x 750 mg per dag)
-Shen min (2 tabletten per dag)
-Druivenpittenextract ( 1 x 500mg per dag - sinds
-Minoxidil sinds 01/05/2014

Andere
-Sinds 05/05/2014 Regenepure
hipman is offline   Met citaat reageren
Oud 13 april 2014, 22:31   #5
Falcone
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2007
Berichten: 307
https://www.flickr.com/photos/123189...4/13830383733/


https://www.flickr.com/photos/123189...4/13830176155/



ik hoop dat die links werken


moet zeggen dat ferudini met 900 grafts meer resultaat gaf dan prohair met 2200 grafts

heb weinig fotos van voordien maar je mag zeker zijn dat zonder Ht het vooraan zo goed als kaal zou zijn ...kan wel ven zoeken
Falcone is offline   Met citaat reageren
Oud 14 april 2014, 14:25   #6
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Dat is inderdaad wel een erg mooi resultaat..

Geniet ervan!!!
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2014, 13:23   #7
Dymoman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2012
Berichten: 229
Mooi mooi,

Kan je ons zeggen wat je hebt betaald en welke korting je hebt gehad?
Dymoman is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2014, 14:54   #8
Falcone
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2007
Berichten: 307
Bij prohair heb ik 2 keer korting gekregen maar achteraf nog teveel gezien pover resultaat. De 1ste keer heb ik nog forse prijs betaald aangezien prohair denk ik toen nog enige aanbieder was in belgie. Bij ferudini heb ik ook korting gekregen..... maar nu geeft hij geen echte kortingen meer denk ik. Moet overigens zeggen dat ik 2 x door de reys ben behandeld. maar bij mijn laatste HT was 1 kant redelijk en de andere vrij rampzalig en bisanga zei dat dat enkel kon liggen aan de TECH die aan die kant werkte die allicht de grafts verkeerd behandeld heeft.

Eigenlijk was 1 kant redelijk na de laatste prohair maar nu is die ook niet zo sterk meer aangezien de bisanga kant potvol zit.

Bisanga heb ik ook korting gekregen aangezien ik zei dat ik wat mij betreft direct wou inspringen indien er een datum vrij kwam omdat iemand.

Overigens was ik in het begin niet totaal ontevreden omdat je als je kaal wordt sowieso altijd blij bent als er haar bijkomt maar als je dan het verschil ziet met F. en B.

Overigens zullen ook die 2 toppers hun slechte resultaten hebben maar het is de mediaan die telt.
Falcone is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2014, 16:16   #9
Tampert35
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 december 2012
Berichten: 118
Geslacht:
Doctor Bisanga. Het klinkt als een personage uit een James Bond film.

Dr Bisanga is considered by patients and peers alike to be at the top of his field world wide, providing FUT/Strip & FUE ( Follicular Unit Extraction) to the highest global standards.

Ik geloof het graag maar wat jammer dat er op de Patient Gallery



maar drie voorbeelden te zien zijn van de chirurg die bij de wereldtop behoort...




http://www.bhrclinic.com/transplant
Tampert35 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2014, 16:22   #10
Dymoman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2012
Berichten: 229
Ik bedoelde eigenlijk:
Wat heb je bij Bisange betaald en wat voor kortingen?

indien je dit niet wil in publiek mag je me een priveetje sturen aub.
Dymoman is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2014, 16:29   #11
Dymoman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2012
Berichten: 229
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Falcone Bekijk bericht
Moet overigens zeggen dat ik 2 x door de reys ben behandeld..
Dat kan veel verklaren, hij heeft hier eigenlijk geen goede resultaten op haarweb.
In tegenstelling vind je tal van TOP resultaten van Prohair, in mijn eigen ogen op dezelfde hoogte als dr. F.
Dymoman is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2014, 19:22   #12
Falcone
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2007
Berichten: 307
Ik heb bij Bisanga 10 procent op de listprijs gekregen( wat minder korting is dan bij prohair of ferudini denk ik als ik me goed herinner). Voor een cancel date. Wat betreft Prohair ben ik sceptisch aangezien bij mijn laatste HT maar 20 procent door de reys ben behandeld en de rest door techs. Wat overigens niet zo vreemd is want bij ferudini deden de techs alles.

Ik heb nog wel een andere grief ivm het presenteren van resultaten in een flashpresentatie op hun vorige site die geen weergave zijn van hun resultaten van mijn persoon . Maar het zegt voor mij iets over de manier van werken. Ik wil dat via PM wel verduidelijken.

Ik ben Prohair dankbaar dat ze FUE naar Europa gebracht hebben want anders was ik ook een FUT slachtoffer geworden maar het commerciele primeert. Dat laatste is logisch maar ik heb de indruk dat bisanga en ferudini dat niet nodig hebben doorr hun superieure kwaliteit en en je dus eerlijker advies krijgt.

Laat me wel wezen er zijn veel slechtere plaatsen om te gaan als prohair en qua opvolging, hygiëne en professionalisme zijn ze gewoon top maar het is me allemaal wat te commercieel en ook de resultaten zijn matig. Bij FUE moet je naar de top gaan. Als je ziet dat ik na 3100 grafts van prohair en ferudini vooral de 900 grafts van ferudini het resultaat maken dan weet ik genoeg en als je ziet wat bisanga klaar speelt. Ik had gewoon klaar moeten zijn na 3 keer in de front. En dan wou men mij bij prohair nog een abo op die tattoos verkopen. Ook op mijn kruin waar ik nooit opmerking over maakte.


Het is makkelijker om een FUT goed uit voeren dan FUE zie maar naar Armani.

Overigens is 1 ding echt klote bij Bisanga..... het gebrek aan parking in de omgeving. Is niet zover van de lousialaan en je vindt soms na een 1 uur zoeken nog niks. Maar uiteindelijk telt het resultaat.
Falcone is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2014, 19:25   #13
Falcone
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2007
Berichten: 307
Ik ben bij dereys in zijn boederij geweest en daar kon hij geen deftige resultaten voorleggen dus dat zei voor mij genoeg. Maar zoals ik eerder al zei dat prohair hier af en toe resultaten plaats zegt niks over de gemiddelde kwaliteit of de mediaan van hun resultaten. De laatste topics zijn er al 3 met matig tot rampzalige resultaten.



Haarweb is ook een stuk marketing.
Falcone is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2014, 10:14   #14
Dymoman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2012
Berichten: 229
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Falcone Bekijk bericht
Ik ben bij dereys in zijn boederij geweest en daar kon hij geen deftige resultaten voorleggen dus dat zei voor mij genoeg. Maar zoals ik eerder al zei dat prohair hier af en toe resultaten plaats zegt niks over de gemiddelde kwaliteit of de mediaan van hun resultaten. De laatste topics zijn er al 3 met matig tot rampzalige resultaten.



Haarweb is ook een stuk marketing.
Ja dat heb ik al eerder gehoord dat die vanop een soort boerderij werkt die man. Misschien is hij ook een dierenarts als bijberoep !

Omdat je lekker doet alsof je neus bloed inzake tarieven van Bisange heb ik dan zelf gezocht. Hiervoor bedankt ik je voor de NIET hulp!
Die man vraagt voor een 2500 FUE 9500 Euro tjes. Hallo, moeten wij allemaal de lotto winnen om bij mr. B te kunnen langsgaan??
Kwaliteit heeft zijn prijs,maar er zijn grenzen hoor!
Dymoman is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2014, 10:43   #15
Falcone
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2007
Berichten: 307
tja vraag en aanbod zeker..... liever dat dat donor verkwanselen. Had maar al te graag alles bij bisanga laten doen. En die is nog eerlijk ook hij rade mij toen ik 28 was verdere Ht af tot in de 30. ik moet overigens zeggen dat ik de eerste keer bij feriduni een betere prijs kreeg dan de eerste maal prohair .... jameer dat die toen zo weinig geplaatst heeft want resultaat was zeer goed.

Of wat dacht je van de win for life methode van prohair die mij tattoo aanraden om hun matige resultaat op te kalfateren.... dat is dan 700e om de 4 maanden per zonde. En je hebt nog niks...

Je bent altijd zeer positief over prohair. Maar heb je er zelf al een HT ondergaan ?
Falcone is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:01.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.