Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Overige behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 6 september 2016, 23:27   #16
robertw
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2009
Berichten: 25
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NoToBald Bekijk bericht
Zal Hidde ook ooit hebben aangegeven dat iemand niet een goede kandidaat is voor een accel behandeling ? Ik denk dat ik t antwoord weet.


Ben benieuwd of het inderdaad echt wat gaat opleveren! Is het mogelijk om al 5 maanden shedding te hebben na een dergelijke ingreep?
robertw is offline   Met citaat reageren
Oud 5 november 2016, 10:45   #17
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EvW Bekijk bericht
Dag forumbezoekers,

Het is inmiddels weer een tijdje stil geweest van mijn kant, omdat ik over het algemeen erg tevreden ben over mijn haar. Dit mag ook wel, na 4 FUE haartransplantaties.. Voor de kruin heb ik echter wel iedere dag toppik nodig om het er mooi uit te laten zien en het haar dat niet getransplanteerd is, begint wel ietsje dunner te worden heb ik het idee.

Ik gebruik al jaren Minoxidil, Finasteride en Regenepure shampoo en conditioner. Dankzij deze haargroeimiddelen is de haaruitval redelijk stabiel gelukkig.

Toch struin ik continu het internet af op zoek naar nieuwe behandelingen. Zo kwam ik uit op de ACELL + PRP behandeling. Over PRP heb ik veel gelezen en heb ik veel mensen gehoord. Het haar zou hierdoor wat dikker kunnen worden. De combinatie met ACELL leek me echter zeer interessant.

Om deze reden ben ik vorige week donderdag met mijn vriendin afgereisd naar Istanbul. Bij het vliegveld werd ik opgehaald door een vriendelijke taxichauffeur van Esteworld. Naast een leuke taxirit kregen we ook alle 'ins and outs' te horen over Istanbul. De dag erna ben ik gezellig met mijn vriendin Istanbul ingegaan en hebben we alle mooie bezienswaardigheden bezocht.
Zaterdag was het zo ver, de behandeling zou gaan plaatsvinden. 's Ochtends vroeg werden we opgehaald door de chauffeur en reden we naar de kliniek. Na ongeveer 3 kwartier rijden (ons hotel zat op loopafstand van de blauwe moskee) kwamen we aan bij de kliniek. Ik heb afgelopen jaren behoorlijk veel haartransplantatie klinieken gezien, Esteworld zag er ook erg professioneel en verzorgd uit.

Voor de behandeling moest ik een aantal formulieren invullen en werd uitgebreid uitgelegd wat de behandeling precies in hield. Er werden verschillende voor en na foto's getoond van mensen die me voor zijn gegaan. Het haar wordt door de ACELL + PRP behandeling mogelijk behoorlijk wat voller. Met een team van 3 gingen ze aan de slag voor me! Er werden eerst 3 buisjes bloed afgenomen. Vervolgens werd mijn hoofdhuid verdoofd. De prikjes waren wel gevoelig, maar het was prima te overzien. Vervolgens werd de ACELL ingespoten, gevolgd door de PRP. Hier voelde je, dankzij de verdoving, praktisch niets van. Er werd afgesloten met een behandeling met een soort naaldjes, om de haarkanaaltjes te openen, aldus de arts. Binnen een uur was het allemaal klaar en ik zag er allesbehalve gehavend uit. De volgende dag was er al niets meer te zien van de behandeling.

Nu ongeveer 6 maanden wachten op de ontwikkeling van mijn haar. Ik ben ontzettend benieuwd en zal af en toe tussendoor foto's posten als er verandering te zien is!
Ik ben zeer benieuwd naar een update
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2016, 09:04   #18
prekii
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 november 2016
Berichten: 25
Geslacht:
Al enig nieuws? Ik sta op punt om te vertrekken in januari maar weet nog niet 100% of de acell wel degelijk werkt.
prekii is offline   Met citaat reageren
Oud 21 januari 2017, 02:29   #19
Haarbal777
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 mei 2012
Berichten: 59
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door prekii Bekijk bericht
Al enig nieuws? Ik sta op punt om te vertrekken in januari maar weet nog niet 100% of de acell wel degelijk werkt.
De meerprijs was alvast 1500 euro voor ACELL.
Mij lijkt het meer een extra manier voor geld bij te verdienen voor de kliniek, aangezien ik er geen echt goede studies over kan terugvinden.

Er is maar één chirurg met goede reputatie die ik kan terug vinden wereldwijd die het ook gebruikt...
Hieronder meer informatie:
https://www.bernsteinmedical.com/hai...llular-matrix/

Ik zou het niet doen, tenzij je je echt verdiept in deze materie en geldige argumentatie/ervaringen/studies kan terugvinden.

PRP gaat enkel het heelproces mogelijk versnellen in mijn ogen maar zit inbegrepen als ik mij niet vergis.

Succes alvast!
Deel gerust je verhaal en vooral wie je chirurg is
Haarbal777 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 januari 2017, 13:20   #20
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Toch wordt het in Amerika veel toegepast. Wij kennen het niet omdat esteworld het alleen doet in europa.

Als ik zoek op : ACELL + PRP study:

http://www.prweb.com/releases/2011/10/prweb8843796.htm

http://nyhairloss.com/hair-regenerat...-case-studies/

https://www.hairreplacementsurgeon.c...sus-acell-prp/

http://www.trichostem.com/additional...-case-studies/

http://www.crossbaypmr.com/organic-h...storation.html
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2017, 13:42   #21
EvW
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 mei 2009
Berichten: 68
Update

Excuses voor de late reactie, ik heb het erg druk gehad, waardoor het er even bij is ingeschoten.

Ik heb het idee dat mijn haar iets voller is geworden, dankzij de Acell behandeling. Naast deze behandeling heb ik namelijk niets veranderd aan mijn haargroeimiddelen-regime. De kruin was eerst wat groter, deze lijkt wat kleiner te zijn geworden. Verder lijkt het haar bovenop iets voller.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg voor en na acell behandeling.JPG‎ (37,4 KB, 402x gelezen)
EvW is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juli 2017, 16:51   #22
Sanchez123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 januari 2016
Berichten: 218
Geslacht:
Mensen hier nog ervaringen met Acell?
Sanchez123 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juli 2017, 20:42   #23
Hair101
HaarWeb lid
 
Hair101's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2011
Berichten: 59
Dit is mij onlangs aangeboden, ik kom nochtans vrij weinig ervaringen tegen op the interwebs.
Hair101 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juni 2018, 01:02   #24
Pietpiet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2016
Locatie: Amsterdam bijlmer
Berichten: 50
Geslacht:
Heb je misschien nog een update?
Pietpiet is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juni 2019, 20:49   #25
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
EVW je moest nog even zoeken naar foto,s maar zijn deze die je ons laat zien niet dezelfde die op de site van haarstichting.nl staan?
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juni 2019, 22:43   #26
michael1606
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2019
Berichten: 226
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NoToBald Bekijk bericht
Zal Hidde ook ooit hebben aangegeven dat iemand niet een goede kandidaat is voor een accel behandeling ? Ik denk dat ik t antwoord weet.
Hiddr heeft mij zelfs afgezegd. Mijn donor was niet goed genoeg volgens de man.
michael1606 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.