Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 juni 2016, 13:50   #31
John-rijk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2015
Berichten: 23
Geslacht:
Hoi Mannen,
Het is weer even geleden dat ik iets heb geplaatst.
De HT is nu bijna 6 weken geleden. Het donor gebied ziet er nu weer goed uit. Ziet geen verschil meer met het overige haar.

Vorige week ben ik begonnen met Proscar. Nu wilde ik daar al wat over vragen. Dr Omerali gaf het advies om dit een jaar te gebruiken. Waarom is dat nu eigenlijk en waarom een jaar ? Vanwege het maximale resultaat na een jaar of zorg Proscar dat het geïmplementeerde haar beter groeit ?

Ik heb dus al het Proscar in Turkije gekocht op het gekregen recept van Esteworld. Ik dien dus met een andere doosje steeds een pil in 4e te delen.
1 pil is namelijk 5mg en ik moet dagelijks 1,25mg innemen.

Vaak lukt het breken slecht en soms is het stukje wat groter en kleiner dat ik neem? Wat zijn jullie ervaringen met Proscar en vooral het breken van pillen ?

Al het geïmplementeerde haar is bijna trouwens al uitgevallen. Links en rechts zie je nog een haartje zitten. Ben toch blij dat ik de rest van het haar heb kunnen laten zitten bij de HT. Nu valt het niet echt meer op, en moet je er echt op letten.

Wel een rot tijd zeg. Al het haar dat erin is gestopt en lkkr begon te groeien is weer weg. Voor me gevoel zijn me inhammen ook nog wat groter geworden na de HT, dat kon ook gebeuren door de HT.

Ben toch blij dat ik het nu gedaan heb. Als ik kijk naar foto's van afgelopen jaren herinner ik me dat ik toen me haar op een manier probeerde te doen dat ik geen inhammen had. Heerlijk dat ik dat dadelijk niet meer hoef te doen.

Hidde van Esteworld heeft me gevraagd om een stukje te schrijven voor de website. Dat doe ik pas nadat de uiteindelijke werking zichtbaar is (+- 12 maanden). Kan er nu nog weinig over zeggen lijkt me.

@ AnthonieH, kan ook een zoutoplossing zijn geweest hoor !

Voor iedereen een tip. Boek inderdaad ruim bagage terug. Anders kan je niet alle gegeven shampoo en lotion meenemen. Dat lijkt me wel zo verstandig. Mocht je ooit ook discussie krijgen, je hebt dan tenminste alles volgens het boekje gedaan.
John-rijk is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juni 2016, 08:24   #32
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Lastige rot periode altijd als het haar is uitgevallen. Komt gelukkig vanzelf terug.

Doe je nog iets tegen verder haaruitval?
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juni 2016, 14:53   #33
John-rijk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2015
Berichten: 23
Geslacht:
@DeJong, dat klopt. Kijk ook uit naar de eerst komende haartjes.

Zoals vertelt neem ik nu de Proscar en probeer echt te letten op eventuele bijwerkingen. Tot nu toe heb ik nog nergens last van. Sport ook fanatiek en daar merk ik ook niet dat ik met bijvoorbeeld kracht achteruit ben gegaan.
John-rijk is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:50.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.