Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 december 2014, 11:11   #1
bvdrgroep
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 december 2014
Berichten: 5
Geslacht:
FUE behandeling Eberson Hairclinic

Na enige tijd overwegen heb ik afgelopen maandag en dinsdag een FUE behandeling ondergaan bij dr Eberson in Amsterdam.

Ter voorbereiding heb ik meerdere klinieken bezocht, wat ook zeker aan te raden is bij een ieder die dit overweegt. Bereid jezelf goed voor door in te lezen wat een FUE behandeling betekent, forums als deze te bezoeken en ervaringen op diverse sites te lezen. Dat heeft mij uiteindelijk erg geholpen, vandaar dat ik mijn ervaringen ook graag wil delen.

Uiteindelijk kun je door 3 of 4 intake gesprekken naast elkaar te leggen vrij goed vergelijken. Wat daarbij ook erg belangrijk is is het gevoel dat je bij de personen en kliniek in kwestie hebt na het eerste gesprek.

In mijn ervaring kwam dr Eberson daar verreweg het beste uit naar voren.
Vanaf het intake gesprek geeft hij een vertrouwd en deskundig gevoel wat wordt bevestigd later in het traject, tijdens de behandeldagen.
Zowel dr Eberson zelf, als zijn staf, stelt alles in het werk om de behandeling zo prettig en soepel mogelijk te laten verlopen.
Het echte eindresultaat zie ik uiteraard pas over een paar maanden, maar de eerste resultaten zijn volledig naar tevredenheid.
Ik zal de komende maanden nog aanvullende berichten posten om het daadwerkelijke verloop te delen, en hopelijk lotgenoten te kunnen helpen in het maken van de voor hen beste keuze.
groet en nog fijne dagen!
bvdrgroep is offline   Met citaat reageren
Oud 26 december 2014, 14:22   #2
kalekop28
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 december 2014
Berichten: 579
Geslacht:
Deze naam zie ik voor het eerst, succes en probeer ons op de hoogte te houden. (het liefst met foto's)
kalekop28 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 december 2014, 23:40   #3
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Mooie eerste post!

Veel succes gewenst!
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 december 2014, 01:50   #4
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Met wie had je die andere 3 intake gesprekken.


En waarom juist Eberson? En niet de andere bewezen klinieken?
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2014, 11:21   #5
Hairmaster
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juni 2013
Berichten: 117
Welkom bvdrgroep! Ben benieuwd!
Hairmaster is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2015, 12:57   #6
bvdrgroep
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 december 2014
Berichten: 5
Geslacht:
hi allemaal, ondertussen ben ik alweer een maand verder en het genezingsproces gaat vooralsnog volledig volgens verwachting.
De genezing van het donorgebied ging net iets trager dan het gebied waar de implantaten zijn ingebracht, ik denk doordat dit gebied net wat zwaarder in de procedure is belast, maar dit is ook weer helemaal genezen.

De eerste haartjes beginnen ondertussen uit te vallen, maar deze zullen na 3 tot 4 maanden weer geleidelijk terugkomen. de eerste weken had ik een wat gevoelloos gevoel bovenop mijn hoofd, maar dat is ondertussen helemaal terug.
Verder heb ik nauwelijks last van shock-loss, dus ook dat is prima en doordat het haar gemiddeld zo'n cm per maand groeit heb ik ondertussen ook weer een bijna-kapper-gereed-kapsel!

Tussendoor heeft dr Eberson nog contact gezocht over het genezingsproces, en of er nog vragen waren. dus de nazorg is prima in orde, en bevestigde ook het goede gevoel dat ik voor- en na de behandeling al had.

Om op de vragen te antwoorden; ik heb onder andere met Poseidon en Transhair gesproken. Op zich zijn de behandelprocedures allemaal hetzelfde. Het verschil zit met name in de calculatie, waarbij er één kliniek per haar calculeert en niet per graft. dit lijkt goedkoper, maar kan betekenen dat je een minder dekkend eindeffect hebt. hierbij had ik het gevoel dat ik wellicht voor nog een behandeling moest terugkomen, waarbij je uiteindelijk duurder uit bent. Verder heb ik bij Eberson als enige met de behandelend arts gesproken. Het is natuurlijk subjectief, maar met name dit laatste heeft voor mij wel de doorslag gegeven. Het is toch best een ingreep en hierbij wilde ik zelf op alle fronten een goed gevoel hebben.

Al met al is er dus nauwelijks verschil tussen de manier van behandelen, dus de procedure, wel de wijze van calculeren en hoe het intake gesprek plaatsvindt. Bij dr Eberson had ik het gevoel van de persoonlijke aandacht, wat zowel tijdens de behandeling, als ook de afgelopen weken werd bevestigd.

Ik hou jullie weer op de hoogte over het verdere verloop, dus wordt vervolgd!
bvdrgroep is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2015, 13:50   #7
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Nog nooit van gehoord.
We wachten op de foto's
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2015, 23:46   #8
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Persoonlijk contact met de chirurg is ook voor mij idd belangrijk.
Dr. Eberson heeft toch ook niet zo lang geleden in Veldhoven geopereerd?
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 14 maart 2015, 11:58   #9
bvdrgroep
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 december 2014
Berichten: 5
Geslacht:
ik weet niet zeker of hij onlangs in Veldhoven behandelingen heeft uitgevoerd, wel weet ik dat hij regelmatig wordt gevraagd om behandelingen in de UK uit te voeren. Maar zijn thuisbasis blijft voor zover ik weet gewoon in Amsterdam
bvdrgroep is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2015, 01:14   #10
iHaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2014
Berichten: 9
Geslacht:
Ben benieuwd naar de fotos. Komen die binnenkort?

Ook ik was langs gegaan. Prof, vertrouwelijk en hij doet zijn werk absoluut niet alleen voor geld. Hij heeft zelf ook haarimplant :-) maar nauwelijks te merken. dr Eberson werkt vooral in UK inderdaad.

Ik wilde ook bij hem laten uitvoeren maar is niet doorgegaan omdat k helaas andere problemen heb. Hopelijk binnenkort.
iHaar is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.