Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 29 oktober 2015, 14:41   #1
John-rijk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2015
Berichten: 23
Geslacht:
FUE methode begin december bij Esteworld

Hallo,

Sinds een jaar erger ik me heel erg aan mijn inhammen. Ik ben nu 26 jaar en ben opzoek naar een blijvende oplossing. Met onderzoek kwam ik achter de verschillende technieken voor haartransplantatie zoals de FUE methode. Hiermee kwam ik bij Esteworld uit.

3 weken geleden ben ik op gesprek geweest bij Hidde in Ijsselsteijn. Het kantoor in Nederland van Esteworld. Hij gaf allereerst het oprechte advies om nog even te wachten met de haartransplantatie aangezien mijn jongere leeftijd. Ook gaf Hidde aan dat ik de inhammen nog goed kon bedekken met mij overige haar (wat ik al ruim een jaar probeerde).

Een week later ontving ik een offerte van Hidde. Tussen de 1900 en 2300 grafts. 2300 euro. Voor het wegwerken van de inhammen en het plaatsen van grafts op de bovenkant om waar mogelijk te versterken.

De verzonnen oplossing van Esteworld sprak me wel aan. Dat er ook grafts zouden worden geplaatst waar mogelijk bovenop leek me een mooie aanvulling.

Vandaag heb ik besloten om te kiezen voor de behandeling. De inhammen maakte me erg onzeker en ik wilde niet nog een paar jaar met dit gevoel rondlopen. En als de opties er lagen waarom niet ?! Toch..

Nu wordt het allemaal wat serieuzer en voel ik me wat meer gespannen.

Uit mijn laatste mail van Hidde zie ik dat OP. Dr . Emirali mij zal behandelen. Online vindt ik niet heel veel recensies van deze arts. Hoop dat iemand hier iets meer over de beste man weet.
En natuurlijk ben ik benieuwd naar andere recente verhalen bij Esteworld.

Ik ga proberen om de HT zoveel als mogelijk discreet te laten zijn. Voor de HT neem ik 2 weken vrij en zal vooraf mijn haar al millimeteren zodat het voor mijn omgeving hopelijk niet opvalt.

Mocht het gewaardeerd worden wil ik frequent iets op dit forum achterlaten.

Hoop dat iemand wat meer informatie heeft over Dr Emirali of Esteworld.

Groetjes
John
John-rijk is offline   Met citaat reageren
Oud 29 oktober 2015, 23:06   #2
Rico1986
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 november 2010
Berichten: 162
Moedige stap John! Ik ben 29 jaar en ben gisteren in Veldhoven behandeld voor 2400 grafts. Het is een lange dag en daarmee soms wat oncomfortabel, maar de pijn valt alleszins mee! Na de behandeling ook nog geen pijn gehad.

Ik heb het vooraf tegen enkele mensen verteld, achteraf zal ik er geen geheim van maken als mensen het vragen. Hang het ook niet aan de grote klok. Maar voel me nu wel soort van trots dat ik het gewoon gedaan heb, terwijl veel kalende mannen er vaak over nadenken maar het niet aandurven

Veel succes en hou ons op de hoogte!
Rico1986 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 oktober 2015, 23:40   #3
Mayo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2015
Berichten: 61
Geslacht:
Dr Emirali ken ik niet, maar Esteworld heeft een naam hoog te houden.

Voor de HT neem je 2 weken vrij lees ik, maar hoelang erna? Dat is belangrijker.

Succes!
__________________
03-2015 HT FUE Esteworld
04-2015 Finasteride
04-2015 Regenepure DR
Mayo is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2015, 09:01   #4
John-rijk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2015
Berichten: 23
Geslacht:
@Rico1986.
Bedankt voor de opbeurende woorden.

@mayo
De behandeling zal plaats vinden in het weekend. Daarna ben ik nog 2 weken vrij. Hidde gaf aan dat ik na 9 dagen wel met een pet zou kunnen lopen.

Jammer dat niemand ervaring heeft met Dr Emirali. Dat vind ik toch wel wat lastig.
John-rijk is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2015, 23:43   #5
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Hoi John,

Probeer ze die 2300 grafts te laten plaatsen, neem dat van mij aan, sta erop desnoods!

Veel succes gewenst alvast, ik blijf het zeker volgen!

Groet Markr32
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 november 2015, 10:06   #6
John-rijk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2015
Berichten: 23
Geslacht:
@markr32.
Bedankt voor de tip. Hidde gaf vooraf al aan dat er dan wel ruimte diende te zijn bovenop. Ik ga wel uit van minstens 1900 grafts. Dat is mij ook geoffreerd (1900 tot 2300). Mocht het minder worden dan 1900 trek ik zeker aan de bel.

Hoop uiteraard dat ze ook wat haren kwijt kunnen bovenop ter preventie voor wellicht komende kaalheid.
John-rijk is offline   Met citaat reageren
Oud 7 april 2016, 11:45   #7
John-rijk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2015
Berichten: 23
Geslacht:
Getwijfeld

Hallo iedereen,
Misschien dat mensen zich aanvragen wat er is gebeurt met mij HT. Nou vrij weinig. Ik had toch besloten om de HT niet door te laten gaan om allerlei redenen (had niks te maken met Esteworld zelf). We zijn nu 4 maanden verder en heb besloten om het toch te doen. De HT staat 2 mei gepland.

Ondanks dat dit niet de beste tijd is voor een HT. Zomer komt eraan. I know.

Wat was voor mij het omslagpunt ? Eigenlijk had ik een maand of 2 totaal geen behoefte meer aan een HT. Ik ging steeds naar de kapper en die maakte de zijkanten kort zodat ik eigenlijk wel vrede had met me haar.

Maar ik merkte dat als het net weer wat langer werd ik me toch erg ging ergeren aan me inhammen.

Just do it:
Ik besloot als het me aan het eind van het jaar nog onzeker maakte toch een HT te doen. Lekker in de winter zodat ik het discreet kan houden.

Omdat ik weer veel nadacht over een HT ging ik ook op het haar van andere mannen letten. Vooral collega's. Wat zag ik. De 1 kamde het wel heel mooi over zijn inhammen. De andere smeerde zwarte verf onder het haar om het vol te laten lijken. Zoveel mannen hadden hetzelfde "probleem" als ik.

Was het beu. Weet je wat, ik doe het gewoon ! En heb geen zin om een leuke zomer in te gaan met een onzeker gevoel. Pakte me kalender erbij. Als ik begin mei een HT doe loop ik eind Augustus met wat ik eigenlijk al zo lang wil. Discreet ? Nee, op me werk ben niet bang voor de reacties. Ik hoef alleen maar naar boven te wijzen. Ik neem 1,5 week vrij en ga ervoor. Reacties van vrienden? Die doen het er maar mee. Ik millimeter me haar van te voren dat iedereen wat kan wennen and thats it.

2 Mei de HT. Ik ga het bijhouden hier op het forum. Met foto's.

HT:
Esteworld met OP. DR Emirali
John-rijk is offline   Met citaat reageren
Oud 8 april 2016, 13:40   #8
Man25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2015
Berichten: 202
Geslacht:
Klinkt goed! Zou je eens een foto kunnen sturen van je huidige situatie?
__________________
Kirkland Minoxidil foam 5% (per 5 januari 2016)
Man25 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 mei 2016, 21:07   #9
John-rijk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2015
Berichten: 23
Geslacht:
Morgen is het zover

Morgen vertrek ik naar Esteworld.
Ben benieuwd naar de kliniek, de chirurg OP. DR Emirali en natuurlijk de HT zelf. Ik zal frequent een update plaatsen.

In de bijlage vindt je een foto van hoe het nu gesteld is.

Ben recent vooral bang geworden dat er iets mis gaat met de dichtheid van de ingeplante haren. Ik zag laatst iemand die een HT had ondergaan waar je goed zag dat de geinplanttante haren stuk verder uit elkaar stonden dan de rest van het natuurlijke haar. Zag er niet uit.

Zelf zou ik het wel belangrijk vinden dat er ook "boven" op haar wordt geplaatst. Dat wordt ook al dunner zoals je ziet op de foto en vanwege mijn relatief jonge leeftijd zag dat niet snel stabiliseren. Hoop dat Esteworld mijn wensen goed kan overbrengen.

Ik heb in december een offerte gehad van 2100 tot 2300 crafts.

Als iemand nog tips heeft hoor ik het graag ;-)
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg fwefwef23423.jpg‎ (40,7 KB, 225x gelezen)
John-rijk is offline   Met citaat reageren
Oud 1 mei 2016, 21:25   #10
tim93
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 november 2014
Berichten: 26
Geslacht:
Succes, komt vast allemaal goed. Gebruik je ook medicatie voor je haar?
tim93 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 mei 2016, 21:25   #11
vslop
Banned user
 
Geregistreerd: 15 december 2012
Berichten: 87
Geslacht:
Hier ga je spijt van krijgen!
vslop is offline   Met citaat reageren
Oud 1 mei 2016, 21:59   #12
tim93
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 november 2014
Berichten: 26
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vslop Bekijk bericht
Hier ga je spijt van krijgen!
Goeie opbouwende kritiek man.
tim93 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 mei 2016, 23:03   #13
vslop
Banned user
 
Geregistreerd: 15 december 2012
Berichten: 87
Geslacht:
Ja leuk hè, man!

Ik ga slapen geef morgen wel wat toelichting waarom ik dit geen goeie beslissing vind.
vslop is offline   Met citaat reageren
Oud 2 mei 2016, 15:06   #14
TraderOne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2013
Locatie: Niet op de parking
Berichten: 185
Geslacht:
26 is inderdaad wel jong. Ik heb nu op mijn 37 minder inhammen dan jij en ga in juli naar Esteworld voor mijn eerste +/- 2600 grafts ooit hoop ik.

Het kan echter heel goed dat die inhammen niet veel verder zouden gaan. Bij mij zijn ze redelijk stabiel sinds mijn 25ste ong. (wel wat achteruitgang hoor).

Wat ik persoonlijk vaak gezien heb bij jeugdvrienden: degenen met inhammen zijn doorgaans veel stabieler dan zij waar zich een kroontje begint te vormen of bovenaan een sterke doorschijn begint te komen ook al zijn er geen inhammen... die jongens zijn nu allemaal al aan de gemillimeterde 'oplossing' :-) te laat dus...

Voor hetzelfde geld gaat het nog allemaal weg en sta je over 15 jaar daar met 2 plukken haar op een kale kop.

Succes en plaats zeker een rapportje hier he!
TraderOne is offline   Met citaat reageren
Oud 2 mei 2016, 15:20   #15
vslop
Banned user
 
Geregistreerd: 15 december 2012
Berichten: 87
Geslacht:
De kritiek was niet bedoeld om af te kraken maar eerder om hem een beetje wakker te schudden. Maar ja misschien zit ie al onder het mes...

26 jaar is jong en zijn kaalheid gaat door zonder medicatie. Verder vind ik die inschatting van 2300 grafts voor zulke kleine inhammen nogal fors. Zou 1400 niet al meer dan genoeg zijn. En waarom is hem niet eerst minox of propecia geadviseerd tijdens zijn consult?

Zou minoxidil gebruik alleen al niet al flinke verbetering kunnen geven zonder meteen onder het mes te gaan?? Nu verliest ie al een behoorlijk aantal grafts ergens bovenop en zijn haar valt verder uit op termijn.

Lijkt me geen slimme aanpak op langere termijn.
vslop is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.