Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 11 april 2007, 11:14   #1
Limburgse
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 november 2005
Locatie: zuid limburg
Berichten: 228
Permanente make up

Hallo,

Ik heb sinds een jaar permanente eye-liner (ik trek mijn boven-wimpers uit). Daar ben ik super blij mee! Ik zie er niet meer eng en kaal uit als ik niet ben opgemaakt.

Vorige week heb ik ook permanente wenkbrauwen laten maken. Daar trek ik soms een beetje aan, maar ik heb gewoon weinig wenkbrauwen en een lichte kleur. Dus die moest ik ook altijd bijtekeken.
Ik ben ook met mijn 'nieuwe' wenkbrauwen ongelooflijk blij! Het is veel mooier dan zelf tekenen (links en rechts waren nooit gelijk) en ik zie er ook na het douchen en als ik net wakker ben verzorgd en mooi uit.

Ik kan het echt iedereen aanraden!! Vooral als je zelf wimpers en / of wenkbrauwen uittrekt. Het 100 x per dag in de spiegel kijken of de make up nog goed zit, bang zijn voor een regenbui, zwemmen enz. Het kan allemaal met permanente make up! Hihi, ik lijk wel een vertegenwoordiger!

Nee, serieus, Ik heb er € 150,- voor betaald, maar dat is het meer dan waard. Trouwens ook als je ze niet uittrekt!

Was er ook maar zo`n oplossing voor het hoofdhaar..... Dat blijft natuurlijk voor mij een groot probleem.

Nou, voor de mensen die nog vragen hebben, stel gerust!

Groetjes De Limburgse
__________________
voelen is trekken!!! wees alert.....
Limburgse is offline   Met citaat reageren
Oud 11 april 2007, 22:30   #2
Zonnestraaltje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 maart 2007
Locatie: Randstad
Berichten: 29
Question

Beste Limburgse,

Hier een vergelijkbaar ttm verhaal. Ik trek ook wimpers en soms wenkbrauwen. Sinds de ontdekking van dit forum heb ik mijn ttm gelukkig (sinds 20 jaar) een stuk beter onder controle.

Mijn idee is om mezelf te belonen met permanente make-up , omdat helaas niet alle haartjes terugkomen. Maar waarvoor ik bang ben, is dat na de behandeling de haartjes die er zitten heel gevoelig zijn. En dat verhoogt bij mij de trekdrang meestal. Hoe heb jij dit ervaren bij je oogleden en wenkbrauwen?

Zou je verder kunnen aangeven volgens welke methode/met welke apparatuur je bent geholpen? Ik woon nl. in Den Haag en dan kan ik op zoek naar een vergelijkbare schoonheidssalon. P.S.: wie er tips heeft van salons met ervaring met ttm in deze regio, laat het graag weten!

Tot mails,
Zonnestraaltje
Zonnestraaltje is offline   Met citaat reageren
Oud 16 mei 2007, 10:22   #3
Sylvana
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 augustus 2002
Berichten: 42
Ik heb ook permanente make up. Ben gegaan toen mn wimpers een beetje aangegroeit waren (was dus stok achter de deur) want ik had geen zin om daar uit te leggen wat er was. Als het net gezet is mag je er echt NIET aanzitten want dan pulk je de korstjes en dus ook de make up eraf!!! Bij mij was dat voldoende om de drang tegen te houden en heb maanden lang mooie wimpers gehad. Tot ze dan aan het eind van de groeifase komen, dan vallen ze er zowat uit als je er alleen al naarkijkt. Maar gelukkig zitten er weer kleine wimpertjes overal

Ik zou zeggen doen! Door die make up ben je minder met je ogen bezig, je make up kan immers niet meer vervagen!!! Ik moest wel 3x terug voor het resultaat helemaal goed was.
Sylvana is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
modellen gezocht permanente make-up; wenkbrauwen en wimpers vaantje Camouflage 5 19 februari 2009 21:59
permanente lijm Katohya Haarwerken 4 25 juni 2006 12:39
Permanente make up Limburgse Camouflage 3 13 april 2006 11:03
Permanente make up, meest natuurlijke manier? Wie heeft positieve ervaringen? angel279 Camouflage 1 23 november 2005 10:11
belangrijk om te weten bij permanente make-up! Priya Haarproblemen bij vrouwen 0 24 april 2003 10:31


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.