Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 6 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 28 juli 2007, 21:32   #151
Juutje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 juni 2007
Berichten: 100
Bedankt voor het delen van je ervaringen hopeful!
Bij mij zijn er nu wel redelijk wat haartjes terug (na ook 4 weken), maar er zijn wel kale plekken te zien (dat kan op zich ook komen omdat ik het al wat langer hars, en de meeste haartjes komen niet allemaal meteen terug). ik moet wel binnenkort weer gaan harsen want zo kan ik mijn bikini niet in (niet dat het mooi weer is maar goed ), dus ik denk dat ik deze week weer een harssesie ga toepassen en voor de tweede keer kalo ga gebruiken). Katie: zag jij al resultaat naar de eerste keer..?
Juutje is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2007, 23:18   #152
hopeful
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 juli 2007
Berichten: 18
Hallo Juutje,

Hars je nu voor het eerst? want als je begint met harsen komen de haartjes zeker dunner terug, en ontstaan er kale plekken. Helemaal vanzelf.

Ik ga Kalo nu netjes op mijn gezicht proberen. Ben benieuwd.
hopeful is offline   Met citaat reageren
Oud 1 augustus 2007, 19:33   #153
katie449
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juni 2007
Berichten: 27
Juutje,
ik kan mijn rug niet zo goed bekijken , maar ik heb toch gehoord dat de haartjes minder zouden zijn. Ik denk wel dat je minstens 6 weken moet wachten om het echte resultaat te kunnen zien en zolang heb ik nu niet gewacht.
Omdat ik nu ook met mijn oksels ben begonnen , zal ik het zelf beter kunnen opvolgen. Ik laat het hier zeker weten hoor.
__________________
De eerste stap is het begin van de langste reis...
katie449 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 augustus 2007, 15:29   #154
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
dag hopefull, die kale plekken bedoel je t zeggen dat die ontstaan door enkel te harsen?? Over het algemeen is het zo dat bij mensen met overbeharing dit niet werkt. Ikzelf en mijn moeder hebben jaren geepileerd(mijn moeder toch al een 30tal jaar) en zij heeft nog geen enkel kaal plekje, integendeel de haren komen enkel maar dikker en stugger terug. Dus ga er niet onmiddellijk vanuit dat dit resultaat bij jullie ook zo gaat zijn.
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 16 augustus 2007, 20:35   #155
Meisje11
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2007
Berichten: 1
Kalo

Hallo !

Ik gebruik nu al een paar maanden kalo, en ik vind echt dat het werkt.
Ik gebruik het alleen na het elektrisch ontharen op mijn benen en oksels, niet op mijn bikililijn, wegens te pijnlijk

Op mijn benen verschijnt nog maar zeer sporadisch een haartje, en mijn oksels zijn nagenoeg helemaal kaal!

Ik kan kalo dus aan iedereen aanbevelen ! maar je moet het wel volledig correct gebruiken. ik deed bv de eerste twee maanden alleen maar de eerste dag na ontharing 3x kalo op, maar je mag niet vergeten het de dag erna te herhalen. Daarom verliep het in het begin allemaal wat moeizaam...

Oja, als ik mijn bikinilijn scheer en dan kalo gebruik, werkt het niet. Je moet het dus wel echt waxen !

Ik wou het maar meedelen, tkon maar eens iemand van pas komen!

XXX
Meisje11 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 augustus 2007, 23:17   #156
Juutje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 juni 2007
Berichten: 100
He Meisje,
bedankt voor je reactie! Fijn om weer eens wat positieve verhalen over kalo te horen :-). Ik moet zeggen dat ik ook wel het idee hebt dat het helpt, ik heb het nu voor de 2e keer gebruikt, de laatste keer nu 2,5 week geleden, normaal komen er dan geloof ik al weer wat haartjes terug maar nu valt dat nog heel erg mee, kan dus zijn dat het door kalo komt (maar wil niet te vroeg juichen, voor hetzelfde geldt heb ik over 2 weken weer hele bossen hangen). ik gebruik het de eerste dag 3x met tussenposen van 10 minuten, 2e dag vaak nog maar 1 keer want vind het zo'n gedoe en als je ook nog naar je werk moet enzo... maar goed, hoop dat het voldoende is...
Juutje is offline   Met citaat reageren
Oud 17 augustus 2007, 23:34   #157
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Juutje Bekijk bericht
He Meisje,
bedankt voor je reactie! Fijn om weer eens wat positieve verhalen over kalo te horen :-). Ik moet zeggen dat ik ook wel het idee hebt dat het helpt, ik heb het nu voor de 2e keer gebruikt, de laatste keer nu 2,5 week geleden, normaal komen er dan geloof ik al weer wat haartjes terug maar nu valt dat nog heel erg mee, kan dus zijn dat het door kalo komt (maar wil niet te vroeg juichen, voor hetzelfde geldt heb ik over 2 weken weer hele bossen hangen). ik gebruik het de eerste dag 3x met tussenposen van 10 minuten, 2e dag vaak nog maar 1 keer want vind het zo'n gedoe en als je ook nog naar je werk moet enzo... maar goed, hoop dat het voldoende is...
Dag meisje,

fijn dat het bij jou wel werkt, ik heb het twee jaar lang volledig correct gesmeerd, maar zonder resultaat, bij jou werkt het dus wel. Ik weet neit of je last hebt van overbeharing of gewoon beharing want dat speelt zeker een rol in de werking. Ik heb nl al van mensen gehoord(die geen overbeharing hadden) dat het toch wel een bepaalde werking had), maar mensen met overbeharing doorgaans geen enkel resultaat bekomen.

xxx marte
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 20 augustus 2007, 21:57   #158
chica
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juli 2006
Berichten: 3
juiste gebruik

wat is nu eigenlijk het juiste gebruik van Kalo. Want volgens mij houd ik mij er niet echt aan. Ik spray wanneer het mij uitkomt.
chica is offline   Met citaat reageren
Oud 23 augustus 2007, 12:46   #159
katie449
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juni 2007
Berichten: 27
Chica,
ik doe het zo :
na waxen , geen olie gebruiken , wel onmiddellijk wassen met heet water en zeep , goed afdrogen en 3 maal het produkt inmasseren met 10 minuten tussenpose. de volgende dag gespreid over de dag nog eens 3 maal inmasseren.
Volgende week is het 5 weken geleden dat ik mijn oksels voor 't eerst behandelde , er zijn een paar kale plekjes te zien , maar het moet nog veel beter ! na 1 keer behandelen kan ik natuurlijk geen wonderen verwachten.
Volgende week opnieuw dus.
__________________
De eerste stap is het begin van de langste reis...

Laatst gewijzigd door katie449; 23 augustus 2007 om 18:14
katie449 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2007, 22:15   #160
katie449
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juni 2007
Berichten: 27
vandaag voor de 2 de maal mijn oksels behandeld met Kalo. Ik zie een paar kale plekjes , maar voor alle zekerheid neem ik nu een foto net voor de ontharing : bewijsmateriaal, zo kan ik het beter opvolgen.
Mijn rug zou volgens de persoon die mijn rug waxt ,minder dicht behaard zijn dan de vorige keer (vandaag de 3 de keer)
en Juutje , hoe is het bij jou ?
__________________
De eerste stap is het begin van de langste reis...
katie449 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2007, 23:46   #161
Juutje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 juni 2007
Berichten: 100
He Katie,
Tsja, heb kalo nu voor de 3e keer gebruikt (afgelopen maandag voor 3e keer geharst en kalo gesmeerd), had wel idee dat de haargroei al iets minder is maar moet nog steeds 1 x in de vier weken harsen.. ik kijk het dus nog even aan, de tube is nog niet leeg :-)
Juutje is offline   Met citaat reageren
Oud 2 oktober 2007, 18:29   #162
katie449
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juni 2007
Berichten: 27
voor de derde keer mijn oksels behandeld. (waxen en smeren) Ik neem telkens een foto en er is duidelijk minder haargroei te zien. Er zijn kale plekjes , die ik hoop volledig kaal te krijgen. Ik doe dus goed voort. Mijn rug ook behandeld voor de 4 de keer, jammer dat ik die niet goed zelf kan bekijken , maar het zou ook minder zijn.
__________________
De eerste stap is het begin van de langste reis...
katie449 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 oktober 2007, 19:36   #163
Juutje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 juni 2007
Berichten: 100
Ok, dat is toch aardig positief..! Ik heb hetzelfde idee, het wordt wel iets minder, maar compleet haarloos ben ik voorlopig nog niet!
Juutje is offline   Met citaat reageren
Oud 2 oktober 2007, 20:42   #164
katie449
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juni 2007
Berichten: 27
Juutje,
helemaal haarloos onder mijn oksels ? ik denk dat dit nog maanden zal duren, maar àls het maar goedkomt hé.
We smeren voort , zolang er nog is.
Mijn docher wil ook gaan beginnen nu.
__________________
De eerste stap is het begin van de langste reis...
katie449 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 oktober 2007, 16:41   #165
Vintage
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 september 2006
Berichten: 5
Ik gebruik Kalo nu een jaar op mijn buik en borst, de haren zijn allemaal dunner geworden en de dichtheid tussen de haren is kleiner als ze teruggroeien. Maar ik weet niet zeker of dit door de Kalo komt of door het harsen, want harsen vermindert stugge haren en haardichtheid ook een beetje, maar ik ben bang dat als ik 3 maanden niks eraan doe dat ik best veel haar nog terug krijg. Mijn doel is toch om het volledig kaal te krijgen.

Ik moet wel erbij zeggen dat ik het eerste half jaar Kalo fout heb gebruikt, ik heb het 3 keer over de dag verspreid opgesmeerd, maar het moet 3 keer achter elkaar. Maarja ik heb nu alweer 6-7 harsbeurten achter de rug waarbij ik het wel goed heb gebruikt en ik boek niet zoveel resultaat als andere mensen hier.

Ik begin een beetje te twijfelen aan Kalo, maar zal het nog aanzien tot de volgende zomer. Jullie horen nog van me...
Vintage is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:26.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.