Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 maart 2006, 13:12   #1
Katohya
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 maart 2006
Berichten: 6
permanente lijm

Hallo,
Sinds twee jaar draag ik een haarwerk en op zich bevalt dat goed. De permanente lijm is een probleem, ongeveer 1 a 2 weken na bevestiging wordt de lijm korrelig en gaat enorm jeuken! Is er iemand die dit probleem herkent en een tip voor mij heeft? Het gaat om de permanente lijm. Het grote probleem is dan dat ik eraan ga zitten peuteren met als gevolg veel haren uit de unit en eigen haarverlies. doet trouwens nog pijn ook
groeten Katohya

Laatst gewijzigd door Katohya; 5 maart 2006 om 13:17
Katohya is offline   Met citaat reageren
Oud 5 maart 2006, 13:25   #2
Noord Hollander
Noord Hollander
 
Geregistreerd: 27 augustus 2005
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 154
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Katohya
Hallo,
Sinds twee jaar draag ik een haarwerk en op zich bevalt dat goed. De permanente lijm is een probleem, ongeveer 1 a 2 weken na bevestiging wordt de lijm korrelig en gaat enorm jeuken! Is er iemand die dit probleem herkent en een tip voor mij heeft? Het gaat om de permanente lijm. Het grote probleem is dan dat ik eraan ga zitten peuteren met als gevolg veel haren uit de unit en eigen haarverlies. doet trouwens nog pijn ook
groeten Katohya
Hoi Katohya,

Ik ken dit probleem niet echt. Wel dat na zo'n 5 weken het begint te jeuken. Wel laat ik het na verwijdering en reiniging mijn haar en hoofdhuid wassen met rooscureshampoo. Ik heb sowieso altijd last van roos en het de jeuk lijkt hierdoor minder te zijn geworden. Ook merk ik gewoon dat ik er vanaf moet blijven. Als ik begin te krabbelen, dan gaat het irriteren.

Groetjes, NH
Noord Hollander is offline   Met citaat reageren
Oud 5 maart 2006, 14:48   #3
Katohya
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 maart 2006
Berichten: 6
Hallo N.H.

Ook ik laat mijn hoofdhuid voor plaatsing behandelen met een antiseptic en gebruik dit in de tussenliggende periode ook regelmatig. Last van roos heb ik niet. de irritatie is ook alleen onder de perma lijm. Heb inmiddels getest of ik een allergie heb voor die lijm maar dat is gelukkig niet het geval.
Katohya is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juni 2006, 04:41   #4
froggie
HaarWeb lid
 
froggie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juni 2006
Locatie: Nederland
Berichten: 8
Hey ik herken het wel, als ik ga zweten gaat het jeuken bij mij.
En de lijm laat inderdaad na 2 weken los.

Gek wordt ik ervan
froggie is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juni 2006, 12:39   #5
ber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 juli 2005
Locatie: zeeland
Berichten: 89
Geslacht:
Lijm 2 weken

Hey, froggie en anderen

welke lijm wordt er dan voor jullie gebruikt. Vraag het merk eens, zodat je het hier kunt posten. Anderen zouden daar weer bij geholpen zijn. 2 Weken is voor mij een uitkomst.

ber
ber is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
modellen gezocht permanente make-up; wenkbrauwen en wimpers vaantje Camouflage 5 19 februari 2009 21:59
Lijm Tjak Haarwerken 9 26 juni 2006 15:58
Permanente make up, meest natuurlijke manier? Wie heeft positieve ervaringen? angel279 Camouflage 1 23 november 2005 10:11
Permanente make-up belle Haarwerken 0 10 augustus 2005 16:53
belangrijk om te weten bij permanente make-up! Priya Haarproblemen bij vrouwen 0 24 april 2003 10:31


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.