Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 31 maart 2023, 10:17   #121
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FueGenix Bekijk bericht
Het is de hand die jou behandelt, die de artistieke touch geeft. Net als bij masterchef op tv. Ze volgen allemaal hetzelfde recept, en toch kookt de een beter dan de ander.
Ok duidelijk.
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2023, 10:18   #122
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeJong Bekijk bericht
Daar kan ik ophelderen. 2x bij Esteworld behandeld. Eerste keer te lang geleden om nog wat van te zeggen, dat weet ik niet meer, maar de tweede keer (aantal jaar geleden) werd er gewerkt met microscopen door assistenten die de grafst sorteren en microscoop brillen bij diegene die grafts uitnamen.

Bij beide keren is het de chirurg zelf die alle kanaaltjes maakte. Dit werd ook vooraf toegezegd. Ook de chirurg droeg af en aan een microscoop bril.
Oh ok wist ik niet. Dacht dat de meeste Turkse klinieken dit niet deden. Maarja Esteworld is toch wel een goede zo blijkt, qua resultaat etc.
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2023, 12:33   #123
Klapz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2013
Berichten: 378
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FueGenix Bekijk bericht
Zo heb je ook mensen die een jaar later reageren op een offerte, waarbij ze al wisten dat de prijs hoger zal zijn (is vaak al vermeld). Prijzen zijn helaas veranderd wat frustrerend is en veel mensen vallen buiten de boot. Maar ze hebben wel zelf de boot gemist.
Je hebt gelijk betreft bovenstaande. Ik bekijk net jouw website en even ter verduidelijking: Mensen weten jouw zeer hoge prijzen niet, ze kunnen een prijsopgave doen die alleen betaald is en komen vervolgens pas te weten dat ze (in 95% gok ik) het niet kunnen betalen? Dat is toch een onhoudbare situatie die veel frustratie oproept en vraagt om meer transparantie in richtprijzen op jouw website?
Klapz is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2023, 13:38   #124
Paprika123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 augustus 2018
Berichten: 80
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klapz Bekijk bericht
Je hebt gelijk betreft bovenstaande. Ik bekijk net jouw website en even ter verduidelijking: Mensen weten jouw zeer hoge prijzen niet, ze kunnen een prijsopgave doen die alleen betaald is en komen vervolgens pas te weten dat ze (in 95% gok ik) het niet kunnen betalen? Dat is toch een onhoudbare situatie die veel frustratie oproept en vraagt om meer transparantie in richtprijzen op jouw website?
Munib vraagt je om foto's te sturen van je huidige situatie en op basis daarvan krijg je een indicatie qua prijs. Daarna ging ik over op consult en kreeg ik de offerte die hetzelfde was als de inidcatie. Toen is de HT een halfjaar later uitgevoerd. Dit ging toen zo dus was aardig transparant, 5 maanden geleden ben ik behandeld.
Paprika123 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2023, 13:40   #125
Klapz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2013
Berichten: 378
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paprika123 Bekijk bericht
Munib vraagt je om foto's te sturen van je huidige situatie en op basis daarvan krijg je een indicatie qua prijs. Daarna ging ik over op consult en kreeg ik de offerte die hetzelfde was als de inidcatie. Toen is de HT een halfjaar later uitgevoerd. Dit ging toen zo dus was aardig transparant, 5 maanden geleden ben ik behandeld.
Volgens mij is dat nu niet meer zo wat ik zag:

CONTACT- EN CONSULTFORMULIER
LET OP: We hebben de gratis contact formulier moeten sluiten vanwege de enorme vraag. Wilt u toch contact opnemen met FueGenix, dat kan via een persoonlijke beoordeling door Dr. Munib Ahmad tegen een betaling.
Klapz is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2023, 15:22   #126
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paprika123 Bekijk bericht
Munib vraagt je om foto's te sturen van je huidige situatie en op basis daarvan krijg je een indicatie qua prijs. Daarna ging ik over op consult en kreeg ik de offerte die hetzelfde was als de inidcatie. Toen is de HT een halfjaar later uitgevoerd. Dit ging toen zo dus was aardig transparant, 5 maanden geleden ben ik behandeld.
Hoe gaat het nu? Begint het er al goed uit te zien? Zit je nog aan de 2,5mg minoxidil?
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 april 2023, 13:56   #127
SABO1980
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2009
Berichten: 2
Wat denken jullie van Hairtec? Ik overweeg hier op consult te gaan na een iets te hoge offerte bij Fuegenix ;-)

Kan ook bij Bisanga langskomen voor een consult, die geven geen prijs op basis van wat fotos. Maar als Bisanga rond de prijzen van Fuegenix ligt is een ristje naar België zonde van de tijd.

Graag wat advies.

Laatst gewijzigd door SABO1980; 18 april 2023 om 16:22
SABO1980 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 april 2023, 17:42   #128
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 973
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SABO1980 Bekijk bericht
Wat denken jullie van Hairtec? Ik overweeg hier op consult te gaan na een iets te hoge offerte bij Fuegenix ;-)

Kan ook bij Bisanga langskomen voor een consult, die geven geen prijs op basis van wat fotos. Maar als Bisanga rond de prijzen van Fuegenix ligt is een ristje naar België zonde van de tijd.

Graag wat advies.
ligt eraan hoe hoog de offerte was van fuegenix
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 18 april 2023, 18:36   #129
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
ligt eraan hoe hoog de offerte was van fuegenix

Bisanga 's prijs is volgens mij niet zo hoog als die van Fuegenix, of iemand moet meer grafts willen plaatsen bijvoorbeeld. Of zijn de prijzen bij BHR ook fors omhoog gegaan afgelopen jaar?
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017


Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Oud 18 april 2023, 18:57   #130
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 973
Geslacht:
Nee Bisanga is rond de 4 euro per graft excl. btw.

Ligt dus ongeveer gelijk met de oude fuegenix prijzen alleen las ik afgelopen week dat fuegenix nu rond de 20-25k rekent.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 18 april 2023, 19:03   #131
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Nee Bisanga is rond de 4 euro per graft excl. btw.

Ligt dus ongeveer gelijk met de oude fuegenix prijzen alleen las ik afgelopen week dat fuegenix nu rond de 20-25k rekent.

Ah Bisanga is bescheiden gebleven na al die jaren nog dezelfde prijs.
20 tot 25 duizend euro !? Dat is gewoon weg teveel voor de meeste mensen.



Zelfs Couto vraagt niet zoveel meer dan Bisanga...
Er zullen er wel zijn die het kunnen betalen maar denk niet meer zoveel in NL met alle hogere kosten momenteel.
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017


Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Oud 18 april 2023, 19:05   #132
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 973
Geslacht:
Overigens de vraag over hairtec. Je kan natuurlijk op consult gaan, dat kan nooit kwaad toch? qua prijs aan de lage kant, de resultaten kun je oa. vinden op hun instagram.

Volgens mij (maar nu twijfel ik) staat er nog geen reviews over hairtec op haarweb
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 18 april 2023, 23:02   #133
Thooselle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 november 2022
Berichten: 71
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairforlife Bekijk bericht
Ah Bisanga is bescheiden gebleven na al die jaren nog dezelfde prijs.
20 tot 25 duizend euro !? Dat is gewoon weg teveel voor de meeste mensen.



Zelfs Couto vraagt niet zoveel meer dan Bisanga...
Er zullen er wel zijn die het kunnen betalen maar denk niet meer zoveel in NL met alle hogere kosten momenteel.
Ja wel jammer dat het niet betaalbaar is voor de gemiddelde nederlander maar dat doet hij denk ik ook wel met opzet. Hij zal het vast niet hebben gedaan als de vraag niet zo hoog was. Moet nog doorsparen maar kan er nu pas op zn vroegst terecht in september 2024.
Thooselle is offline   Met citaat reageren
Oud 18 april 2023, 23:27   #134
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
Zag geloof ik iets een keer van Hairtec hier voorbij komen en dat zag er netjes uit.
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 april 2023, 08:14   #135
Marco Veen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 oktober 2022
Berichten: 38
Geslacht:
Er zijn in ieder geval twee topic-makers die al behandeld zijn door Hairtec en zo te lezen beiden tevreden zijn. Ik volg hen nauwlettend want volgende maand ga ik zelf voor mijn behandeling daarheen. Ik ben voornemens om daarna ook mijn ervaringen met jullie te delen want ik heb veel gehad aan het meelezen hier dus daar draag ik graag aan bij.
Marco Veen is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
fuegenix


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.