Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 27 november 2010, 12:55   #1
Narcis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2009
Berichten: 250
Verslag FUE behandeling (1000 grafts)

Dag allemaal,

De meeste hier wisten dat ik zat te denken aan een fue behandeling.
Nou eindelijk ben ik gister behandeld door Prohair. Ik werd om 08:00 uur verwacht. Ik vond het best spannend allemaal maar liet het op me af komen. Eerst een aantal dingen besproken met Bart om vervolgens meegenomen te worden om achterop mijn haar een stuk eraf te laten scheren. Dit was een enorme bos haar! al met al gewoon doorbijten want dit wilde ik al zo lang.

Ze begonnen met het vedroven van mijn achterhoofd..best pittig die schoten maar heb me dapper gedragen :p. Daarna hebben ze de haartjes eruit gehaald en heb toen een lunchpauze gehouden. Ik voelde mij erg op mijn gemak binnen de clinic. Het personeel was enorm aardig en geduldig!

Na de lunch ging het echte werk dan beginnen. De 1000 grafts werden geplaatst op mijn haarlijn. Doordat mijn haar naar achter groeit in plaats van voren waren zij wat langer bezig dan normaal om de grafts in de goede richting te plaatsen. Toen was ik eindelijk om 17:45 klaar ! Wat een lange dag! Kon niet wachten om in de spiegel te kijken.. Toen ik eenmaal keek schrok ik van mijn eigen voorkomen haha. Mijn voorhoofd was al licht opgezwollen geraakt door de verdoving. Ik ben de eerste nacht goed doorgekomen alleen heb nog wel zekers last van zowel het donorgebied als de inplantaten. Dit heeft tijd nodig dus ik ben geduldig! Ik ben erg blij deze stap genomen te hebben na lang te hebben gepiekert en gezocht naar een juiste clinic. Ondanks dat het nu pas het begin is van de genezing en ik nu nog zeker geen haar zal zien groeien ben ik tevreden. De tijd zal het leren en ik hoop dat het genezingsproces goed verloopt en dat de haren goed zullen doorkomen.

Wilde dit even met jullie delen, ik heb vaak adviezen van jullie gehad waar ik veel aan had!

foto's volgen nog.

Degene die ook een fue hebben ondergaan..hoelang heb je last gehad van het donor gebied en hoe is het gegaan nadat je eindelijk je haar mocht wassen..en de korstjes weg mocht halen?

Liefs,

Narcis

Laatst gewijzigd door Narcis; 27 november 2010 om 12:59
Narcis is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2010, 13:18   #2
RAAFIE
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 290
Geslacht:
Congrats met je HT.
Als het goed is heb je een brief meegehad waar alles opstaat.
Ben je niet meer in bezit van ? Dan kan je het terug vinden op hun site.
__________________
Sinds maart 2010 : finasteride 1mg.
gestopt 2012 : met finasteride teveel bijwerkingen
FUE HT juni 2010 : 1880 grafts Prohairclinic.

FUE CT HT september 2017 : 2300 grafts Hairworld Istanbul
RAAFIE is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2010, 13:20   #3
Narcis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2009
Berichten: 250
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RAAFIE Bekijk bericht
Congrats met je HT.
Als het goed is heb je een brief meegehad waar alles opstaat.
Ben je niet meer in bezit van ? Dan kan je het terug vinden op hun site.
Jep heb ik zeker meegekregen!
Alleen verhalen van lotgenoten helpt nog wel es :p

But thanks!
Narcis is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2010, 13:24   #4
RAAFIE
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 290
Geslacht:
Ik had 2 weken verlof opgenomen maar daarna nog een week ziekte verlof eraan geplakt. Die 2 weken had ik echt nodig maar die 3e week had ik genomen om roodheid te laten verminderen.Maar het was alnog 2 a 3 maanden behoorlijk rood.Maar ja dat scheelt per persoon.
__________________
Sinds maart 2010 : finasteride 1mg.
gestopt 2012 : met finasteride teveel bijwerkingen
FUE HT juni 2010 : 1880 grafts Prohairclinic.

FUE CT HT september 2017 : 2300 grafts Hairworld Istanbul
RAAFIE is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2010, 14:45   #5
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Narcis Bekijk bericht
Degene die ook een fue hebben ondergaan..hoelang heb je last gehad van het donor gebied en hoe is het gegaan nadat je eindelijk je haar mocht wassen..en de korstjes weg mocht halen?
De laatste keer waren ze bij ProHair zo aardig om op mijn verzoek fenistil wondgel dik op het donorgebied te smeren. Ik heb totaal geen last meer gehad van het donorgebied daarna. Netjes opgedroogd en geen wondvocht nadien. De dag na de ingreep was het voor mijn gevoel al geheeld, afgezien van wat blauwe plekken door de verdoving.

Bij de eerste behandeling had ik de eerste nacht wel last van gevoeligheid, een kloppend gevoel en van vocht. Maar ook toen was nacht 2 al probleemloos. En toen was het dag 2 echt al geheeld.

Ik moet wel vermelden dat de eerste behandeling groter was dan de 2e. De tweede behandeling leek erg op die van jou. 900 grafts uit een strookje achterop terwijl mijn haar verder gespaard bleef.

Je kunt in mijn blog beide ervaringen teruglezen.

Ik heb na twee dagen alweer voorzichtig het haar achterop gewassen. Met de douchekop in de hand en het hoofd achterover. Er alles aan doend om het implantatiegebied te vermijden.

Het implantatiegebied heb ik later behandeld met calendulazalf. Dankzij die erg vette zal lieten de korstjes voorop al heel snel vanzelf los, waardoor ik dag 4 al korstjesvrij was. Ik heb daarna ook meteen goed mijn haren gewassen

Mocht je ook calendulazalf (gaan) gebruiken, het is erg vet en het maakt je haar dus ook heel vet. Daardoor kun je het implantatiegebied iets minder goed camoufleren. Ik zou dus zelf geen calendulazalf meer gebruiken als je vaker in het openbaar komt.

Ik hoop dat het allemaal voorspoedig heelt bij je en dat je heel snel resultaat gaat zien!
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2010, 15:27   #6
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.318
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Narcis Bekijk bericht
Dag allemaal,

De meeste hier wisten dat ik zat te denken aan een fue behandeling.
Nou eindelijk ben ik gister behandeld door Prohair. Ik werd om 08:00 uur verwacht. Ik vond het best spannend allemaal maar liet het op me af komen. Eerst een aantal dingen besproken met Bart om vervolgens meegenomen te worden om achterop mijn haar een stuk eraf te laten scheren. Dit was een enorme bos haar! al met al gewoon doorbijten want dit wilde ik al zo lang.

Ze begonnen met het vedroven van mijn achterhoofd..best pittig die schoten maar heb me dapper gedragen :p. Daarna hebben ze de haartjes eruit gehaald en heb toen een lunchpauze gehouden. Ik voelde mij erg op mijn gemak binnen de clinic. Het personeel was enorm aardig en geduldig!

Na de lunch ging het echte werk dan beginnen. De 1000 grafts werden geplaatst op mijn haarlijn. Doordat mijn haar naar achter groeit in plaats van voren waren zij wat langer bezig dan normaal om de grafts in de goede richting te plaatsen. Toen was ik eindelijk om 17:45 klaar ! Wat een lange dag! Kon niet wachten om in de spiegel te kijken.. Toen ik eenmaal keek schrok ik van mijn eigen voorkomen haha. Mijn voorhoofd was al licht opgezwollen geraakt door de verdoving. Ik ben de eerste nacht goed doorgekomen alleen heb nog wel zekers last van zowel het donorgebied als de inplantaten. Dit heeft tijd nodig dus ik ben geduldig! Ik ben erg blij deze stap genomen te hebben na lang te hebben gepiekert en gezocht naar een juiste clinic. Ondanks dat het nu pas het begin is van de genezing en ik nu nog zeker geen haar zal zien groeien ben ik tevreden. De tijd zal het leren en ik hoop dat het genezingsproces goed verloopt en dat de haren goed zullen doorkomen.

Wilde dit even met jullie delen, ik heb vaak adviezen van jullie gehad waar ik veel aan had!

foto's volgen nog.

Degene die ook een fue hebben ondergaan..hoelang heb je last gehad van het donor gebied en hoe is het gegaan nadat je eindelijk je haar mocht wassen..en de korstjes weg mocht halen?

Liefs,

Narcis
Geweldig Narcis; eindelijk de kogel door de kerk. Ik wens je een voorspoedig herstel toe. Als het zomer wordt zul je heel gelukkig zijn met het resultaat!!!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2010, 16:50   #7
roloff
HaarWeb lid
 
roloff's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2008
Locatie: Helmond / Alkmaar
Berichten: 561
Hoi Narcis,

Eindelijk dan !!

Ja, ik weet nog van je lange oriëntatietraject en de posts cq. mails/PB's die - ook ik - je in de begintijd gestuurd heb.

Leuk te lezen dat je het ook daarwerkelijk gedaan hebt !!

Volgens mij waren die 1.000 grafts [om je haarlijn wat te verlagen] destijds ook je plan.

Genezing na een FUE-behandeling gaat meestal erg snel.

Ik ben [na mijn haarstamceltransplantatie, die sterk op FUE lijkt] iedere keer na een week tot 10 dagen weer aan het werk.

Collega's op het werk is al die keren eigenlijk niets opgevallen.

Hoop dat het herstel bij jou ook zo vlot gaat.

Groetjes
Roloff
ps. de eerste paar dagen/nachtjes zal je vooral het donorgebied - waar de grafts uitgenomen zijn - nog wel voelen, zeker als je s'nachts op je achterhoofd ligt. Iets in je nek leggen - bijv. opgerold handdoekje - bij het slapen kan nog weleens helpen.
__________________
2007 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 910 grafts
2008 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 760 grafts
2009 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 610 grafts
2010 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 640 grafts

Druivenpit Extract OPC [Masquelier's]
Duanwood Reishi Drops [Tonics]
Saw Palmetto HE [PerfectBody]
Astragalus Root [Solgar]
Multivitamine [Pool]
GLA [Lamberts]
Maca [Joyvit]
Vitamine C

Ik focus al een 10-tal jaren op hart & bloedvaten [via OPC/GLA] en een gezond en goed functionerend immuunsysteem [via polysacchariden: Reishi, Astragalus], dus niet alleen maar op mijn haren.

Ik ben 55 jaar en een gezond en gelukkig leven bestaat immers uit méér dan alleen je haren !!

Laatst gewijzigd door roloff; 27 november 2010 om 16:56
roloff is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2010, 18:32   #8
Narcis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2009
Berichten: 250
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roloff Bekijk bericht
Hoi Narcis,

Eindelijk dan !!

Ja, ik weet nog van je lange oriëntatietraject en de posts cq. mails/PB's die - ook ik - je in de begintijd gestuurd heb.

Leuk te lezen dat je het ook daarwerkelijk gedaan hebt !!

Volgens mij waren die 1.000 grafts [om je haarlijn wat te verlagen] destijds ook je plan.

Genezing na een FUE-behandeling gaat meestal erg snel.

Ik ben [na mijn haarstamceltransplantatie, die sterk op FUE lijkt] iedere keer na een week tot 10 dagen weer aan het werk.

Collega's op het werk is al die keren eigenlijk niets opgevallen.

Hoop dat het herstel bij jou ook zo vlot gaat.

Groetjes
Roloff
ps. de eerste paar dagen/nachtjes zal je vooral het donorgebied - waar de grafts uitgenomen zijn - nog wel voelen, zeker als je s'nachts op je achterhoofd ligt. Iets in je nek leggen - bijv. opgerold handdoekje - bij het slapen kan nog weleens helpen.
Dank jullie allen voor jullie berichtje!!

Ik ga gewoon de instructies opvolgen die ik heb meegekregen en ik zal het merken! Alles is nog gevoelig maar het is dan ook nog pas gister uitgevoerd.! Slapen gaat ook prima..even wennen omdat het donorgebied nog gevoelig is maar dat gaat wel oke!

Ik kijk uit naar het wassen van mijn haar over een aantal dagen..! Ik zal jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen..
Kan zijn dat ik ondanks ik genoeg informatie heb meegekregen toch nog wat vragen zal stellen hierzo !
Narcis is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2010, 18:34   #9
Narcis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2009
Berichten: 250
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Geweldig Narcis; eindelijk de kogel door de kerk. Ik wens je een voorspoedig herstel toe. Als het zomer wordt zul je heel gelukkig zijn met het resultaat!!!
Ik kijk er zeker naar uit !!
Narcis is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2010, 18:40   #10
Narcis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2009
Berichten: 250
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
De laatste keer waren ze bij ProHair zo aardig om op mijn verzoek fenistil wondgel dik op het donorgebied te smeren. Ik heb totaal geen last meer gehad van het donorgebied daarna. Netjes opgedroogd en geen wondvocht nadien. De dag na de ingreep was het voor mijn gevoel al geheeld, afgezien van wat blauwe plekken door de verdoving.

Bij de eerste behandeling had ik de eerste nacht wel last van gevoeligheid, een kloppend gevoel en van vocht. Maar ook toen was nacht 2 al probleemloos. En toen was het dag 2 echt al geheeld.

Ik moet wel vermelden dat de eerste behandeling groter was dan de 2e. De tweede behandeling leek erg op die van jou. 900 grafts uit een strookje achterop terwijl mijn haar verder gespaard bleef.

Je kunt in mijn blog beide ervaringen teruglezen.

Ik heb na twee dagen alweer voorzichtig het haar achterop gewassen. Met de douchekop in de hand en het hoofd achterover. Er alles aan doend om het implantatiegebied te vermijden.

Het implantatiegebied heb ik later behandeld met calendulazalf. Dankzij die erg vette zal lieten de korstjes voorop al heel snel vanzelf los, waardoor ik dag 4 al korstjesvrij was. Ik heb daarna ook meteen goed mijn haren gewassen

Mocht je ook calendulazalf (gaan) gebruiken, het is erg vet en het maakt je haar dus ook heel vet. Daardoor kun je het implantatiegebied iets minder goed camoufleren. Ik zou dus zelf geen calendulazalf meer gebruiken als je vaker in het openbaar komt.

Ik hoop dat het allemaal voorspoedig heelt bij je en dat je heel snel resultaat gaat zien!
Heey Wat leuk om je blog te lezen...heel herkenbaar en de dingen zie ik nog zal meemaken ook vast wel gedurende maanden!!

Hoe ziet het er momenteel bij je uit? alles goed doorgekomen??
Wat goed dat je die gel opgesmeerd hebt gekregen op het donorgebied..erg fijn!
Narcis is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2010, 19:02   #11
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Narcis Bekijk bericht
Hoe ziet het er momenteel bij je uit? alles goed doorgekomen??
Wat goed dat je die gel opgesmeerd hebt gekregen op het donorgebied..erg fijn!
Ik zit nu op 6 maanden en het meeste zal ondertussen wel opgekomen zijn. Mijn haarlijn is lekker vol nu en ik ben voor het eerst in 20 jaar overgestapt op een kapsel met een soort zijscheiding. Oftewel, de inham is nu echt zo ondiep dat ik geen enkele behoefte meer voel om er haren overheen te kammen. Ik stoei met het idee om mijn haar eens heel lang te laten uitgroeien zodat ik het achterover kan kammen

Ik neem me steeds voor om bij daglicht een foto te nemen, maar het komt er maar niet van. Morgen zit het er waarschijnlijk ook niet in (werken).

Die gel was mijn eigen experiment de laatste keer en ik ben heel blij dat ze bij Prohair mee wilden werken. Ik had vantevoren overigens wel Fenistil benaderd met de vraag of de wondgel voor een dergelijke toepassing geschikt was. Het antwoord was een duidelijk 'ja'. Het heeft bij mij het beetje ongemak wat je toch ook bij een FUE hebt nog aanmerkelijk verder verkleind. Maar het is er echt alleen voor direct na de ingreep en misschien de eerste twee dagen.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2010, 22:02   #12
Ben79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2010
Locatie: België, Limburg
Berichten: 194
Wat goed dat je het gedaan hebt! Nu maar hopen dat het snel aan het groeien gaat!
Ikzelf zal een ht bij PHC laten uitvoeren begin juli 2011 (2500 grafts aan de haarlijn en in het middenstuk vooraan). Ik sta voor de klas en heb dan bijna 2 maanden hersteltijd. Toch heb ik schrik dat men 'iets' zal merken, zeker op het moment dat de haartjes beginnen uit te komen. Aan de andere kant zou het natuurlijk ook niet goed zijn als niemand iets zou merken, want dat zou betekenen dat de ht geen nut heeft gehad... . Waarmee ik wil zeggen: ik heb echt geen zin om tegen iedereen te gaan vertellen dat ik een ht heb laten doen, maar anderzijds zullen ze zelf toch ook de nodige 'veranderingen' zien. Iemand goede voorstellen om hiermee om te gaan?
Ben79 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2010, 22:27   #13
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ben79 Bekijk bericht
Wat goed dat je het gedaan hebt! Nu maar hopen dat het snel aan het groeien gaat!
Ikzelf zal een ht bij PHC laten uitvoeren begin juli 2011 (2500 grafts aan de haarlijn en in het middenstuk vooraan). Ik sta voor de klas en heb dan bijna 2 maanden hersteltijd. Toch heb ik schrik dat men 'iets' zal merken, zeker op het moment dat de haartjes beginnen uit te komen. Aan de andere kant zou het natuurlijk ook niet goed zijn als niemand iets zou merken, want dat zou betekenen dat de ht geen nut heeft gehad... . Waarmee ik wil zeggen: ik heb echt geen zin om tegen iedereen te gaan vertellen dat ik een ht heb laten doen, maar anderzijds zullen ze zelf toch ook de nodige 'veranderingen' zien. Iemand goede voorstellen om hiermee om te gaan?
In mijn blog kun je zien hoe ik er de eerste keer mee ben omgegaan. Ik heb het met succes geheim gehouden terwijl ik toch helemaal gemillimeterd moest worden.

Mijn situatie was misschien niet helemaal vergelijkbaar. Ik kreeg minder grafts, maar mijn implantatiegebied was beperkter en mogelijk dus juist beter zichtbaar en langer rood dan bij jou het geval zou zijn (een band van 2cm breed en 20cm lang valt meer op dan een groot vlak). Maar daarentegen was ik qua uitval waarschijnlijk iets minder ver dan jij, zodat hergroeiend haar eerder de kaalheid bedekte.

Mijn tip: maak optimaal gebruik van het schokeffect. Als je je haren laat millimeteren, dan zien de mensen alleen dat, verder letten ze er niet goed op. Laat ruim vantevoren hints vallen dat je er toch af en toe wel eens over nadenkt. Begin nu vast met die hints, dat het nu te koud is, maar dat je vandezomer misschien wel eens ....

Verder kun je heel veel met camouflagemiddelen. Oefen af en toe eens met een goede foundation. Daarmee kun je de rode huid verbergen.

Ik ben erg benieuwd hoe Narcis hiermee om gaat.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 28 november 2010, 11:27   #14
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.153
Geslacht:
Hey Narcis,

Ik ben ook benieuwd. Je bent in elk geval niet over één nacht ijs gegaan. (Toepasselijk voor de tijd van 't jaar. )

Ik verwacht dat die zwellingen gisteren nog niet op hun hoogtepunt waren.

Succes met je herstel en met het uiteindelijke resultaat.
Henk is nu online   Met citaat reageren
Oud 28 november 2010, 14:07   #15
Narcis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2009
Berichten: 250
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
Hey Narcis,

Ik ben ook benieuwd. Je bent in elk geval niet over één nacht ijs gegaan. (Toepasselijk voor de tijd van 't jaar. )

Ik verwacht dat die zwellingen gisteren nog niet op hun hoogtepunt waren.

Succes met je herstel en met het uiteindelijke resultaat.
Dag allen,

Vandaag zijn de zwellingen inderdaad gezakt.. vooral mijn rechteroog is bijna dicht door de zwelling..ik drink veel water zoals mij geadviseerd is..

Verder goed geslapen alleen begint het donor gebied te jeuken..
Spuit het donorgebied en de transplantaten 2-3 per dag in met aloe vera
Narcis is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
haartransplantatie, vrouwen

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[kliniek] Coen Gho's Hair Science Institute in Amsterdam Alessandro Chirurgische behandelingen 1388 20 mei 2013 00:53
Mijn behandeling bij Prohairclinic, 2028 grafts Mailman Chirurgische behandelingen 55 17 maart 2012 14:40
Epilar System Honey84 Hirsutisme - Behandelingen 144 9 december 2010 10:54
mijn FUE behandeling van 2000 grafts bij Pro Hair vin79 Chirurgische behandelingen 130 27 mei 2010 22:28
Prijsvergelijk haartransplantatie klinieken! Opa Chirurgische behandelingen 36 28 april 2006 10:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.