Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 januari 2018, 11:29   #16
Tato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Berichten: 1.549
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Advisor Bekijk bericht
Ik kan me wel vinden in de opmerkingen van Expertt. mij wordt ook regelmatig gevraagd om foto's. ik ga daar niet op in. dit is privé. je weet nooit wie er naar kijkt en of iemand je herkent.
En dat is absoluut jullie goed recht. Echter, het toevoegen van fotos maakt een verhaal wel geloofwaardiger. Ik kan me wel voorstellen dat mensen de huidige topicstart aanzien voor een commercial
Tato is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2018, 11:38   #17
Advisor
Adviseur
 
Geregistreerd: 11 augustus 2017
Locatie: Amsterdam
Berichten: 172
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tato Bekijk bericht
En dat is absoluut jullie goed recht. Echter, het toevoegen van fotos maakt een verhaal wel geloofwaardiger. Ik kan me wel voorstellen dat mensen de huidige topicstart aanzien voor een commercial
Dat klopt. alleen staat nergens wat de regeling was, dus goede doelen actie vind ik zwaar overtrokken. in het verleden heb ik een behandeling gehad bij een kliniek en is mij gevraagd een verhaal te publiceren dat de kliniek had geschreven. daar kreeg ik dan 2000 euro korting voor. ik heb dat niet gedaan. ik kan me niet voorstellen dat het verhaal van expertt niet uit eigen koker komt.
ik zie veel ergere dingen voorbij komen hier. ghost accounts van klinieken.
als mensen geen vrijheid meer hebben om naast hun ervaringen hun enthousiasme te uiten, welk nut heeft dit forum dan nog ?
__________________
Hier aanwezig om lotgenoten te helpen

Ervaringsdeskundige in:
- Haartransplantaties
- Medicijnen t.b.v. haargroei
- Vitamines e.d.
- Haar verzorgingsproducten
Advisor is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2018, 12:04   #18
Tato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Berichten: 1.549
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Advisor Bekijk bericht
Dat klopt. alleen staat nergens wat de regeling was, dus goede doelen actie vind ik zwaar overtrokken. in het verleden heb ik een behandeling gehad bij een kliniek en is mij gevraagd een verhaal te publiceren dat de kliniek had geschreven. daar kreeg ik dan 2000 euro korting voor. ik heb dat niet gedaan. ik kan me niet voorstellen dat het verhaal van expertt niet uit eigen koker komt.
ik zie veel ergere dingen voorbij komen hier. ghost accounts van klinieken.
als mensen geen vrijheid meer hebben om naast hun ervaringen hun enthousiasme te uiten, welk nut heeft dit forum dan nog ?
Men heeft inderdaad de vrijheid om zich op een bepaalde manier uit te drukken, echter hebben anderen weer de vrijheid om zich daar een mening over te vormen.
Tato is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2018, 12:46   #19
Advisor
Adviseur
 
Geregistreerd: 11 augustus 2017
Locatie: Amsterdam
Berichten: 172
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tato Bekijk bericht
Men heeft inderdaad de vrijheid om zich op een bepaalde manier uit te drukken, echter hebben anderen weer de vrijheid om zich daar een mening over te vormen.
Een mening is uiteraard prima, maar ik lees tussen de regels door veroordelingen vanuit bepaalde mensen hier.
__________________
Hier aanwezig om lotgenoten te helpen

Ervaringsdeskundige in:
- Haartransplantaties
- Medicijnen t.b.v. haargroei
- Vitamines e.d.
- Haar verzorgingsproducten
Advisor is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2018, 12:53   #20
HairCoach
sdw
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Berichten: 1.256
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Advisor Bekijk bericht
Ik kan me wel vinden in de opmerkingen van Expertt. mij wordt ook regelmatig gevraagd om foto's. ik ga daar niet op in. dit is privé. je weet nooit wie er naar kijkt en of iemand je herkent.
Onzin....je kunt foto's zo onherkenbaar maken als je wilt.

Niemand zal je herkennen aan je haar....tenzij je een extreem kapsel hebt
__________________
Regime:
Finasteride(2001 tot 2003, herstart 02-2008 -> ) op di, do, za en zo,
Dutasteride 0,5mg op ma, wo en vr
Tuinen Super Haar Formule
Omega 3
Biotine (3000mcg per dag)
Vitamine D3 (2000mcg)
Toco-Sorb (1x/dag)
Spiruella MSM (6000mg per dag)
Revita & Alpecin Shampoo

Behandelingen:
1e HT: 2000; 650 grafts FUT dr. Feriduni inhammen.
2e HT: 2001; 700 grafts FUT dr. Villnow verdichting/herstel 1e behandeling.
3e HT: 07-2014; 2240 grafts FUE herstel eerdere behandelingen - Prohair
4e HT: 09-2016; 800 grafts Verdichting / Herstel haarlijn FUE - Kliniek Veldhoven.
5e HT: 12-2017; 600 grafts temples FUE - Kliniek Veldhoven


Status:
NW1
HairCoach is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2018, 14:24   #21
Tato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Berichten: 1.549
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Advisor Bekijk bericht
Een mening is uiteraard prima, maar ik lees tussen de regels door veroordelingen vanuit bepaalde mensen hier.
Zoals je zelf al aangeeft gebeurt het dat klinieken bepaalde recensies "sturen". Daardoor worden mensen wat kritischer bij een vrij weinig specifiek verhaal dat een bepaalde kliniek de hemel in prijst.

Zelf weet ik het ook niet met dit verhaal. De ts heeft een aantal matige behandelingen bij Gho achter de rug, die vervolgens geen verantwoordelijkheid neemt. Vervelend, maar waarom Veldhoven dit " bizar" zou noemen begrijp ik niet zo. Er zijn wel meerdere slechte / onbetrouwbare klinieken en om daar nou een behandeling tegen bodemprijs voor aan te bieden. Vind het, indien het waar is, ietwat too much.
Tato is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2018, 14:57   #22
Expertt
Banned user
 
Geregistreerd: 11 januari 2018
Berichten: 10
Geslacht:
Het bizarre aan dit verhaal is na dat er 2 behandelingen mislukt zijn HASCI alle contacten verbrak en Coen Gho nam zelfs de telefoon niet meer op of als hij dat per ongeluk deed dan hing hij direct op! En zeker gezien de prijzen die men daar betaald is dit wel heel er extreem!

Laatst gewijzigd door Expertt; 14 januari 2018 om 15:02
Expertt is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2018, 15:13   #23
Tato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Berichten: 1.549
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Expertt Bekijk bericht
Het bizarre aan dit verhaal is na dat er 2 behandelingen mislukt zijn HASCI alle contacten verbrak en Coen Gho nam zelfs de telefoon niet meer op of als hij dat per ongeluk deed dan hing hij direct op! En zeker gezien de prijzen die men daar betaald is dit wel heel er extreem!
Gaat Veldhoven nu alle ex-klanten van Gho en andere onbetrouwbare klinieken een behandeling tegen bodemprijs aanbieden? Want jouw verhaal is, hoe vervelend ook, zeker niet uniek.
Tato is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2018, 15:31   #24
Boldhead
Banned user
 
Geregistreerd: 3 januari 2018
Berichten: 14
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Expertt Bekijk bericht
Het bizarre aan dit verhaal is na dat er 2 behandelingen mislukt zijn HASCI alle contacten verbrak en Coen Gho nam zelfs de telefoon niet meer op of als hij dat per ongeluk deed dan hing hij direct op! En zeker gezien de prijzen die men daar betaald is dit wel heel er extreem!
Dit verhaal over HASCI is heel erg herkenbaar en daar staan zij om bekend. Coen Gho is een echte ras oplichter die meer dan 10 jaar heel de wereld voor de gek houdt met zijn fabels en met droge ogen beweerd dat hij de enige is op de wereld die haren kan vermeerderen en waarvan iedereen kan zien dat het een leugen is laat staan nog dat hij zijn patiënten serieus neemt waarvan het geld al lang binnen is. Na meer dan 10 jaar is nog geen man op aarde die door HASCI volledig van zijn kaalheid is geholpen. En dat hij de duurste is van Nederland en misschien wel in heel Europa en mensen zo grof en onbeschoft aan de kant zet wanneer ze na 2 keer geen resultaat hebben is best bizar te noemen en het ergste van alles is dat hij gewoon hiermee door mag gaan!! HASCI heeft duizenden en duizenden donorgebieden van patiënten vernietigd zonder enige goede resultaat behalve single grafts met een hele lage dichtheid of donshaar als eindresultaat en daar ben ik ook één van en een collega van mij die bij hem is geweest heeft er ook geen goed woord over Coen Gho/HASCI.
Boldhead is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2018, 15:34   #25
Tato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Berichten: 1.549
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boldhead Bekijk bericht
Dit verhaal over HASCI is heel erg herkenbaar en daar staan zij om bekend. Coen Gho is een echte ras oplichter die meer dan 10 jaar heel de wereld voor de gek houdt met zijn fabels en met droge ogen beweerd dat hij de enige is op de wereld die haren kan vermeerderen en waarvan iedereen kan zien dat het een leugen is laat staan nog dat hij zijn patiënten serieus neemt waarvan het geld al lang binnen is. Na meer dan 10 jaar is nog geen man op aarde die door HASCI volledig van zijn kaalheid is geholpen. En dat hij de duurste is van Nederland en misschien wel in heel Europa en mensen zo grof en onbeschoft aan de kant zet wanneer ze na 2 keer geen resultaat hebben is best bizar te noemen en het ergste van alles is dat hij gewoon hiermee door mag gaan!! HASCI heeft duizenden en duizenden donorgebieden van patiënten vernietigd zonder enige goede resultaat behalve single grafts met een hele lage dichtheid of donshaar als eindresultaat en daar ben ik ook één van en een collega van mij die bij hem is geweest heeft er ook geen goed woord over Coen Gho/HASCI.
Gho is inderdaad een lul, maar dat is de issue hier niet.
Tato is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2018, 15:48   #26
Boldhead
Banned user
 
Geregistreerd: 3 januari 2018
Berichten: 14
Geslacht:
Als mensen gaan roepen dat Kliniek Veldhoven dit voorval niet als bizar mag bestempelen en daarom dhr Expertt tegemoet zijn gekomen met dit mooi gebaar dan is dat wel de moeite waard omdat nog eens uit te leggen hoe bizar HASCI te werk is gegaan en is dat zeker de issue! Kliniek Veldhoven toont hiermee aan dat het bij hun niet alleen maar om geld draait zoals bij HASCI wel is.

Laatst gewijzigd door Boldhead; 14 januari 2018 om 16:26
Boldhead is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2018, 22:29   #27
Boldhead
Banned user
 
Geregistreerd: 3 januari 2018
Berichten: 14
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Twee zielepieten. De ene nog grofgebekter dan de andere. Zo zielig dit. Geen gelijk krijgen en dan gaan janken. Pubertjes.
Het ontbreekt jou totaal aan zelfreflectie, jij bent hier de gene die mensen voor dom uitmaakt en dan durf je nog mensen grof gebekt te noemen, rot alsjeblieft op uit dit topic zeurpiet...bah

Laatst gewijzigd door Boldhead; 14 januari 2018 om 22:32
Boldhead is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2018, 00:47   #28
Boldhead
Banned user
 
Geregistreerd: 3 januari 2018
Berichten: 14
Geslacht:
[QUOTE=Boldhead;417754]Het ontbreekt jou totaal aan zelfreflectie, jij bent hier de gene die mensen voor dom uitmaakt en dan durf je nog mensen grof gebekt te noemen, rot alsjeblieft op uit dit topic zeurpiet...bah
Boldhead is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2018, 00:50   #29
Boldhead
Banned user
 
Geregistreerd: 3 januari 2018
Berichten: 14
Geslacht:
[QUOTE=Boldhead;417757]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boldhead Bekijk bericht
Het ontbreekt jou totaal aan zelfreflectie, jij bent hier de gene die mensen voor dom uitmaakt en dan durf je nog mensen grof gebekt te noemen, rot alsjeblieft op uit dit topic zeurpiet...bah
Boldhead is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2018, 00:53   #30
Expertt
Banned user
 
Geregistreerd: 11 januari 2018
Berichten: 10
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boldhead Bekijk bericht
Het ontbreekt jou totaal aan zelfreflectie, jij bent hier de gene die mensen voor dom uitmaakt en dan durf je nog mensen grof gebekt te noemen, rot alsjeblieft op uit dit topic zeurpiet...bah
Inderdaad, Wat een irritant mannetje zeg!
Expertt is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
coen gho, grote klasse, hasci, kliniek veldhoven, oplichting

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:09.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.