Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Discussie gesloten
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 4 september 2005, 00:09   #1
Jeehde2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Berichten: 16
Question 2 vraagjes :)

Hallo allemaal..

Ik ben nog maar 17, maar begin toch te merken dat er iets veranderd op mn hoofd... inhammen heb ik eigenlijk al sinds mn geboorte, maar ze zijn toch wat groter geworden...verder merk ik toch beetje dat mn haar dunner wordt voor op mn hoofd...

Ik ben vandaag begonnen met een gel met dat spul met de k keno nog iets, zit ook in rooscure... iig... dat kreeg ik van de huisarts, omdat hij mn hoofdhuid nogal rood vond en hier en daar geirriteerde plekjes zag..

Mijn vragen luiden nu.. kan mn haaruitval begonnen zijn door het gebruik van gel? ik heb het nog niet zo lang in mn haar.. maar sinds ik het gebruik is het eigenlijk achteruit gegaan... gewoon toevalllig omdat ik laat begon met gel? of mogelijke oorzaak... ik stop er nu iig even mee, kijken of het wat helpt...

Mijn 2e vraag gaat hier mee door... mn haar is dus heel wat dunner geworden voor... t probleem is beetje dat ik mn haar nu lang laat groeien.. ik heb best krullen, maar gel houdt het netjes recht omlaag... zonder gel is het eigenlijk nog net te kort om beetje te gaan hangen, het gaat te veel staan ....
maar vanwege mijn 'uitval' wil ik graag aan de finasteride.. kan een huisarts je dit al geven op je 17e? ik hoop namelijk dat het me helpt...
verder las ik dacht ik in het haarwoordenboekje dat het een haargroeimiddel is.. hoe wordt dat bedoeld... ik kan me voorstellen dat bedoeld wordt dat je meer haar krijgt als het aanslaat... je haargroei wordt dikker... maar groeit het ook sneller? dat zou namelijk mn probleem ook beetje verhelpen, is het sneller lang..

nou iig ontzettend bedankt als je het helemaal gelezen hebt zijn der mensen die hier iets mee weten of zichzelf erin herkennen? ik zal spoedig paar fotootjes zetten hier, kun je iig zien hoe het met mn haar is
Jeehde2 is offline  
Oud 4 september 2005, 00:10   #2
Jeehde2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Berichten: 16
Even voor alle duidelijkheid... met die gel die maybe mn uitval veroorzaakt bedoel ik niet die gel van de huisarts maar gewone gel die zon beetje iedereen nou in zn haar heeft
Jeehde2 is offline  
Oud 4 september 2005, 01:57   #3
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
2 antwoordjes ;-)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeehde2
Mijn vragen luiden nu.. kan mn haaruitval begonnen zijn door het gebruik van gel? ik heb het nog niet zo lang in mn haar.. maar sinds ik het gebruik is het eigenlijk achteruit gegaan... gewoon toevalllig omdat ik laat begon met gel? of mogelijke oorzaak... ik stop er nu iig even mee, kijken of het wat helpt...
Zie: Word je kaal van... gel?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeehde2
Mijn 2e vraag gaat hier mee door... mn haar is dus heel wat dunner geworden voor... t probleem is beetje dat ik mn haar nu lang laat groeien.. ik heb best krullen, maar gel houdt het netjes recht omlaag... zonder gel is het eigenlijk nog net te kort om beetje te gaan hangen, het gaat te veel staan ....
maar vanwege mijn 'uitval' wil ik graag aan de finasteride.. kan een huisarts je dit al geven op je 17e? ik hoop namelijk dat het me helpt...
verder las ik dacht ik in het haarwoordenboekje dat het een haargroeimiddel is.. hoe wordt dat bedoeld... ik kan me voorstellen dat bedoeld wordt dat je meer haar krijgt als het aanslaat... je haargroei wordt dikker... maar groeit het ook sneller? dat zou namelijk mn probleem ook beetje verhelpen, is het sneller lang..
Deze vraag kun je beter in de rubriek Medicijnen/haargroeimiddelen stellen. Zoals ook in het haarwoordenboekje te lezen is is het niet aan te raden om voor je 18de aan fina te beginnen. Maar de enige manier om erachter te komen of je huisarts het voor wil schrijven, is om het hem/haar zelf te vragen. Vraag eens naar zijn of haar mening hierover.

Deze thread gaat dan weer op slot, omdat alle onderwerpen elders besproken worden.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline  
Discussie gesloten

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuw hier en een aantal vraagjes... Natascha24 AA - Algemeen 2 12 september 2005 14:08
Even wat vraagjes van nog een irritante newbee;) Biertje1 AGA - Algemeen 3 31 juli 2004 22:00
Finasteride/propecia/proscar vraagjes Haarmannetje Medicijnen/haargroeimiddelen 7 15 juli 2004 22:49
2 vraagjes Doupie AA - Algemeen 0 22 augustus 2003 16:32
Vraagjes van een newbie Raymond79 Haarwerken 2 9 augustus 2003 13:30


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.