Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 maart 2010, 12:16   #16
gebruikersnaam1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juli 2008
Berichten: 292
Haha het zou zomaar met zn postuur te maken kunnen hebben
Maar ik kan me voorstellen dat het bij brede beren nog best stoer kan staan, zon lidteken..
gebruikersnaam1 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 maart 2010, 19:42   #17
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Bij mij denken ze meestal aan een mislukte hersentransplantatie als ze mijn litteken zien...

Laatst gewijzigd door Ambo; 26 maart 2010 om 21:19
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 26 maart 2010, 19:56   #18
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Wink

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Bij mij denken ze meestal een mislukte hersentransplantatie als ze mijn litteken zien...
lol

we zullen eens zien hoe mijn scar eruit ziet in april als prohair alles gaat scheren...

ik ben wel aan het overwegen om ook medische pigmentatie te laten doen op de scar...
probleem is waar in belgie zit een goeie ? want elke keer naar nederland rijden voor vervolgbehandelingen lijkt me nogal zwaar...
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 maart 2010, 09:48   #19
Oblivion
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 juli 2008
Berichten: 17
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vin79 Bekijk bericht
In 2000 bij voorheen Laser Aesthetic behandeld.Dat geintje kostte dik 23000 gulden. Surgery is het bedrijf waar nu Peter van Ispelen de baas is volgens mij. Van Ispelen werkte ook bij Laser Aesthetic als consultant. Was toen 21 en kreeg volgens hun zeggen toen 1450 impulsen. Eindresultaat , ben nu 30 en was bijna helemaal kaal en had voordat ik in sept 2009 2000 grafts bij pro hair had genomen enkel nog een paar sprietjes aan de voorkant van mijn hoofd staan, net las die voetballer van ajax, Kennedy Bakircioglu. Nu is mijn aangezicht wel wat verbeterd, maar das niet dankzij Laser Aesthetic. Ze maken nu gewoon een soort doorstart ofzo. Dikke jaap achter op m'n kop, wat ik in de toekomst d.m.v. tattoos zou willen laten verminderen.Kortom kutbedrijf.
Ik ben in 2007 op consult geweest bij Laser Aesthetic in Haarlem. Ook toen was Peter van Ispelen de consultant. We hebben toen een afspraak gemaakt voor een FUT van 1400 impulsen. Kosten: 6800 euro. Ruim 2 weken voor de ingreep heb ik afgezegd, want voor hetzelfde bedrag kon ik bij PH terecht voor een FUE van 3200 grafts. De dag na mijn afzegging (aangetekende brief) kreeg ik een telefoontje van Peter van Ispelen, die natuurlijk niet blij was. Hij probeerde mij nog over te halen om bij LA een FUE te laten doen in 2 dagen, maar bij PH had ik een beter en goedkoper gevoel. Gelukkig dus geen dikke jaap achterop mijn hood!
__________________
Regime:


Vanaf 16 juni tot 15 juli 2008 Propecia 1 MG.
Vanaf 16 juli 2008 tot heden Proscar 1 MG.


8-9 juli 2008 FUE HT bij Prohair te Mechelen door
Dokter de Reys 3370 grafts.

15 februari 2010 FUE HT bij Prohair te Wilrijk door Sabine en de andere 3 meiden 1037 grafts.
Oblivion is offline   Met citaat reageren
Oud 27 maart 2010, 21:05   #20
lifeguard1974
HaarWeb lid
 
lifeguard1974's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2008
Locatie: Midden Nederland
Berichten: 140
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oblivion Bekijk bericht
Ik ben in 2007 op consult geweest bij Laser Aesthetic in Haarlem. Ook toen was Peter van Ispelen de consultant. We hebben toen een afspraak gemaakt voor een FUT van 1400 impulsen. Kosten: 6800 euro. Ruim 2 weken voor de ingreep heb ik afgezegd, want voor hetzelfde bedrag kon ik bij PH terecht voor een FUE van 3200 grafts. De dag na mijn afzegging (aangetekende brief) kreeg ik een telefoontje van Peter van Ispelen, die natuurlijk niet blij was. Hij probeerde mij nog over te halen om bij LA een FUE te laten doen in 2 dagen, maar bij PH had ik een beter en goedkoper gevoel. Gelukkig dus geen dikke jaap achterop mijn hood!
Jou beste beslissing tot nu toe
__________________
2002 500 grafts FUT HairPlus
L.M.van den Berg en assistent Ruud.

2004 1000 grafts FUT TransHair
Dr. Leonhardt adviseurs dhr. Strouken en dhr.Cor de Loijer

2009 2500 grafts FUE ProHair/dr.de Reys

2012 8 & 9 Maart (Dr. de Reys) en echtgenote Nina (Foto's komen nog!)


Zie mijn foto-album, volgorde 1 t/m 8.

Mvg. Ferdi
lifeguard1974 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 maart 2010, 21:28   #21
ab26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 maart 2010
Berichten: 3
Ik vindt het verschikkelijk allemaal.. ben de hoop nabij kan mezelf niet eens meer zien in de spiegel. Wil zo snel mogelijk een fue behandeling ondergaan maar kom elke keer iets tegen waarvan ik denk hmmm is het wel de juiste beslissing en dan het geld wat het allemaal moet kosten.. Ik lijdt er gewoon psychisch onder dat ik er gewoon continue mee bezig ben. Ben radeloos wat te doen..
ab26 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 maart 2010, 23:05   #22
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ab26 Bekijk bericht
Ik vindt het verschikkelijk allemaal.. ben de hoop nabij kan mezelf niet eens meer zien in de spiegel. Wil zo snel mogelijk een fue behandeling ondergaan maar kom elke keer iets tegen waarvan ik denk hmmm is het wel de juiste beslissing en dan het geld wat het allemaal moet kosten.. Ik lijdt er gewoon psychisch onder dat ik er gewoon continue mee bezig ben. Ben radeloos wat te doen..
Vertel dan eens wat van je situatie, Ab. Hoe erg is het dan allemaal en wat hoop je te winnen bij een haartransplantatie?

Wellicht kunnen we je dan een beeld schetsen van wat mogelijk is en wat je mag verwachten. Er is namelijk veel te winnen bij een haartransplantatie, maar het heeft zijn beperkingen en er zitten altijd wel haken en ogen aan.

Wellicht kunnen we je ook tips geven om een haartransplantatie uit te stellen. Er zijn echt middelen die veel voor je kunnen doen. Bewezen middelen, dus geen hocuspocus-spullen die kappers je wel eens aan willen smeren
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 28 maart 2010, 11:31   #23
vin79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2008
Berichten: 271
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oblivion Bekijk bericht
Ik ben in 2007 op consult geweest bij Laser Aesthetic in Haarlem. Ook toen was Peter van Ispelen de consultant. We hebben toen een afspraak gemaakt voor een FUT van 1400 impulsen. Kosten: 6800 euro. Ruim 2 weken voor de ingreep heb ik afgezegd, want voor hetzelfde bedrag kon ik bij PH terecht voor een FUE van 3200 grafts. De dag na mijn afzegging (aangetekende brief) kreeg ik een telefoontje van Peter van Ispelen, die natuurlijk niet blij was. Hij probeerde mij nog over te halen om bij LA een FUE te laten doen in 2 dagen, maar bij PH had ik een beter en goedkoper gevoel. Gelukkig dus geen dikke jaap achterop mijn hood!
Een hele gooie beslissing van je!Ze zijn dus wel in prijs gezakt. Omgerekend kostte mijn geintje zo'n €10500,00 voor 1400 waardeloze impulsjes. Hoop dat die van Ispelen zo snel mogelijk failliet gaat met z'n bedrijf. Lullig voor zijn medewerkers, maar hem gun i het licht niet meer in z'n ogen.
vin79 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 maart 2010, 11:33   #24
vin79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2008
Berichten: 271
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ab26 Bekijk bericht
Ik vindt het verschikkelijk allemaal.. ben de hoop nabij kan mezelf niet eens meer zien in de spiegel. Wil zo snel mogelijk een fue behandeling ondergaan maar kom elke keer iets tegen waarvan ik denk hmmm is het wel de juiste beslissing en dan het geld wat het allemaal moet kosten.. Ik lijdt er gewoon psychisch onder dat ik er gewoon continue mee bezig ben. Ben radeloos wat te doen..
Hey Ab,

heb je wel is overwogen om je hoofd gewoon ff kaal te scheren?Het groeit altijd weer terug. Wou dat ik dat vroeger eerst is had gedaan 10 jaar geleden, voor ik mijn F(L)UT transplantatie kreeg.
vin79 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 mei 2011, 22:40   #25
arnoud
arro
 
Geregistreerd: 22 januari 2011
Berichten: 4
ervaring???

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ab26 Bekijk bericht
Hallo iedereen,

Ik zou eens willen weten of er mensen zijn die ervaring hebben met laser surgery in haarlem.

HEKTOR
ik denk inderdaad dat de verwoorde ervaring te gecompliceerd is en wil mijn doel daarmee niet voorbij schieten. ik ga een poging wagen het duidelijker te verwoorden.

Laatst gewijzigd door arnoud; 9 mei 2011 om 22:30
arnoud is offline   Met citaat reageren
Oud 9 mei 2011, 15:42   #26
hektor
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 oktober 2006
Locatie: Holland
Berichten: 338
Geslacht:
Hoi Arnoud,

Haarweb is geen zakelijk forum, maar een forum voor een doorsnede persoon. Ik begrijp dat je niet blij bent met de gang van zaken hoe het daar is gegaan. Ik kan daar verder geen uitspraken over doen, want de kliniek is iig niet bekend bij mij. Het is wel normaal om formulieren te moeten ondertekenen en idd daar is weinig tijd voor om goed door te lezen, maar dit is een standaard procedure die volgens mij elke kliniek hanteert. Ook een vooruitbetaling is een normale gang van zaken, dus om daar een kliniek nou op af te rekenen.
Verder vind ik je verhaal maar weinig inhoud hebben. Vasoconstrictie en vasodilitatie is iets wat je lichaam zelf doet, doordat er bijv. bloedverlies optreedt (en ja dat gebeurt bij een HT), of bij warmteregulatie van je lichaam. Allemaal normale zaken in mijn ogen. En korte geheugenverlies, tja een beetje overdreven.
Maar laat eens wat foto's zien en hoeveel grafts zijn er verplaatst?
__________________
intern.
1,25 mg fina per dag

extern.
1,5 ml minox per dag/spectral DNC
haarweb topical
revita shampoo
HT FUE Dr. Feriduni 2006 grafts (04-06-2010)
sinds mijn HT weer om de dag laseren

Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen!
hektor is offline   Met citaat reageren
Oud 9 mei 2011, 18:51   #27
arnoud
arro
 
Geregistreerd: 22 januari 2011
Berichten: 4
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hektor Bekijk bericht
Hoi Arnoud,

Haarweb is geen zakelijk forum, maar een forum voor een doorsnede persoon. Ik begrijp dat je niet blij bent met de gang van zaken hoe het daar is gegaan. Ik kan daar verder geen uitspraken over doen, want de kliniek is iig niet bekend bij mij. Het is wel normaal om formulieren te moeten ondertekenen en idd daar is weinig tijd voor om goed door te lezen, maar dit is een standaard procedure die volgens mij elke kliniek hanteert. Ook een vooruitbetaling is een normale gang van zaken, dus om daar een kliniek nou op af te rekenen.
Verder vind ik je verhaal maar weinig inhoud hebben. Vasoconstrictie en vasodilitatie is iets wat je lichaam zelf doet, doordat er bijv. bloedverlies optreedt (en ja dat gebeurt bij een HT), of bij warmteregulatie van je lichaam. Allemaal normale zaken in mijn ogen. En korte geheugenverlies, tja een beetje overdreven.
Maar laat eens wat foto's zien en hoeveel grafts zijn er verplaatst?
Iemand (ab26) vraagt om ervaringen die ik bij deze heb gegeven. Het gaat hierbij om het totale plaatje. Ik reken een kliniek dus niet af op 1 verschijnsel. Dat meerdere klinieken dezelfde approach hanteren naar een behandeling toe wil nog niet zeggen dat dit een normale gang geacht moet worden. oftwel blijf kritisch.
Het gaat hier niet om normale lichamelijke processen die onder normale omstandigheden plaatsvinden maar lichaamsreacties die plaatsvinden door toedienen van externe middelen. Ter verduidelijking één voorbeeld: bij een hypethyreoidie kan het gebruik van ultracaine ds forte leiden tot een thyreotoxicose (een onomkeerbaar effect met evt coma en dood tot gevolg). Er zijn veel meer contra-indicaties waar geen aandacht aan wordt besteed.
Er zijn verder geen foto's in mijn bezit noch door de kliniek gemaakt van de ingreep. Het aantal grafts is in deze niet van belang. Het verloop beteft de kwaliteit en niet de kwantiteit (volgens de kliniek 1400).
arnoud is offline   Met citaat reageren
Oud 9 mei 2011, 20:23   #28
hektor
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 oktober 2006
Locatie: Holland
Berichten: 338
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arnoud Bekijk bericht
Iemand (ab26) vraagt om ervaringen die ik bij deze heb gegeven. Het gaat hierbij om het totale plaatje. Ik reken een kliniek dus niet af op 1 verschijnsel. Dat meerdere klinieken dezelfde approach hanteren naar een behandeling toe wil nog niet zeggen dat dit een normale gang geacht moet worden. oftwel blijf kritisch.
Het gaat hier niet om normale lichamelijke processen die onder normale omstandigheden plaatsvinden maar lichaamsreacties die plaatsvinden door toedienen van externe middelen. Ter verduidelijking één voorbeeld: bij een hypethyreoidie kan het gebruik van ultracaine ds forte leiden tot een thyreotoxicose (een onomkeerbaar effect met evt coma en dood tot gevolg). Er zijn veel meer contra-indicaties waar geen aandacht aan wordt besteed.
Er zijn verder geen foto's in mijn bezit noch door de kliniek gemaakt van de ingreep. Het aantal grafts is in deze niet van belang. Het verloop beteft de kwaliteit en niet de kwantiteit (volgens de kliniek 1400).
De kwaliteit is zeker van belang! Het belangrijkste in mijn ogen.
De ondertekening van de papieren zijn ook voor de kliniek zijn belang. Dat als er mogelijke problemen ontstaan of grafts niet aanslaan, dat je de kliniek niet aansprakelijk kan stellen.
Vreemd dat er verder geen foto's zijn gemaakt, zowel niet voor de behandeling als na de behandeling.
Je verhaal is wel erg medisch omschreven. Ik denk dat de meeste mensen niet helemaal zal begrijpen wat je allemaal bedoeld, maar goed.
Je zal zelf wel in de medische wereld zitten, schat ik zo in.
__________________
intern.
1,25 mg fina per dag

extern.
1,5 ml minox per dag/spectral DNC
haarweb topical
revita shampoo
HT FUE Dr. Feriduni 2006 grafts (04-06-2010)
sinds mijn HT weer om de dag laseren

Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen!
hektor is offline   Met citaat reageren
Oud 9 mei 2011, 21:27   #29
arnoud
arro
 
Geregistreerd: 22 januari 2011
Berichten: 4
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hektor Bekijk bericht
De kwaliteit is zeker van belang! Het belangrijkste in mijn ogen.
De ondertekening van de papieren zijn ook voor de kliniek zijn belang. Dat als er mogelijke problemen ontstaan of grafts niet aanslaan, dat je de kliniek niet aansprakelijk kan stellen.
Vreemd dat er verder geen foto's zijn gemaakt, zowel niet voor de behandeling als na de behandeling.
Je verhaal is wel erg medisch omschreven. Ik denk dat de meeste mensen niet helemaal zal begrijpen wat je allemaal bedoeld, maar goed.
Je zal zelf wel in de medische wereld zitten, schat ik zo in.
klopt helemaal. ik acht het aansprakelijk kunnen stellen dan ook absoluut niet van primair belang maar probeer meer de nadruk te leggen op het voorkomen van dan wel het anticiperen op eventuele onvolkomenheden dan wel complicaties. ik heb al uit verscheidene hoeken bevestigd gekregen en ik citeer "dat moet een keer fout gaan". En dan gaat het niet om het slagen van een ingreep. Je kan mensen alleen maar een voorspelbaar resultaat meedelen gebaseerd op ervaring. Geen garanties. Dqt is etisch en juridisch niet verdedigbaar.
arnoud is offline   Met citaat reageren
Oud 11 mei 2011, 00:25   #30
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Arnoud,

Als je medisch zo onderlegd bent, snap ik niet goed waarom je voor die slagers van Laser Surgery Haarlem had gekozen.

Ik heb zelden tot nooit iets positiefs over hen gelezen, dat in tegenstelling tot andere klinieken.
Ambo is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[laser] HairMax LaserComb Cloud Overige behandelingen 945 29 mei 2015 20:47
verschil laser en flitslampen Diana Hirsutisme - Behandelingen 44 23 augustus 2012 22:41
M5 laser marc_05 Hirsutisme - Behandelingen 7 1 juni 2008 20:31
Laser Aesthetics cadeaubon / korting R_Adriaans Chirurgische behandelingen 15 8 januari 2007 09:51


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:42.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.