Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 22 januari 2012, 21:53   #31
nijmegen2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 203
uitval

Hey DunDun, blij dat ik iets kan toevoegen aan haarweb op deze wijze, heb er zelf ook veel aan gehad; "voor wat hoort wat".

Ik denk dat in de eerste dagen er wel wat uitgevallen is, zeg van 100 naar 70%. Maar het valt zeker niet verder uit. Het wordt eerder meer. De haartjes die zijn blijven staan worden langer en steviger en ik zie zwarte puntjes opkomen, dus de hergroei van hetgeen uitviel, is volgens mij ook weer begonnen.

Pin me niet vast op de percentages, ik moet het ook maar doen met een gokje voor de spiegel. Mijn vriendin zegt dat het beter dekt dan een paar dagen geleden. Dat komt ook omdat het iets langer wordt en de haartjes beginnen om te vallen ipv recht omhoog.

Ik houd jullie zeker op de hoogte!
__________________
2 januari 2012 - 1403 grafts HSI
nijmegen2 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2012, 22:59   #32
Noob
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 mei 2009
Berichten: 598
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nijmegen2 Bekijk bericht
. Dus nu alleen nog het meegekregen flesje minoxidil opmaken (nog een paar dagen),
Moet je dat na de behandeling toepassen? gebruik je verder niks? (finasteride bv.)
Noob is offline   Met citaat reageren
Oud 23 januari 2012, 12:24   #33
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
Wat hebben ze jou voorgeschreven wat minox betreft Nijmegen?
Bij mij werd het in ieder geval de eerste twee weken afgeraden op het ontvangstgebied. Ik overweeg namelijk om weer minox te gebruiken in dit gebied (na anderhalve maand).
sonico is offline   Met citaat reageren
Oud 23 januari 2012, 16:39   #34
nijmegen2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 203
middelen

Ik gebruik geen fina oid. Ik heb er voor gekozen, liever twee of drie keer behandeld te worden dan mijn hele leven aan de medicijnen te zitten. Ik weet dat veel mensen het hier niet mee eens zijn, maar ik ben nu eenmaal niet zo gecharmeerd van pillen stoppen in gezonde mensen.

Ik heb minox 'eigen merk' van HASCI meegekregen. Dit is een klein flesje wat ongeveer 3 weken meegaat (het is nu bijna op). Ik moest dit vanaf de tweede dag op het ontvangstgebied spuiten. Wellicht dat het een eigen mix is, want die pokon pillen zijn ook 'in house' ontwikkeld. Deze waren echter na 2 weken op.
__________________
2 januari 2012 - 1403 grafts HSI

Laatst gewijzigd door nijmegen2; 23 januari 2012 om 21:56
nijmegen2 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2012, 12:23   #35
Noob
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 mei 2009
Berichten: 598
nijmegen wat is het idee achter een paar weken minox? Om het haar een groeiboose te geven? of moet je ermee door blijven gaan?
Noob is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2012, 17:16   #36
nijmegen2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 203
Ja precies. De combinatie van hun 'pokon' pillen met de minoxidil, moet de Haarwortels sneller doen aanslaan, wat uitval voorkomt. Na 2 à 3 weken zou het zo aangeslagen moeten zijn, dat minstens 70% blijft staan.
__________________
2 januari 2012 - 1403 grafts HSI
nijmegen2 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2012, 18:02   #37
David9
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2008
Berichten: 26
Dat is interresant, ik wist niet dat dit de bedoeling was.
Ik ben nu op 13 dagen en ik vermoed wel dat er bij mij het e.e.a. is uitgevallen. Maar als ik jou goed begrijp is er dus een kans dat dit weer gaat groeien op korte termijn? Zoals ik het aan hen heb gevraagd kreeg ik te horen dat dit pas na 6 maanden weer ging beginnen met groeien.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nijmegen2 Bekijk bericht
Ja precies. De combinatie van hun 'pokon' pillen met de minoxidil, moet de Haarwortels sneller doen aanslaan, wat uitval voorkomt. Na 2 à 3 weken zou het zo aangeslagen moeten zijn, dat minstens 70% blijft staan.
__________________
Vanaf Mei 2007
Dagelijks 1mg finasteride (propecia)

11-01-2012
1825 grafts HSI te Maastricht
David9 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2012, 18:19   #38
nijmegen2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 203
He David,

Tja dat was het idee. Het wisselt sterk per persoon natuurlijk. Ze geven de pillen pas 2 jaar. Dus alle beelden van daarvoor zijn niet representatief. Ik zag op jouw thread dat je 'in de kliniek' had gekeken. daar zitten ook wel wat 2009 mensen tussen. Ik weet ook niet of bij mij 70% nog staat. Ik gok maar obv wat ik zie in de spiegel.

Wat ik wel zie, is dat er nu na 3 weken, nog allemaal zwarte puntjes opkomen, Dus die komen zeker niet pas na vele maanden terug, maar nu al na drie weken.

Als ik niet onder een felle lamp sta, zou je bij mij bijna kunnen spreken over een dekkend laagje haar (wel een beetje fantasie nodig:-))
__________________
2 januari 2012 - 1403 grafts HSI
nijmegen2 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 februari 2012, 20:55   #39
dundun
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 december 2009
Berichten: 50
Hoi Nijmegen! Hoe is de stand van zaken?

Zijn de nieuwe haren goed aan het doorgroeien, of toch in een status quo beland? Kun je nu al zeggen of de 1400 grafts een wezenlijk optisch verschil gaan maken?
dundun is offline   Met citaat reageren
Oud 17 februari 2012, 20:28   #40
nijmegen2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 203
Jazeker, optisch is het ongelofelijk. Ik denk dat uiteindelijk wel een aardig gedeelte is uitgevallen. Dus ik heb nu dunnig, wat stekelig stug haar. Maar als je daar een beetje toppik ingooit sta ik nog elke dag verbaasd in de spiegel te kijken.

Ik zie nog heel veel zwarte puntjes en kleine haartjes doorkomen, dus het gaat zeker de goede kant op. En het zal nog wel even duren voordat de nieuwe haarzakjes talg gaan produceren en dus de haren soepel worden.

Ik zal binnenkort wel even een foto met en zonder toppik posten
__________________
2 januari 2012 - 1403 grafts HSI
nijmegen2 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 februari 2012, 22:05   #41
Homeboy84
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 februari 2012
Berichten: 12
ik ben behoorlijk geïnteresseerd geraakt in deze stamcel technologie en ben onlangs aan het sparen gegaan. Ben toch wel heel benieuwd naar een wat recentere foto, Nijmegen. Ga je die nog uploaden?

En ik lees dat je voor 1400 grafts bent gegaan. Hoeveel heeft je dit gekost?
Homeboy84 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2012, 10:03   #42
nijmegen2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 203
Ha homeboy,

Op basis waarvan ben je geinteresseerd in de stamcel methode:
1) geloof je dat het donor gebied bijna volledig herstelt
2) Geloof je dat de optische resultaten zo goed zijn?

Als het 2e het geval is, kan een prohair denk ik ook erg goede resultaten behalen tegen een lagere prijs. Ik heb 'maar 1400' grafts gehad, dat is natuurlijk niet heel overweldigend.

Op dit moment (na 7 weken), is het alleen leuk met toppik, anders is het gewoon een dun laagje rechtopstaand stekelig haar, waar je recht doorheen kijkt. Bij nader inzien denk ik ook niet dat 70% is blijven staan, het zal iets minder zijn. Er groeien wel overal kleine haartjes uit nu, maar die zie je nog niet op de foto.

Ik heb nog maanden geduld nodig voor ik echt het resultaat kan zien. Dat geldt dus ook voor jou als je oa op basis van mijn verhaal een keuze maakt voor een kliniek.

Prijzen staan op de site van HASCI. Die wil je niet zien:-)

PS: zal zsm een foto plaatsen
__________________
2 januari 2012 - 1403 grafts HSI
nijmegen2 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2012, 10:06   #43
elvispresley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 januari 2012
Berichten: 17
hi Nijmegen , do you know how big was the area to cover with the 1403 follicolar unit? and how much is the DENSITY ? thanks a lot

translation with google

hi Nijmegen, weet je hoe groot was het gebied te dekken met de 1403 follicolar eenheid? en hoeveel is de dichtheid? heel erg bedankt
elvispresley is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2012, 10:13   #44
nijmegen2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 203
Hi Elvis (Thought you were dead, glad you're still around:-),

I have absolutely no clue. I left the hairline rather high. I did this on purpose, as it still has to look natural when I'm 50 or older, and my hair will keep thinning. I'm willing to go back once or twice more, but it has to be future proof.

With slightly more than 1400 grafts you cannot expect a very high density. I decided not to ask, as I deem the optical view the most important. They promised me that this amount of grafts on this area ought to give a natural look. When I'm not satisfied I'll go back to them and explain, and we'll see from there.

But very valid question of course!
__________________
2 januari 2012 - 1403 grafts HSI

Laatst gewijzigd door nijmegen2; 28 februari 2012 om 10:50
nijmegen2 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2012, 10:32   #45
elvispresley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 januari 2012
Berichten: 17
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nijmegen2 Bekijk bericht
Hi Elvis (Thought you were dead, glad you're still around:-),

I have absolutely no clue. I left the hairline rather high. I did this on purpose, as it still has to look natural when I'm 50 or older, and my hair will keep hinning. I'm willing to go back once or twice more, but it has to be future proof.

With slightly more than 1400 grafts you cannot expect a very high density. I decided not to ask, as I deem the optical view the most important. They promised me that this amount of grafts on this area ought to give a natural look. When I'm not satisfied I'll go back to them and explain, and we'll see from there.

But very valid question of course!
thx a lot for the answer, i think so many people are interested on the work of HASCI... but there is need of a lot of reports and info to judge and compare the results
do you know if is possible to pay in more times (maybe with a little interest on the final price? ) or you have to pay all in one shot?
can i speak in english? or i have to translate in DUTCH ? let me know thanks

translation:

thx veel voor het antwoord, ik denk dat zo veel mensen zijn geïnteresseerd in het werk van HASCI ... maar er is behoefte aan een veel rapporten en informatie te beoordelen en vergelijken de resultaten
weet je of is het mogelijk om te betalen in meer tijden (misschien met een beetje rente op de uiteindelijke prijs?) of moet je allemaal betalen in een shot?
kan ik spreken in het Engels? of ik moet vertalen in het NEDERLANDS? laat het me weten door : P: P
elvispresley is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.