Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 30 april 2017, 18:33   #1
Minni
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 april 2017
Berichten: 6
Geslacht:
Uitstekende haarzakjes/grafts normaal?

Hallo allen,

26 april jl. 750 grafts in mijn haarlijn en inhammen laten plaatsen. Voor een groot deel tussen bestaande haren. Eenmaal thuis zag ik dat er wat grafts niet met het volledige haarzakje in de incisies zijn geplaatst. Met andere woorden. Er steken wat haarzakjes voor een deel nog uit. Gister is er zelfs eentje helemaal uitgekomen toen ik het voor t eerst mocht spoelen (met zachte straal). Mijn vraag is: is dit normaal? Ben bang dat deze straks volledig losraken met haarzakje en al en dat verloren grafts zijn.
Aan de rechter kant steken ze wat meer uit dan aan de linker. Aan de rechter kant zat een andere assistent te werken dan aan de linker. Kan het zijn dat zij wat slordiger te werk is gegaan?

Alvast bedankt!
Minni is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2017, 20:13   #2
inham123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2016
Berichten: 171
Geslacht:
Het zo fijn zijn als je meer verteld. Zoals bij welke kliniek ben je geweest?
inham123 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2017, 21:15   #3
Minni
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 april 2017
Berichten: 6
Geslacht:
Waarom zou jij dat fijn vinden? Ben op zoek naar antwoord op mijn vraag op dit moment. Niet om hier al een kliniek te noemen. Graag reacties van mensen die echt geïnteresseerd zijn mij te helpen aan een antwoord. Aan hen wil ik vervolgens best vertellen welke kliniek e.d. Mijn inziens is dat in geval van mijn vraag nog niet van toepassing. Dank!
Minni is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2017, 21:51   #4
HairCoach
sdw
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Berichten: 1.256
Steken er haarzakjes uit of weefsel ?
Weefsel is heel normaal. Dat worden vanzelf korstjes die na 1-2 weken verdwijnen.
__________________
Regime:
Finasteride(2001 tot 2003, herstart 02-2008 -> ) op di, do, za en zo,
Dutasteride 0,5mg op ma, wo en vr
Tuinen Super Haar Formule
Omega 3
Biotine (3000mcg per dag)
Vitamine D3 (2000mcg)
Toco-Sorb (1x/dag)
Spiruella MSM (6000mg per dag)
Revita & Alpecin Shampoo

Behandelingen:
1e HT: 2000; 650 grafts FUT dr. Feriduni inhammen.
2e HT: 2001; 700 grafts FUT dr. Villnow verdichting/herstel 1e behandeling.
3e HT: 07-2014; 2240 grafts FUE herstel eerdere behandelingen - Prohair
4e HT: 09-2016; 800 grafts Verdichting / Herstel haarlijn FUE - Kliniek Veldhoven.
5e HT: 12-2017; 600 grafts temples FUE - Kliniek Veldhoven


Status:
NW1
HairCoach is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2017, 22:13   #5
Minni
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 april 2017
Berichten: 6
Geslacht:
Het zijn de haarzakjes die uitsteken ben ik bang. De een steekt wat meer uit dan de ander. 1 die uitgevallen is zag er precies uit als de graft vóór die geplaatst werden. Dus met zakje nog om de haar met wortel heen. Vraag me af of ze zo wel instaat zijn vast te groeien en wat gebeurt er met het deel dat boven de hoofdhuid uitsteekt? Trekt die straks bij uitval het volledige haarzakje weer mee uit? Ik maak me er echt zorgen om....
Minni is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2017, 23:04   #6
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Al contact gehad met je chirurg?
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2017, 23:15   #7
inham123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2016
Berichten: 171
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Minni Bekijk bericht
Waarom zou jij dat fijn vinden? Ben op zoek naar antwoord op mijn vraag op dit moment. Niet om hier al een kliniek te noemen. Graag reacties van mensen die echt geïnteresseerd zijn mij te helpen aan een antwoord. Aan hen wil ik vervolgens best vertellen welke kliniek e.d. Mijn inziens is dat in geval van mijn vraag nog niet van toepassing. Dank!
Omdat we je dan, indien de kliniek/arts een goede naam heeft, je gerust kunnen stellen en in het algemeen beter kunnen weten of het resultaat waarschijnlijk beter is.

Wat voor behandeling heb je ondergaan, FUE of FUT?

Maak anders ook maar wat foto's van je ontvangstgebied en donorgebied. Met de foto's van het donorgebied knnen we kijken of het niet uitgeput is met permanente kale plekken en schokverlies.

Laatst gewijzigd door inham123; 30 april 2017 om 23:20
inham123 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2017, 23:19   #8
Minni
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 april 2017
Berichten: 6
Geslacht:
Nee, maar begin de indruk te krijgen dat ik dat maar beter wel kan doen. Dacht eerst ff checken bij onafhankelijke ervaringsdeskundigen of ik überhaupt reden heb tot zorgen. De grafts zaten er namelijk al zo in vanaf de terugplaatsing. Maar viel me thuis pas op dat het maar aan één kant zo is. Gaat overigens om een stuk of 20 a 30 grafts die zo uitsteken. Maar als dit negatief uitpakt zitten er straks wel kale spots in mijn haarlijn en inham. En nu net in het gebied waar geen bestaand haar stond.
Minni is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2017, 23:28   #9
Minni
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 april 2017
Berichten: 6
Geslacht:
Ok ik snap het . Ik wil echter niet onterecht de kliniek in een slecht daglicht zetten vandaar dat ik terughoudend ben om de naam te noemen alvorens ik weet of dit wel of niet normaal is bij het proces. Als ik weet hoe het zit noem ik zeker de naam van de kliniek! Hoe zag het er bij jullie uit?
Minni is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2017, 23:30   #10
Minni
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 april 2017
Berichten: 6
Geslacht:
Oh en het is een FUE dat ik heb ondergaan
Minni is offline   Met citaat reageren
Oud 1 mei 2017, 09:20   #11
inham123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2016
Berichten: 171
Geslacht:
Nouja je zet ze niet op een slecht daglicht als uit foto's blijkt dat donor en ontvangstgebied gewoon goed zijn..je kan indien dit topic laten verwijderen door moderators.

Als het toch blijkt dat graft permanent verloren zijn gegaan (en dit kan gewoon gebeuren, zelf bij de beste klinieken wanneer mensen bijvoorbeeld hun hoofd stoten) dan zal de kliniek dit gratis herstellen of een schadevergoeding ter aanbieding stellen. Zelf bij een gelukte transplantatie zonder complicaties zal een kliniek dit doen om imperfecties in het uiteindelijk resultaat te herstellen, zie bijvoorbeeld topics met mensen die bij Dr Eberson een haartransplantatie gedaan hebben.

Als je de kliniek zelf niet wilt benoemen is het niet zo een groot probleem...ik zal je wel aanraden om foto's van donor en ontvangstgebieden delen.

Laatst gewijzigd door inham123; 1 mei 2017 om 09:23
inham123 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.