Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 mei 2002, 21:51   #46
Marloes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 maart 2002
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 77
Ja we hebben natuurlijk volle pond betaald, mijn moeder had mijn toen bijna kale hoofd nog niet gezien en was zo geschrokken dat die alles over zich heen liet komen en ik was nog zo bezig met het kaal zijn dat alles beter was dan bijna kaal te moeten rond lopen dus vermaat heeft ons gewoon overrompeld met alles wat hij weet en en in huis had, en van maatwerk wist ik toen ook niets af, eigenlijk door dit forum ben ik wel wat wijzer geworden.

Bevestigingen, nou daar doe ik niet aan, ik moet mijn haar eigenlijk aan de voorkant (net achter mijn pony zit een soort siliconen laag) met dubbelzijdig tape vastzetten en dat is het, maar dat doe ik niet, het zit dus eigenlijk gewoon los op mijn hoofd en dan vind ik hem het prettigst zitten. Alleen als ik moet sporten of uit ga waar veel mensen zijn plak ik hem vast.

13jaar ervaring dat is erg lang ja. ik nog maar 1,5 jaar en dat vind ik eigenlijk al te lang, al heb ik me er wel bij neergelegd dat het wel eens de rest van mijn leven zo zou kunnen zijn.

groetjes en prettig weekend
marloes
Marloes is offline   Met citaat reageren
Oud 4 mei 2002, 12:43   #47
Do
HaarWeb lid
 
Do's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2001
Berichten: 520
Re

Marloes,

Wat is dit voor produckt?

Global Choice oil free hair polish
(gebruik ik als het wat droog gaat aanvoelen)

Eigen huismerk van Vermaat?

Omdat het een polish is wel uitkijken hoor, ik ken dit product niet, maar ik weet dat er verschillende gladmakers zijn die als het ware een laagje van het haar halen. PAS HIER MEE OP!
Het haar word hier op den duur heel broos en dun van omdat je iedere keer een klein laagje van het haar haalt. Het hoeft natuurlijk niet zo te zijn maar het kan.

Groetjes Do.
Do is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:54.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.