Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 juli 2016, 01:10   #1
Adem
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 juli 2016
Berichten: 4
Geslacht:
Wie heeft er ervaring met de FUE CT (circular treatment) van HairworldIstanbul ?

Hoi, binnen dit jaar wil ik een haartansplantatie doen bij HairworldIstanbul.
Ik ben op consult geweest in Vlaardingen en mij is verteld over de nieuwe dat de nieuwe FUE circular treatment behandeling 100% garantie geeft tov de FUE behandeling.

Heeft er iemand ervaring met de FUE CT behandeling in Istanbul? Zo ja, wat zijn de ervaringen?
Adem is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juli 2016, 00:31   #2
alex39
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 augustus 2013
Locatie: Nijmegen
Berichten: 28
Geslacht:
Fue Ct bij hairworld istanbul

ik ben bij 3 klanten wezen kijken van hairworld istanbul om zeker te zijn van de getoonde resultaten op hun facebook pagina en youtube kanaal. Een vader en zon uit Nijmegen die samen behandeld zijn in Istanbul (djordy en Hayco, via facebook gevonden).
Resultaat is zo goed dat ik bijna niet kan wachten voor mijn ht behandeling. Andere klant van hun is die ene kapper die een te gekke resultaat heeft na 1 sessie met de FUE CT techniek :-). Lodevic Meerschaut heet hij en werkt in Brakel, ook weer via facebook. Misschien moet je ook afspraak maken en langs gaan om te kijken. Alle 3 hebben zelfs in het echt betere resultaat dan wat je op de camera beelden ziet. Ik vind fijn dat ik resultaten van andere ht patiënten mocht zien en het is ook heel prettig dat de bedrijf namen erbij zet van de klanten op hun facebook pagina. Steeds meer bekende Nederlanders gaan ook naar hun voor deze nieuwe techniek. Ik wil ook in de kerst vakantie haartransplantatie ondergaan. Nog even sparen voor de FUE CT techniek want ik wil optimaal resultaat na 1 sessie en zeker resultaat. Ze zijn erg vriendelijk en vooral transparant in wat ze doen.
> Ik wens u heel veel succes en wie weet zie ik je resultaten ook snel?
alex39 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juli 2016, 00:44   #3
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Wat houdt een fue ct precies in dan?

Sceptisch zoals altijd ben ik heel benieuwd. Het verhaaltje hierboven vind ik eigenlijk dan ook te
mooi om waar te zijn.

Laatst gewijzigd door Morehair; 30 juli 2016 om 00:47
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juli 2016, 01:54   #4
maaa17
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2014
Locatie: den haag
Berichten: 315
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morehair Bekijk bericht
Wat houdt een fue ct precies in dan?

Sceptisch zoals altijd ben ik heel benieuwd. Het verhaaltje hierboven vind ik eigenlijk dan ook te
mooi om waar te zijn.
Volgens mij is dat hetzelfde als ACELL. Het zorgt ervoor dat dunner haar dikker wordt. Als je geen dunner wordend haar hebt is deze feature overbodig.
maaa17 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juli 2016, 09:51   #5
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
fue CT = FUE circulation treatment, geen goedkeuring van controlerende instelling, niet bekend hoe het precies wordt gedaan. Wordt alleen door hairworld gedaan. Zal volgens zeggen de doorbloeding naar de getransplanteerde haren bevordereren waardoor die meer kans heeft op doorkomen. Werkt dus op de nieuw geplante haren.

ACell / auto hair: FDA goedgekeurde behandeling. Wordt toegepast door klinieken uit het hogere segment. ACELL= wondserum en eiwitserum dat de schade van DHT aan een haarstamcel hersteld, waardoor het haarzakje hersteld en uiteindelijk het haartje weer dik wordt. Werkt dus op alle haren maar vooral de eigen haren die onderweg zijn om uit te vallen en dun aan het worden zijn.

Laatst gewijzigd door DeJong; 30 juli 2016 om 11:00
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2016, 23:36   #6
maaa17
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2014
Locatie: den haag
Berichten: 315
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeJong Bekijk bericht
fue CT = FUE circulation treatment, geen goedkeuring van controlerende instelling, niet bekend hoe het precies wordt gedaan. Wordt alleen door hairworld gedaan. Zal volgens zeggen de doorbloeding naar de getransplanteerde haren bevordereren waardoor die meer kans heeft op doorkomen. Werkt dus op de nieuw geplante haren.

ACell / auto hair: FDA goedgekeurde behandeling. Wordt toegepast door klinieken uit het hogere segment. ACELL= wondserum en eiwitserum dat de schade van DHT aan een haarstamcel hersteld, waardoor het haarzakje hersteld en uiteindelijk het haartje weer dik wordt. Werkt dus op alle haren maar vooral de eigen haren die onderweg zijn om uit te vallen en dun aan het worden zijn.
Mij werd verteld (bij Esteworld) dat het alleen werkt op dunner worden de haren. Als je hier geen last heb r is ACELL overbodig. Bij mij werd het zelfs afgeraden omdat ik geen last heb van dunner wordend haar.
maaa17 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 augustus 2016, 18:15   #7
alex39
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 augustus 2013
Locatie: Nijmegen
Berichten: 28
Geslacht:
FUe CT met resultaat garantie

FUE CT techniek krijgt je resultaat garantie. Ze hebben honderden ht resultaten op hun facebook pagina, ook de BNR's die bij andere klinieken geen resultaten hebben behaald kregen haargroei met deze techniek . Het is ook werkelijk bewezen haartransplantatie techniek. Acell is idd door FDA goed gekeurd behandeling maar besef dat er geen garantie is voor de resultaat.
Trouwens heeft hairworld istanbul ook een kliniek in Nederland en een Nederlandse arts voor de nazorg !
alex39 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 augustus 2017, 12:41   #8
justm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 augustus 2017
Berichten: 2
Geslacht:
Beste
Ik ga eind sepetember een fuect behandeling doen bij hairworldistanbul
Iemand ervaringingen of voor en na foto's het zou bij mij om 3500 4000 grafts gaan. Alvast bedankt ( k hou jullie oo de hoogte )
justm is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:47.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.