Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 6 januari 2019, 18:20   #1
Peters83
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 december 2015
Berichten: 7
Geslacht:
Hair of Istanbul ervaring?

Heeft iemand ervaring bij Hair of Istanbul?

Op social media kwam ik ze tegen, veel mooie resultaten en op hun website staat ook dat er maar maximaal 4 tot 6 mensen per dag behandeld worden. Ik kan alleen niks vinden over de prijs. Misschien is iemand hier behandeld door die kliniek en kan hij wat info geven over de behandeling. De resultaten die ik zie zijn zo mooi, dat ze bijna te mooi lijken om waar te zijn. Benieuwd of iemand me hier kan helpen
Peters83 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2019, 18:59   #2
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Net even een kijkje genomen op de website. Praktijk ziet er erg gelikt uit. Al is het getal 4-6 operaties max per dag niets zeggend. Op het moment dat er weinig mensen werken is dat extreem veel, werken er (laten we zeggen) 100 mensen dan is het weer bijzonder weinig.
Resultaten weet ik niet of deze echt zijn. Al zie ik wel veel resultaten van Turkse mensen, hou er rekening mee dat deze dik haar hebben, en dat jouw haarstructuur anders kan zijn.

Waarom niet naar een kliniek die hier in Nederland goed bekend staat en waar veel ervaringen over te lezen zijn. Dan kom je in Turkije vaak uit bij Esteworld of HWI. Daar zijn veel ervaringen over te lezen en zien, kun je beter een keuze maken lijkt mij.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2019, 21:03   #3
Peters83
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 december 2015
Berichten: 7
Geslacht:
Ik vind de website er heel gelikt uitzien idd, en ik zag dat er 20 mensen werken. Op zich zijn 4 tot 6 patiënten per dag wel goed te doen met zo’n staf. Ik zit al een tijdje op dit forum en heb veel goede resultaten gezien van esteworld en hwi. De reden waarom ik in Turkije zoek naar een kliniek is toch wel vanwege de gunstige lira momenteel, en het feit dat qua kwaliteit niet echt veel onder gedaan wordt dan goede klinieken zoals prohair enz. Al moet ik zeggen dat hwi wel erg duur is voor Turkse begrippen, eigenlijk gewoon Nederlandse tarieven worden gehanteerd.

Maar wat me vooral opvalt van hair of Istanbul zijn de mooie resultaten, zoals de incisies worden gezet, dat ziet er zo mooi symmetrisch uit. En de voor en na foto’s zijn echt overtuigend al weet je nooit of er toppik wordt gebruikt. Moet ook zeggen dat het donor gebied mooi benut wordt zoals het op de foto’s eruit ziet. Ik vraag me oprecht af wat voor prijs eraan vast hangt, daarom hoopte ik dat iemand hier een behandeling heeft genomen daar. Maar aangezien er nog nooit iets over deze kliniek is geschreven hier op haarweb ben ik een beetje bang dat het een iets te mooi om waar te zijn verhaal is
Peters83 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2019, 21:36   #4
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peters83 Bekijk bericht
Ik vind de website er heel gelikt uitzien idd, en ik zag dat er 20 mensen werken. Op zich zijn 4 tot 6 patiënten per dag wel goed te doen met zo’n staf. Ik zit al een tijdje op dit forum en heb veel goede resultaten gezien van esteworld en hwi. De reden waarom ik in Turkije zoek naar een kliniek is toch wel vanwege de gunstige lira momenteel, en het feit dat qua kwaliteit niet echt veel onder gedaan wordt dan goede klinieken zoals prohair enz. Al moet ik zeggen dat hwi wel erg duur is voor Turkse begrippen, eigenlijk gewoon Nederlandse tarieven worden gehanteerd.

Maar wat me vooral opvalt van hair of Istanbul zijn de mooie resultaten, zoals de incisies worden gezet, dat ziet er zo mooi symmetrisch uit. En de voor en na foto’s zijn echt overtuigend al weet je nooit of er toppik wordt gebruikt. Moet ook zeggen dat het donor gebied mooi benut wordt zoals het op de foto’s eruit ziet. Ik vraag me oprecht af wat voor prijs eraan vast hangt, daarom hoopte ik dat iemand hier een behandeling heeft genomen daar. Maar aangezien er nog nooit iets over deze kliniek is geschreven hier op haarweb ben ik een beetje bang dat het een iets te mooi om waar te zijn verhaal is
te mooi om waar te zijn hoeft niet perse. Er zijn honderden klinieken in Turkije. Ik heb het idee dat klinieken verschillen op welke landen zij zich focussen betreft de marketing.

Kijk eens naar de kliniek van Dr. Koray Erdogan. Dat is een zeer kundig arts.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 7 januari 2019, 16:11   #5
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
idd mooie website, ziet er goed verzorgd uit. Ben benieuwd hoe het je vergaat hier. Ga je een topic bijhouden?
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2019, 13:46   #6
Peters83
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 december 2015
Berichten: 7
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeJong Bekijk bericht
idd mooie website, ziet er goed verzorgd uit. Ben benieuwd hoe het je vergaat hier. Ga je een topic bijhouden?
Als ik het daar laat doen, zal ik zeker een topic bijhouden tegen die tijd. Alleen op basis van marketing en social media zal ik echter toch niet zomaar blindelings een ht laten ondergaan. Volgers en likes op insta kan je heel makkelijk kopen dus daar staar ik me niet echt blind op
Peters83 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 september 2020, 14:00   #7
Sanchez123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 januari 2016
Berichten: 218
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peters83 Bekijk bericht
Heeft iemand ervaring bij Hair of Istanbul?

Op social media kwam ik ze tegen, veel mooie resultaten en op hun website staat ook dat er maar maximaal 4 tot 6 mensen per dag behandeld worden. Ik kan alleen niks vinden over de prijs. Misschien is iemand hier behandeld door die kliniek en kan hij wat info geven over de behandeling. De resultaten die ik zie zijn zo mooi, dat ze bijna te mooi lijken om waar te zijn. Benieuwd of iemand me hier kan helpen
Hier ooit nog naar gekeken. Resultaten zijn out of this world.
Sanchez123 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 september 2020, 14:07   #8
KidMinchia
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 december 2014
Berichten: 76
Geslacht:
Als ik zo op Reddit en Insta kijk is Hair of Istanbul qua naam groot in Engeland en hebben ze hun prijzen de afgelopen tijd flink omhoog gegooid. Tussen de 5 a 6k voor 2 a 3k grafts. Was voorheen een stukje voordeliger las ik.
KidMinchia is offline   Met citaat reageren
Oud 30 september 2020, 21:49   #9
Sanchez123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 januari 2016
Berichten: 218
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KidMinchia Bekijk bericht
Als ik zo op Reddit en Insta kijk is Hair of Istanbul qua naam groot in Engeland en hebben ze hun prijzen de afgelopen tijd flink omhoog gegooid. Tussen de 5 a 6k voor 2 a 3k grafts. Was voorheen een stukje voordeliger las ik.
Tja ik betaal liever meer voor een goed resultaat. Maar die instagram is nice hoor, zelden zoveel goede resultaten gezien.
Sanchez123 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 september 2020, 23:10   #10
Waylon
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2020
Berichten: 27
Geslacht:
Als ik jou was zal ik goed kijken ...Je zoekt een Nederlandse kliniek die gevestigd is in istanbul? In Istanbul zijn er genoeg goede artsen die wat goedkoper zijn...Europese klinieken vragen sowieso meer.
Waylon is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:01.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.