Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 28 augustus 2013, 23:56   #1
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Is dit het???

Zit na de teleurstelling van Psv vanavond te zappen op de TV en mijn oog valt op de talkshow van Umberto Tan, en nou is Gerard Joling 1 van de gasten.

Ik weet niet of het komt door lichtval of omdat ik mij zelf zo aan het verdiepen ben in een FUE behandeling, maar wat is zijn hoofdhuid "goed" zichtbaar door zijn haar heen, echt heel erg duidelijk dat hij maar heeel weinig haar aan de voorkant heeft!

Het is trouwens niet zo dat ik zo kort gefocussed ben op haar (dracht) heb hem in de tijd dat ik interesse heb in een HT vaker op TV voorbij zien komen, maar dit was wel heel extreem!

Helemaal extreem omdat hij natuurlijk een soort "lopende reclame zuil" is voor de HT branch, en hij natuurlijk de beste en duurste behandelingen krijgt?!

Iemand enig idee wat bij Gerard Joling het aantal grafts per cm2 zijn?

Heb zelf al een consult gehad en mij werdt geadviseerd ongeveer 50 grafts per cm2 te doen..

Maar als het er net zo uit zou komen te zien qua dichtheid als bij hem, dan zou mijn ontvangst gebied wel heel erg dun beplant/behaard zijn in vergelijking met de rest van mijn haar?!

Wat denken jullie hierover???

Bedankt alvast!
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2013, 01:08   #2
3000grafts
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 april 2013
Berichten: 103
joling heeft geloof ik in 20 jaar tijd negen transplantaties gehad, ik vond het resultaat bij hem juist altijd heel erg mooi, maar goed ik heb de uitzending vanavond niet gezien...
3000grafts is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2013, 10:54   #3
ikzelf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 472
Geslacht:
Stel je hebt helemaal geen last van haaruitval, maar hebt wel gewoon dunnig stijl haar van nature. En je zit recht onder een mega felle lamp, dan zul je ook veel hoofdhuid zien.
ikzelf is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2013, 12:18   #4
vslop
Banned user
 
Geregistreerd: 15 december 2012
Berichten: 87
Geslacht:
Tja heb het programma gezien.
Vind Joling geen goed voorbeeld van een geslaagde HT, eerder reclame zuil van de poedertjes op zn hoofd.

Hij heeft geen negen operaties gehad maar n stuk of 5, 2-3x FUT en 2x HST.
De laatste 2 bij Hasci aan de voorkant en de rest bij twee andere commerciele fabrieken.

De dichtheid ligt vooraan bij 20-25 grafts per cm2 misschien met geluk 30 grafts maar niet meer. Hasci staat bekend om zn lage dichtheden en dunnere haarimplantaten.

Hangt toch ook verder beetje af van je haardikte en belichting op je hoofd.

Laatst gewijzigd door vslop; 29 augustus 2013 om 12:20 Reden: type foutje
vslop is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2013, 13:27   #5
Haartransplant
HaarWeb lid
 
Haartransplant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2011
Locatie: Utrecht
Berichten: 109
Geslacht:
Ik dacht (ben niet 100% zeker) dat hij 6 behandelingen heeft gehad.

Zelf gaf hij aan over de eerste behandelingen niet tevreden te zijn. Naast eerder genoemde factoren (haardikte, haarkleur, haartype), gaat het natuurlijk vooral om de beginsituatie. Simpel gezegd: hoeveel haren heb je nog? Je zult een andere uitgangssituatie hebben dan Joling, dus ook een ander resultaat mogen verwachten. 50/cm2 is een goede dichtheid.
Haartransplant is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2013, 19:23   #6
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.264
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door markr32 Bekijk bericht
Zit na de teleurstelling van Psv vanavond te zappen op de TV en mijn oog valt op de talkshow van Umberto Tan, en nou is Gerard Joling 1 van de gasten.

Ik weet niet of het komt door lichtval of omdat ik mij zelf zo aan het verdiepen ben in een FUE behandeling, maar wat is zijn hoofdhuid "goed" zichtbaar door zijn haar heen, echt heel erg duidelijk dat hij maar heeel weinig haar aan de voorkant heeft!
Joling gebruikt ook toppik, daardoor lijkt zijn haar een stuk voller. Misschien heeft hij dat deze keer niet, of minder, gebruikt.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2013, 19:03   #7
Percie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 juli 2010
Berichten: 119
Geslacht:
Staar je niet blind op het aantal grafts per vierkante centimeter, het resultaat zal afhangen van de diameter van je haar. Heb je dunne haren, dan zal Toppik altijd nodig blijven om een vol effect te krijgen.
Percie is offline   Met citaat reageren
Oud 2 september 2013, 09:25   #8
Kruger
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 218
Geslacht:
Joling heeft 3 behandelingen bij Hairscience gehad.
Hij verft zijn haar in een erg onnatuurlijke kleur die niet meer bij zijn gezicht/leeftijd past. Daarbij is hij altijd erg bruin. Dit geeft een erg ''nep'' resultaat.
Daarbij gebruikt hij erg veel Toppik. Tijdens een close op waarbij hij enorm zweette zag je de toppik zitten.
Als ik hem was zou ik mijn haar een andere kleur verven dat zou het stuk natuurlijker maken.
__________________
1997 FUT 950 grafts Transhair Dusseldorf
1999 FUT 850 grafts Transhair Dusseldorf
2011 HST 1000 grafts Hair Science
2013 Verdichting AHD clinic met baardhaar
2014 Kruin met baardhaar AHD clinic

Laatst gewijzigd door Kruger; 2 september 2013 om 11:27
Kruger is offline   Met citaat reageren
Oud 2 september 2013, 16:56   #9
Kalio
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juni 2013
Berichten: 67
Nu we het toch over bekendheden met HT's hebben, wat te denken van Ronald de Boer? Zag hem laatst in dat zelfde programma en het zag er bij hem erg geslaagd uit.

Kalio is offline   Met citaat reageren
Oud 3 september 2013, 17:52   #10
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Iedereen bedankt voor de reacties!

Volgens Percie moet je als je dunner haar hebt en een (mooi vol) resultaat wilt krijgen, altijd topik gebruiken.. Mmmh
Heb zelf namelijk erg dun haar.. Zou dit zo zijn?

Volgens Haartransplant is er met 50 grafts p cm2 een mooi resultaat te behalen.
Is dit ook het geval als je erg dun haar hebt (Voor mij is mooi ook een goede dichtheid)?

Ikzelf: Ja daar heb je natuurlijk wel een punt, wat betreft "onder een felle lamp zie je meer hoofdhuid" (zeker met gebruik van gel enz).

Ik vind de HT van Frank de Boer er zelf erg goed uitzien, dit behoort naar mijn mening tot de betere resultaten!
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 september 2013, 18:31   #11
Kruger
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 218
Geslacht:
Ik zou om te beginnen geen gel gebruiken want daarvan plakt het haar aan elkaar.
Laat je eens adviseren door je kapper. De produkten die de kapper gebruikt zijn meestal wat duurder maar mijn ervaring is dat het wel fijnere produkten zijn.
Toppik is statisch geladen en kleeft daardoor aan je haar. Werkt echt geweldig als je de goeie kleur hebt.
__________________
1997 FUT 950 grafts Transhair Dusseldorf
1999 FUT 850 grafts Transhair Dusseldorf
2011 HST 1000 grafts Hair Science
2013 Verdichting AHD clinic met baardhaar
2014 Kruin met baardhaar AHD clinic
Kruger is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2013, 17:22   #12
Dymoman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2012
Berichten: 229
Hasci
net het tegenovergestelde van de klinieken uit T

Je betaald 3 keer te veel en je krijgt minder grafts.

EN omdat je stamcellen laat transplanteren moet je dubbel zo veel keer aan de bak als anderen die naar de gereputeerde klinieken gaan in Nederland en of Belgie.
Dymoman is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.