Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Over de website/het forum > Suggesties en feedback > Archief: afgehandelde Suggesties

 
 
Discussietools Weergave
Oud 25 september 2005, 16:45   #1
rizla
HaarWeb lid
 
rizla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 april 2005
Locatie: omg. amsterdam
Berichten: 303
trollbusting

wegens het groeiende aantal gallende koters(trolls) dat dit forum trekt, lijkt het mij wel een aardig plan om in de gebruikersverklaring op te nemen dat na een aantal waarschuwingen niet alleen gebanned word, maar tevens ook een bekendmaking van adres en naam(bepaald door webmaster ofzo).
ik denk dat dit trolls er in ieder geval wel 2 keer over nadenken om een 2e account aan te maken nadat ze gebanned zijn.

(leuk detail; dit kan zomaar lijden tot een nieuwe generatie moderators nl. de facemoderators die met de gegevens service aan huis kunnen bieden. en ook voor en na fotos kunnen plaatsen in de rubriek EX ledenfotos van de dehandeling die de troll ondergaan heeft. ik zat te denken aan een enkele behandeldag omvattende een epiladybehandelling waarna de patient de geextraheerde haren desgewenst kan tellen alvoorens deze ze onder de nodige dwang consumeerd.
hiena word er zorgvuldig en deskundig een willekeurige tekst op het gewonnen kale gebied geplaatst dmv een edding90000000....
sorry ik heb het gehad met die k*ntkinderen en moest het even kwijt)

nog de groeten aan bertje boon en zn vriendjes.
__________________
als ik later groot ben wil ik meer haar.
mijn regimen: geen geleuter over haar, een blik lieve meissies elk weekend, 140 rijden in de bebouwde kom en circuit dagen, en vooral geen geleuter over haar
!! dont worry, be naked
rizla is offline  
Oud 25 september 2005, 20:44   #2
flappie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2005
Berichten: 494
Sorry, maar een adres invullen heeft geen nut? Wat let "me" om een ander adres in te typen
__________________
Regime
0,5 mg Dutasteride caps | sinds 16 mei 2006

Status
Rechterinham inmiddels ook al aangetast. Linkerinham al aardig richting NW2. Vooral diffuus haaruitval bij beide inhammen.
Begonnen aan duta omdat fina geen/weinig effect had.
flappie is offline  
Oud 25 september 2005, 22:12   #3
rizla
HaarWeb lid
 
rizla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 april 2005
Locatie: omg. amsterdam
Berichten: 303
men kan toch zien op wiens naam een ip adres geregistreerd staat?
je weet toch nog wel dat geval met die dr morren hier die dr eigen site zat te verdedigen onder een anderre naam?
__________________
als ik later groot ben wil ik meer haar.
mijn regimen: geen geleuter over haar, een blik lieve meissies elk weekend, 140 rijden in de bebouwde kom en circuit dagen, en vooral geen geleuter over haar
!! dont worry, be naked
rizla is offline  
Oud 25 september 2005, 22:48   #4
Cloud
Moderator

 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Locatie: België
Berichten: 1.466
Nee, je kan niet zien aan welke persoon een IP adres toebehoort. Dr. Morren is op een andere manier door de mand gevallen.
__________________

"Yes, in this immense confusion one thing alone is clear. We are waiting for the laser helmet to come." (Samuel Beckett, Waiting for Godot, p.78)

minoxidil 5% (sinds dec 2003)
Hairmax lasercomb (2004-2008)
Aculas laser 5x50mW (2008-2009)
Laserhelm met 150 diodes tot de fatale kortsluiting
Sinds aug 2010 laserhelm met 360 diodes
Terug naar mijn Aculas laser sinds okt 2011
MKW laser sinds 2014

Finasteride sinds nov 2011

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
Haarwoordenboekje | Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)

Laatst gewijzigd door Cloud; 27 september 2005 om 22:02
Cloud is offline  
Oud 26 september 2005, 10:57   #5
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Uiteraard heeft het management wel wat trucs achter de hand om leden die zich misdragen op te sporen. Maar ik zie het totaal niet zitten om adresgegevens te posten van mensen, dat getuigt van weinig stijl en smaak. Trolls moet je op een veel subtielere en hardere manier aanpakken, en dat hebben wij in dit geval ook weer gedaan. Neem maar van mij aan dat deze man nu erg veel spijt heeft van zijn daden...
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback


Laatst gewijzigd door Tiuri; 26 september 2005 om 11:45
Tiuri is offline  
Oud 26 september 2005, 11:58   #6
rizla
HaarWeb lid
 
rizla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 april 2005
Locatie: omg. amsterdam
Berichten: 303
owjeej gevaarlijk laurensj ik zit me nu echt diep af te vragen wat jullie met dat joch gedaan hebben...omvatten de maatregelen soms brandende moederborden en hdd's die het helemaal zijn vergeten?
sorry vind het leuk om te horen hoe en wanneer justice geserved word.
__________________
als ik later groot ben wil ik meer haar.
mijn regimen: geen geleuter over haar, een blik lieve meissies elk weekend, 140 rijden in de bebouwde kom en circuit dagen, en vooral geen geleuter over haar
!! dont worry, be naked
rizla is offline  
Oud 25 april 2007, 14:56   #7
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Trolls aanpakken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rizla Bekijk bericht
wegens het groeiende aantal gallende koters(trolls) dat dit forum trekt, lijkt het mij wel een aardig plan om in de gebruikersverklaring op te nemen dat na een aantal waarschuwingen niet alleen gebanned word, maar tevens ook een bekendmaking van adres en naam(bepaald door webmaster ofzo).
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cloud Bekijk bericht
Nee, je kan niet zien aan welke persoon een IP adres toebehoort. Dr. Morren is op een andere manier door de mand gevallen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri Bekijk bericht
Uiteraard heeft het management wel wat trucs achter de hand om leden die zich misdragen op te sporen. Maar ik zie het totaal niet zitten om adresgegevens te posten van mensen, dat getuigt van weinig stijl en smaak.
Beste Rizla,

Bedankt voor je suggestie!

Zoals onze Moderatores Cloud al aangeeft beschikken wij niet over de NAW (Naam, Adres, Woonplaats)-gegevens van onze leden.

Met HaarWeb bieden wij een platform aan onze leden waarop jullie anoniem jullie gevoelens en ervaringen met elkaar kunnen delen. Ik heb daar bewust voor gekozen bij de start van HaarWeb, omdat er naar mijn overtuiging een enorme behoefte moest zijn bij mensen om op een anonieme manier over haarproblemen -en alles wat daarbij komt kijken- te kunnen praten met lotgenoten. De aanhoudende groeiende populariteit van HaarWeb laat zien dat deze overtuiging een juiste was.

Maar goed, ik ga een beetje off-topic nu... foei Webmaster!

In ieder geval, zoals je in ons Huishoudelijk Reglement onder het kopje 'Privacy' kunt lezen is de privacy van onze leden voor ons van zeer groot belang. Onze leden hoeven bij hun aanmelding dan ook géén NAW- en andere persoonlijke gegevens op te geven : er wordt ook niet naar gevraagd. Het enige adres wat je dient op te geven bij je aanmelding is je actieve email-adres en dit email-adres is vervolgens voor niemand zichtbaar, behalve de Webmaster.

Ookal zouden wij de beschikking hebben over NAW-gegevens van onze leden (wat dus niet het geval is), dan nóg zullen wij daar uiterst zorgvuldig mee omgaan, zelfs als gaat om de door jou aangekaarte trolls. Zoals onze Moderator Tiuri al terecht aangeeft hebben andere middelen om trolls aan te pakken de voorkeur.
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------
Webmaster is offline  
Oud 22 mei 2007, 13:13   #8
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Ook deze discussie heeft geen verdere reacties opgeleverd, dus bij deze wordt hij verplaatst naar het Archief.
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------
Webmaster is offline  
 

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:05.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.