Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Koopjeshoek

Discussie gesloten
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 31 augustus 2012, 17:36   #1
geoffrey
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 september 2004
Berichten: 2
Exclamation Te koop aangeboden : OMG 300 Diode Laserhelm & Oaze Laserhelm

Beste medeforum gebruikers,

Ik heb een aantal laserartikelen te koop. De reden dat ik ze wegdoe is even simpel als zuur tegelijk : Mijn hoofd is namelijk iets groter dan gemiddeld, dus daar waar 95% van de mensen qua bedekking voldoende heeft aan onderstaande helmen ben ik tegenwoordig ''veroordeeld'' tot een 450 diode laserhelm van OMG. Beetje zonde van het geld dus, maar het is niet anders.

Alle producten zijn in prima staat en volledig gebruiksklaar. Indien gewenst mag je ze bij mij thuis komen testen. Voor vragen kun je me pm-en of reageren in dit topic.

Met vriendelijke groet,

Geoffrey

OMG (overmachogrande) 300 Diode Laserhelm

Aankoopdatum : oktober 2011
Aankoopprijs : € 1.000,--
Verkoopprijs : € 650,--

Foto :




OAZE 69 Diode Laserhelm incl. hoofdmassage

Aankoopdatum : juli 2011
Aankoopprijs : € 2.000,--
Verkoopprijs : € 650

Foto :




Heb ook nog de Hairmax lasercomb.

Die krijgt de eerste koper er gratis bij.

Foto :




Laatst gewijzigd door geoffrey; 31 augustus 2012 om 17:41
geoffrey is offline  
Oud 9 september 2012, 13:36   #2
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
zozo..heel laser regime bij jou thuis.

Snap wel niet zo goed waarom je niet gewoon je 1e helm hebt geupgrade om tot 450 diodes te komen.. Je kunt ze zo erbij prikken; maar goed.

Voor degene die nog op zoek zijn naar een laserhelm....this is what you want

p.s. Als ik het zo kort zie heb je bijna 4000 euro uitgegeven aan LLLt artikelen in 1 jaar...Hoe ben je hierbij gekomen? Waarom heb je een kam, toen een oaze, toen een OMG 300 en nu een OMG 450..that is a lot of money..
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline  
Oud 9 september 2012, 21:10   #3
geoffrey
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 september 2004
Berichten: 2
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dZinee Bekijk bericht
zozo..heel laser regime bij jou thuis.

Snap wel niet zo goed waarom je niet gewoon je 1e helm hebt geupgrade om tot 450 diodes te komen.. Je kunt ze zo erbij prikken; maar goed.

Voor degene die nog op zoek zijn naar een laserhelm....this is what you want

p.s. Als ik het zo kort zie heb je bijna 4000 euro uitgegeven aan LLLt artikelen in 1 jaar...Hoe ben je hierbij gekomen? Waarom heb je een kam, toen een oaze, toen een OMG 300 en nu een OMG 450..that is a lot of money..

Dat upgraden was inderdaad wat voordeliger geweest maar ik heb echt twee linker handen dus dat zag ik totaal niet zitten

En wat al die aankopen in één jaar betreft; als je in paniek bent met betrekking tot je haar (na 7 jaar gestopt met finasteride met redelijke desastreuze haaruitval tot gevolg) dan maak je af en toe rare sprongen. Ik had namelijk eerst die kam, maar dat bleek al snel een redelijk kansloze onderneming. Vervolgens heb ik geprobeerd OMG te bewegen een helm voor me te maken maar hoe enthousiast hij ook is, hij gaat altijd bijna dood op 't moment dat je 'm nodig hebt Nu kan ik daar wel om lachen maar destijds was dat contact met hem erg frustrerend. Zéker omdat je zelf hopeloos op zoek bent naar een goed alternatief. In de tussentijd liep ik ook nog tegen de Oaze laserhelm aan dus die heb ik toen ook maar gekocht voor de zekerheid; ik wilde namelijk geen maanden vertraging oplopen met mijn behandeling.

Het heeft me inderdaad (te) veel geld gekost, maar goed je kan maar graag je haar willen behouden he. Daar heb ik in ieder geval een hoop voor over
geoffrey is offline  
Oud 10 september 2012, 11:49   #4
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Zou je wellicht in dit (of een ander) forum willen posten wat jouw ervaringen zijn met LLLT en hoe je het precies gebruikt? Stimulatie-tijd, voor/na behandeling, etc..
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline  
Oud 11 september 2012, 19:25   #5
trim
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juli 2011
Berichten: 77
Beste Geoffrey ,

Ik heb je een pm gestuurd.
Mocht je een van de apparaten nog hebben. Dan heb ik evt interesse.


Groet,

Trim
trim is offline  
Oud 2 februari 2013, 01:03   #6
sigrid
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 december 2012
Berichten: 10
Beste Geoffrey,

Ik ben ook al n hele tijd aan het kijken naar een laserhelm..
heb jij nog het een en ander??
JIJ weet waarschijnlijk nu wel wat het verschil is van de oaze en de OMG of de igrow...

Heb je ook al eens je resultaten verteld, las je hebt geen achteruitgang gekregen wat zonder helm waarschijnlijk wel het geval zou zijn geweest..

Maar de afgelopen maanden nog wat positiefs??

gr Sigrid













Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geoffrey Bekijk bericht
Dat upgraden was inderdaad wat voordeliger geweest maar ik heb echt twee linker handen dus dat zag ik totaal niet zitten

En wat al die aankopen in één jaar betreft; als je in paniek bent met betrekking tot je haar (na 7 jaar gestopt met finasteride met redelijke desastreuze haaruitval tot gevolg) dan maak je af en toe rare sprongen. Ik had namelijk eerst die kam, maar dat bleek al snel een redelijk kansloze onderneming. Vervolgens heb ik geprobeerd OMG te bewegen een helm voor me te maken maar hoe enthousiast hij ook is, hij gaat altijd bijna dood op 't moment dat je 'm nodig hebt Nu kan ik daar wel om lachen maar destijds was dat contact met hem erg frustrerend. Zéker omdat je zelf hopeloos op zoek bent naar een goed alternatief. In de tussentijd liep ik ook nog tegen de Oaze laserhelm aan dus die heb ik toen ook maar gekocht voor de zekerheid; ik wilde namelijk geen maanden vertraging oplopen met mijn behandeling.

Het heeft me inderdaad (te) veel geld gekost, maar goed je kan maar graag je haar willen behouden he. Daar heb ik in ieder geval een hoop voor over
sigrid is offline  
Discussie gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.