Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 oktober 2009, 15:15   #31
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Het ene punt sluit het ander niet uit. Het is altijd goed om te weten wie de opdrachtgever van het onderzoek was en daar rekening mee te houden.

Als jij zo geweldig goed bent in Engels, is het vertalen van de onderzoeken plus het verhaal op hlt voor jou snel gepiept.
Dus als je een welkome bijdrage aan dit forum wilt geven, weet je waaraan je zou kunnen beginnen i.p.v. eindeloos doordiscussiëren.
Velen zullen je daar eeuwig dankbaar voor blijven.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 3 oktober 2009, 15:43   #32
Tato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Berichten: 1.549
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Het ene punt sluit het ander niet uit. Het is altijd goed om te weten wie de opdrachtgever van het onderzoek was en daar rekening mee te houden.

Als jij zo geweldig goed bent in Engels, is het vertalen van de onderzoeken plus het verhaal op hlt voor jou snel gepiept.
Dus als je een welkome bijdrage aan dit forum wilt geven, weet je waaraan je zou kunnen beginnen i.p.v. eindeloos doordiscussiëren.
Velen zullen je daar eeuwig dankbaar voor blijven.
En uiteindelijk blijk je dus gewoon een hele "mainstream" mening te hebben

Het stuk op hlt is al min of meer weergegeven door de topicstarter. Ik peins er niet over alle wetenschappelijke artikelen te gaan vertalen. Waarom doe je het eigenlijk zelf niet? Jij trekt je het lot toch zo aan van de mensen die geen Engels kunnen?

Of ben jij stiekem niet zo goed in Engels?
Tato is offline   Met citaat reageren
Oud 3 oktober 2009, 17:25   #33
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tato Bekijk bericht
Het stuk op hlt is al min of meer weergegeven door de topicstarter. Ik peins er niet over alle wetenschappelijke artikelen te gaan vertalen. Waarom doe je het eigenlijk zelf niet? Jij trekt je het lot toch zo aan van de mensen die geen Engels kunnen? Of ben jij stiekem niet zo goed in Engels?
Deze vragen zou jij niet stellen als je wist wat ik allemaal al jarenlang doe op Haarweb en als je de andere topics eens zou lezen.
Ik heb al enorm veel verhalen vertaald en ik help bij de vaak in krakkemikkig Engels opgestelde onderhoudsinstructies van pruiken en bij de problemen bij het regelrecht uit China bestellen. Aan een woordenboek heeft men niets als men te weten wil komen wat er met "lace", "lace front", "thin skin", "open construction", etc.etc. bedoeld wordt.
Dit gaat veelal via pb of email. Verder heb ik zoveel mogelijk aspecten samengevat en daarvan een FAQ opgesteld die ik als website heb gelanceerd.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 3 oktober 2009, 19:26   #34
Tato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Berichten: 1.549
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Deze vragen zou jij niet stellen als je wist wat ik allemaal al jarenlang doe op Haarweb en als je de andere topics eens zou lezen.
Ik heb al enorm veel verhalen vertaald en ik help bij de vaak in krakkemikkig Engels opgestelde onderhoudsinstructies van pruiken en bij de problemen bij het regelrecht uit China bestellen. Aan een woordenboek heeft men niets als men te weten wil komen wat er met "lace", "lace front", "thin skin", "open construction", etc.etc. bedoeld wordt.
Dit gaat veelal via pb of email. Verder heb ik zoveel mogelijk aspecten samengevat en daarvan een FAQ opgesteld die ik als website heb gelanceerd.
Dat jij hier veel tijd aan besteedt is sympathiek. Ikzelf vind het ook prima om, als iemand daar een gerichte vraag naar stelt, een helpende hand te bieden maar ik heb simpelweg niet zoveel tijd en zin om hele (vaak gortdroge) wetenschappelijke artikelen te gaan lopen vertalen.
Tato is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Positieve ervaringen met een HT hier posten Tiuri Chirurgische behandelingen 44 19 augustus 2005 11:25
zijn er hier jongens of meisjes van België tinny AA bij kinderen 14 16 mei 2005 22:43
Heeft iemand hier ooit van gehoord? Tjeep AGA - Algemeen 0 10 augustus 2004 22:21
Nieuw hier... LaLluvia TTM - Algemeen 2 21 juni 2004 20:54
hallo ik ben nieuw hier carin39 TTM - Algemeen 5 17 september 2002 23:03


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:48.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.