Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 oktober 2009, 12:48   #16
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Wink bruin haar is echt goed voor goeie ht-resultaten

hier ook iemand met +- bruin haar
ok het zijn wel veel grafts dat ingeplant zijn maar die gast had ook meer haar al kwijt dan jij...

http://www.hairlosshelp.com/FORUMS/m...&enterthread=y

moest je haar nog verbeteren met haarmiddelen , eventueel kleine ht erbij en het zou echt af zijn....
te zien hoeveel je wil investeren in je haar, maar eerst 1 jaar aan de haarmiddelen...
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 oktober 2009, 15:34   #17
Tibetaan
HaarWeb lid
 
Tibetaan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2004
Berichten: 393
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RaymondVP Bekijk bericht
De momenten van onzekerheid duiken vooral op tijdens interventies bij nachtlawaai. Ik zit in een ploeg die vooral late shifts voor zijn rekening neemt en zo gebeurt het dat we op feestjes moeten binnenvallen om de muziek wat stiller te krijgen. Zoals je begrijpt zien ze ons niet graag opdagen en het gebeurt wel eens dat er eentje uit de massa de pet van mijn hoofd slaat (ben ook redelijk klein van gestalte). Of ze nemen je hoofd tussen hun arm en beginnen je te kietelen - tegen zoiets kan je je niet verdedigen in je eentje. Hoe ludiek het vast ook bedoeld is, ik vind het heel erg vernederend. Het is al voorgevallen dat er dingen geroepen werden over mijn haar en het is sindsdien dat ik hulp gezocht heb. In het begin worstelde ik meer met andere zaken dan met mijn haar. Toen ik op kantoor aan een paar collega's vroeg of het werkelijk zo opviel, kreeg ik meestal een ja of een 'beetje wel toch' als antwoord. Achteraf bekeken had ik dit beter niet gevraagd, want het valt me steeds meer op dat mensen naar m'n haar aan het kijken zijn ipv in mijn ogen terwijl ze tegen me praten. Ze proberen het te verbergen, maar je ziet vanaf dat je in hun gezicht kijkt dat die ogen snel van je haar naar je ogen gaan. "Betrapt, smeerlap." denk ik dan, maar het is vooral ik die me betrapt moet voelen, en niet zij. Ik vraag me af wat ze telkens aan het denken zijn terwijl dit gebeurt - het houdt me soms van m'n concentratie. Ik merk ook bij mezelf dat ik onschuldig bedoelde uitspraken van collega's ten onrechte als allusies op mijn haar zie, wat soms spanningen leidt. De laatste keer was toen een (vrouwelijke) collega tegen me zei "voor jou is het ook weer herfst". Ze bedoelde er niks kwaad mee, het was een algemene opmerking dat de zomer voor iedereen gedaan is, maar toch heb ik toen de hele dag contact met haar vermeden dat het opviel.

Maar met de kuren reken ik op beterschap. Ik heb ook beslist om één van de twee artsen niet meer te consulteren en mijn kuur uit te puren. Geen oude producten meer, geen twee kuren tegelijk, nu gebeurt alles volgens het boekje.

Bestaat er een AD dat geen invloed heeft op het haar?
Hey Raymond,

Goede post man! Je hebt erg tof werk.. (zolang je vanavond ons feestje niet op komt rollen) en je hebt prima in beeld wat er aan de hand is.

Wat het probleem is, is dat jij het heeelemaal niet tof vind dat je kaal aan het worden bent en dat is doodnormaal. Het enige wat je omgeving hiermee kan is of (relativerend bedoelde) grapjes maken of hun mond houden en doen alsof er niets aan de hand is. Het is dus iets wat jij slecht over jezelf vind en dat maakt je zwak wanneer anderen hiermee in aanraking komen. Na een tijdje word dit een obsessie, wat je alleen maar zwakker zal gaan maken.

Mjah, je zult er iets mee moeten om 'verder' te kunnen. Fina zou je kruin waarschijnlijk wel dicht krijgen. Duurt ongeveer een jaartje, maar je hebt geen garantie want iedereen reageert anders op medicijnen. Gebruik dan ook minox. Ook een HT zou wellicht een oplossing voor je kunnen zijn.

Probeer je via dit forum een poosje goed te informeren naar alle mogelijkheden om je probleem op te lossen. Probeer goed in beeld te krijgen wat nu precies hetgeen is, wat je wilt veranderen of wat je doel is.

Ik was nog iets erger kaal dan jou. Na een tijdje ging ik mezelf irriteren aan m'n eigen 'suffe, zielige' gedrag: petjes, toppik, fina, minox, iedere dag mijn kapsel knippen. Het zag er nog wel redelijk uit, maar ik moest er veeeeel teveel voor doen. Ik durfde niet meer te zwemmen en ik flipte van binnen wanneer iemand mijn pet van mijn kop trok, zoals bij jou Je heftige reactie ligt echt niet aan die feestgangers of je collega's, maar om jouw eigen angst.

De compleet andere aanpak is inderdaad de hele handel eraf scheren. Das ook niet echt een gemakkelijke keuze, maar hiermee win je wel al je vrijheid terug. Want hoeveel je ook slikt, smeert en gaat implanteren, het zal altijd een zwak punt blijven.
__________________
~Accept what you can't change, but change what you can't accept~

1) minox (gestopt)
2) propecia (gestopt)
3) rozemarijn (gestopt)
4) zorgen over mijn haar (gestopt)
5) tondeuse Wahl pro clip 2000 (gestart!!)
6) headblade!

... Viva La Resistance!

Laatst gewijzigd door Tibetaan; 3 oktober 2009 om 15:36
Tibetaan is offline   Met citaat reageren
Oud 3 oktober 2009, 16:45   #18
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Zelfs als de medicijnen aanslaan of haartransplantaties een succes zijn geworden, dan blijft het bij knokpartijen 't beste om gemillimeterd haar te hebben.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 3 oktober 2009, 17:37   #19
Tibetaan
HaarWeb lid
 
Tibetaan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2004
Berichten: 393
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Zelfs als de medicijnen aanslaan of haartransplantaties een succes zijn geworden, dan blijft het bij knokpartijen 't beste om gemillimeterd haar te hebben.
Gewoon meteen je wapen trekken
__________________
~Accept what you can't change, but change what you can't accept~

1) minox (gestopt)
2) propecia (gestopt)
3) rozemarijn (gestopt)
4) zorgen over mijn haar (gestopt)
5) tondeuse Wahl pro clip 2000 (gestart!!)
6) headblade!

... Viva La Resistance!
Tibetaan is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[finasteride] Effect op de groei wasa Medicijnen/haargroeimiddelen 2 6 oktober 2006 00:28
Snel effect androcur? Andastra Haarproblemen bij vrouwen 3 12 augustus 2005 11:42
Meer effect op kruin wat raden jullie aan? opzichgoed Medicijnen/haargroeimiddelen 0 23 februari 2004 02:02
Langer termijn effect Minoxidiel? Medisch Bioloog Medicijnen/haargroeimiddelen 4 30 augustus 2003 23:39
duur voor effect fina Pieter Medicijnen/haargroeimiddelen 5 25 augustus 2003 14:22


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.