Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 11 februari 2003, 13:49   #16
Pluk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 januari 2003
Berichten: 17
Klopt

Klopt helemaal Madelief!

Bij mij werkt het geweldig! Ik wissel het nu gewoon af. De ene keer shampoo en crèmespoeling (Dove) en dan weer eens de wasverzachter. Als het tussendoor 's ochtends echt rampzalig zit dan spray ik een mix van water en wasverzachter over mijn haar wardoor het weer kambaar wordt.
Eens in de zoveel tijd was ik mijn haar dan met die zwemmersshampoo (ik gebruik Kruidvat eigen merk) om het 'vies aanvoelen' eruit te krijgen, waarna ik weer vrolijk aan de slag ga met de wasverzachter etc.

Succes!
Pluk
Pluk is offline   Met citaat reageren
Oud 11 februari 2003, 19:42   #17
adrie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 september 2002
Berichten: 10
Bedankt voor de tip

Ik had al lopen kijken naar een zwemmers shampoo maar nu ik van jou lees dat je dat bij kruidvat kan kopen ga ik daar maar eens naar toe.

Hoe komt het dat jouw pruik er soms zo rampzalig uit zie , slaap jij er mee en doen meer mensen dat ? .

Weet je waar ik mijn pruik vorige week mee gewassen heb (mijn shampoo was op) met het albert heyn merk voor Kleur & fijn wasmiddel , het is aanbevolen door het wolmerk en er staat op de achterkant dat het synthetisch wasmiddel zonder bleekmiddel is dus ik heb het geprobeerd en het ging goed .
Ik weet natuurlijk niet wat het op de lange termijn doet (ik heb er geen onderzoek naar gedaan hahahaha)maar voor een keer is het niet erg denk ik.
Nu heb ik weer echte pruiken shampoo en balsem bij neckerman besteld (daar is het volgens mij ook niet zo duur) .
Alhoewel ikzie de rekening nu voor me en het is bij elkaar toch 20 euro .


Groetjes adrie
adrie is offline   Met citaat reageren
Oud 11 februari 2003, 20:22   #18
Do
HaarWeb lid
 
Do's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2001
Berichten: 520
Re

Je kunt ook om een purifying shampoo vragen, is hetzelfde en een anti-roos shampoo reinigt ook meer in vergelijking met een normale shampoo.
Do is offline   Met citaat reageren
Oud 11 februari 2003, 22:26   #19
Madelief
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2002
Berichten: 580
Pluk, do en anderen.......

Bedankt, ik heb het inmiddels ook geprobeerd en het ging prima. Hoe vaak wassen jullie je haarwerk eigenlijk?
groetjes Madelief
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 11 februari 2003, 22:38   #20
Do
HaarWeb lid
 
Do's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2001
Berichten: 520
Re

Die wasverzachter is een HIT!!!!!!!

Ga aandelen Robijn aanschaffen

Ik was mijn haarwerk net zo vaak als dat ik mijn eigen haar zou wassen ongeveer 3 keer in de week.

En Arie ik heb wel meer gekke dingen gehoord, je synthetische haarwerk wassen met Dreft-afwasmiddel. Moet goed schoonmaken (ontvet sterk) enige nadeel was dat het zo schuimde.

Gr. Do.

Laatst gewijzigd door Do; 11 februari 2003 om 22:40
Do is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.