Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 4 juli 2005, 08:31   #121
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Kevinme, dat is goed nieuws! Ze zijn dus ook echt gepigmenteerd en je weet zeker dat ze nieuw zijn?

Trouwens, hoe kun jij in één maand tijd beoordelen of je haarlijn is verschoven? Of is AGA bij jou zo agressief?
Mijn haarlijn is in de tijd dat ik Fluridil, Fina, Spiro etc gebruikte elke maand verschoven. Sinds ik Protopic gebruikte niet meer. Ze zijn echt gepigmenteerd en echt nieuw ja.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurensj
Ja Kevin, goed nieuws! Waar heb je de protopic eigenlijk vandaan?

Jij bent wel echt zo'n stiekeme gebruiker, opeens zit je weer aan een nieuw middel zonder dat iemand er vanaf weet

En maak je wel duidelijke foto's, zodat je ons ooit je winst kan laten zien?
Protopic heb ik bij goedkope-medicijnen.nl vandaan. En ja ik wilde even nog geen vragen hebben totdat ik er zelf zeker van was dat ik resultaat hebt. Foto's worden wel crappy, omdat ik een slechte webcam hebt, maar ik zal het vanavond is proberen. Anders moet je mij maar geloven
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2005, 09:06   #122
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Kevinme, over dat verschuiven wat ik anderen ook wel eens hoor zeggen. Ik kan mij dat gewoon vrijwel niet voorstellen, dat je dat in een maand tijd kunt zien. Tenzij je dus een hele agressieve vorm van AGA hebt, waarbij je binnen een jaar of 2 gewoon (volledig) kaal bent. Is dat wat er bij jou dreigde te gebeuren?

In ieder geval super dat het een dergelijk resultaat geeft! Ik ben echt blij je en bij deze wens ik je veel haargroei toe .

Als het lukt met die foto's zou dat heel fijn zijn. Ik zit zelf nu ook te denken aan het gebruiken van Protopic.

Overigens, als jij in slechts een maand tijd al dat resultaat behaalt en het komt echt door Protopic, dan kun je denk ik wel veel goeds verwachten!
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2005, 11:40   #123
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinme
Protopic heb ik bij goedkope-medicijnen.nl vandaan. En ja ik wilde even nog geen vragen hebben totdat ik er zelf zeker van was dat ik resultaat hebt. Foto's worden wel crappy, omdat ik een slechte webcam hebt, maar ik zal het vanavond is proberen. Anders moet je mij maar geloven
Kreeg je het vergoed, Kevinme?
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2005, 17:35   #124
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Kevinme, over dat verschuiven wat ik anderen ook wel eens hoor zeggen. Ik kan mij dat gewoon vrijwel niet voorstellen, dat je dat in een maand tijd kunt zien. Tenzij je dus een hele agressieve vorm van AGA hebt, waarbij je binnen een jaar of 2 gewoon (volledig) kaal bent. Is dat wat er bij jou dreigde te gebeuren?

In ieder geval super dat het een dergelijk resultaat geeft! Ik ben echt blij je en bij deze wens ik je veel haargroei toe .

Als het lukt met die foto's zou dat heel fijn zijn. Ik zit zelf nu ook te denken aan het gebruiken van Protopic.

Overigens, als jij in slechts een maand tijd al dat resultaat behaalt en het komt echt door Protopic, dan kun je denk ik wel veel goeds verwachten!
Hoe bedoel je in een maand tijd kan zien? Sinds het gebruik van Fina is mijn haarlijn achteruit gegaan en elke maand kon ik zien dat het slechter ging. Daarmee bedoel ik, de haartjes werder kleiner en pigmentloos, elke maand anderen. Dus ja, in 1 maand kan ik dat wel zien en ja het is vrij snel gegaan aan de voorkant.

Verder heb ik ook al gepraat met een dermatoloog over Protopic en die zei dat je je helemaal geen zorgen hoeft te maken over de relatie met kanker, omdat:

1) Die Topisch niet is aangetoond, alleen oraal bij dieren.
2) 0.03 versie is 3x minder sterk, dus als je bijwerkingen zou krijgen zouden die veel minder zijn als de 0.1 versie.
3) Het percentage mensen dat wel een verhoogde kans op kanker krijgt is erg erg klein. Volgens mij gaan er meer rokers aan kanker dood.
4) Je kan het op de huid goed in de gaten houden. Als je vlekken begint te waarnemen of iets wat er normaal nooit zit, stop je ermee.

Het proberen waar in mijn mening.

@ Tiuri, nee ik heb het niet vergoed gekregen. Ook niet geprobeert eigenlijk.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.



Laatst gewijzigd door Tiuri; 17 september 2007 om 15:51
kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2005, 17:54   #125
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Kevin, goed bericht! Ik denk er serieus over om het ook te proberen. Hoeveel breng jij aan en waar allemaal? Ik zag op die site dat het vrij duur is, maar dat hangt natuurlijk ook af van hoe lang je er mee kunt doen.

Ik ben in ieder geval zeer geïnteresseerd en als jij in een maand tijd zo'n resultaat haalt, dan is dat zeker het experimenteren waard, dus ik zal binnenkort ook eens een poging wagen.

Trouwens, nogmaals, ik wens je veel haargroei toe !

Oke, ik geloof je dat je kon zien dat het per maand minder werd, maar dan had/heb je zeker ook wel een agressieve vorm van AGA? Klopt dat?
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2005, 18:23   #126
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Kevin, goed bericht! Ik denk er serieus over om het ook te proberen. Hoeveel breng jij aan en waar allemaal? Ik zag op die site dat het vrij duur is, maar dat hangt natuurlijk ook af van hoe lang je er mee kunt doen.

Ik ben in ieder geval zeer geïnteresseerd en als jij in een maand tijd zo'n resultaat haalt, dan is dat zeker het experimenteren waard, dus ik zal binnenkort ook eens een poging wagen.

Trouwens, nogmaals, ik wens je veel haargroei toe !

Oke, ik geloof je dat je kon zien dat het per maand minder werd, maar dan had/heb je zeker ook wel een agressieve vorm van AGA? Klopt dat?
Bedankt

Ik breng het aan op de rechterinham en langs de haarlijn. Erg dunnetjes, want veel is echt niet nodig. Als je teveel opbrengt, ligt er de hele dag een laagje op je hoofdhuid

Aggresieve vorm van AGA? Wat bedoel je daar precies mee? Ik weet wel dat het erg snel is gegaan bij me pa.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2005, 19:12   #127
ycelik
HaarWeb lid
 
ycelik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2005
Berichten: 474
Hij bedoelt er mee dat je aga agressief moet zijn als je elke maand kan zien dat je haarlijn opschuift.
Want meestal duurt het veel langer.
Trouwens mijn vader had dikke bos haren tot zijn 35ste en toen is het in paar jaar zo erg downhill gegaan, weird
Tjaah het klinkt stom maar jij zal het wel natuurlijk beter weten maar hoe zie je dat kevin me , bedoel het lijkt waarschijnlijk zo maar zo hard gaat aga toch niet of zie ik het verkeerd.
__________________
Regimen:
Fina 1mg (15-06-2005).
MSM 3000mg.
Rooscure.
Groene thee(pickwick.)
Omega 3-6-9.

Plannen:
Misschien ooit minox.

Situatie:

Ik weet het niet voor fina ook al stabilisatie en nu nog steeds.
Subjectief gesproken milde hergroei bij de inhammen,is mijn familieleden ook opgevallen.
-------------------------------------------------
"I pity the poor fools that succumb to the Mass Media Opinion without learning about their "Divine Calling" - That God created a few perfect heads, the rest he covered with hair" --- Tony
ycelik is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2005, 19:12   #128
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinme
Bedankt

Ik breng het aan op de rechterinham en langs de haarlijn. Erg dunnetjes, want veel is echt niet nodig. Als je teveel opbrengt, ligt er de hele dag een laagje op je hoofdhuid
Oke, super! Maar hoe ga je nu verder? Ben je ook van plan om het nu over de gehele inhammen te spreiden, of wil je eerst verder experimenteren?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinme
Aggresieve vorm van AGA? Wat bedoel je daar precies mee? Ik weet wel dat het erg snel is gegaan bij me pa.
Ja, dat het snel gaat inderdaad . Zoals bij mijn neef die in twee jaar tijd van een volle bos (NW1!) naar volledig kaal (NW6!)! Dat is echt heel snel gegaan toen.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2005, 19:15   #129
ycelik
HaarWeb lid
 
ycelik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2005
Berichten: 474
Wooow , meen je dat haarmannetje , kan dat echt zo snel ?
Ik dacht dat het een lange process was , alsof je een huis , steen voor steen kapot ging maken.
__________________
Regimen:
Fina 1mg (15-06-2005).
MSM 3000mg.
Rooscure.
Groene thee(pickwick.)
Omega 3-6-9.

Plannen:
Misschien ooit minox.

Situatie:

Ik weet het niet voor fina ook al stabilisatie en nu nog steeds.
Subjectief gesproken milde hergroei bij de inhammen,is mijn familieleden ook opgevallen.
-------------------------------------------------
"I pity the poor fools that succumb to the Mass Media Opinion without learning about their "Divine Calling" - That God created a few perfect heads, the rest he covered with hair" --- Tony
ycelik is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2005, 19:18   #130
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Hoe het nu verder gaat? Eerst nog even de komende maanden afwachten in verband met de haarcyclus. Nu is er natuurlijk al wel verschil te zien tussen beide inhammen, maar het zijn maar een stuk of 10 nieuwe haartjes. Ik wil eerst zien hoe dit zich verder ontwikkelt. Ik ben iig verschrikkelijk blij met dit resultaat.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2005, 19:20   #131
ycelik
HaarWeb lid
 
ycelik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2005
Berichten: 474
Thumbs up Keep up the good work

Ik hoop dat het voor je werkt , ben blij dat je zulke resultaten hebt kunnen halen Kevinme.
En nu hopen dat het nog beter wordt, haar middelen duren altijd lang dus het kan zelfs nog beter worden.
__________________
Regimen:
Fina 1mg (15-06-2005).
MSM 3000mg.
Rooscure.
Groene thee(pickwick.)
Omega 3-6-9.

Plannen:
Misschien ooit minox.

Situatie:

Ik weet het niet voor fina ook al stabilisatie en nu nog steeds.
Subjectief gesproken milde hergroei bij de inhammen,is mijn familieleden ook opgevallen.
-------------------------------------------------
"I pity the poor fools that succumb to the Mass Media Opinion without learning about their "Divine Calling" - That God created a few perfect heads, the rest he covered with hair" --- Tony
ycelik is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2005, 19:43   #132
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ycelik
Wooow , meen je dat haarmannetje , kan dat echt zo snel ?
Ik dacht dat het een lange process was , alsof je een huis , steen voor steen kapot ging maken.
Ja, bij hem ging het echt zo snel. Ik vergeet nooit weer dat ik hem toen op een familiedag zag. Hij had gewoon niets meer bovenop. Ja wat verdwaalde haren, maar verder niets. Zijn vader, mijn oom dus, was er trouwens ook vroeg bij. Op zijn 24ste echt NW7, alles weg!
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2005, 19:43   #133
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinme
Hoe het nu verder gaat? Eerst nog even de komende maanden afwachten in verband met de haarcyclus. Nu is er natuurlijk al wel verschil te zien tussen beide inhammen, maar het zijn maar een stuk of 10 nieuwe haartjes. Ik wil eerst zien hoe dit zich verder ontwikkelt. Ik ben iig verschrikkelijk blij met dit resultaat.
Ja inderdaad, je hebt gelijk. Je kunt het beter rationeel, rustig en gecontroleerd opbouwen. Succes in ieder geval en keep up the good work!
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2005, 19:44   #134
ycelik
HaarWeb lid
 
ycelik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2005
Berichten: 474
Holy crap!!
Had nooit gegokt dat het zo snel zou gaan.
Makes you think?
__________________
Regimen:
Fina 1mg (15-06-2005).
MSM 3000mg.
Rooscure.
Groene thee(pickwick.)
Omega 3-6-9.

Plannen:
Misschien ooit minox.

Situatie:

Ik weet het niet voor fina ook al stabilisatie en nu nog steeds.
Subjectief gesproken milde hergroei bij de inhammen,is mijn familieleden ook opgevallen.
-------------------------------------------------
"I pity the poor fools that succumb to the Mass Media Opinion without learning about their "Divine Calling" - That God created a few perfect heads, the rest he covered with hair" --- Tony
ycelik is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2005, 21:09   #135
Unknown
HaarWeb lid
 
Unknown's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2004
Berichten: 55
Heej, ik pak mn elidel creme weer uit de kast
Unknown is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Protopic en Elidel Tiuri AA - Behandelingen 16 31 augustus 2010 11:39
Protopic EN Lasercomb combi: gevaarlijk?!? Guoy Overige behandelingen 16 24 augustus 2009 01:10
Artikel over middelen plus en de beschrijvingen ervan WannaKnowMore Medicijnen/haargroeimiddelen 6 25 mei 2005 23:02


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.