Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 april 2012, 19:18   #1
Black55
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 februari 2012
Berichten: 9
HT in Istanbul bij Esteworld 3200grafts+PRP

Beste forumleden,

Ruim een lange tijd wilde ik aan mijn kaalheid iets laten doen dus verschillende klinieken offertes op gevraagd, op haarweb de nodige informatie opgezocht /voortgang van mensen gevolgd etc. en heb ik uiteindelijk besloten om een ht ondergaan.

Dus vorige week 18 april ben ik in Istanbul geweest voor een behandeling bij Estworld, behandeld met een FUE methode 3200 grafts + PRP.

Zoals ieder heb ik het ook heel druk en moelijk gehad om dit te wagen uiteindelijk heb ik het kunnen doen.
Wat voor mij van zeer van belang was de kwaliteit (vertrouw in de behandelaar) en de prijs.

Er zijn hier op haarweb best wel aardig mensen die bij Esteworld voor een behandeling zijn geweest en tevreden zijn bij de meeste heb ik informatie opgevraagd en de voortgang gevolgd. Esteworld heeft mijn vertrouw gewonnen en heb voor Esteworld gekozen voor een HT.

Ik wil mijn verhaal kort met jullie delen en is ongeveer vergelijkbaar met de mensen die ook een behandeling hebben gehad bij Esteworld :

Allereerst wil ik Hidde Theunissen bedanken voor alles (contactpersoon Esteworld NL) omdat ik geen enkel probleem tegen bent gekomen en dat alles prima geregeld en verlopen is.


18april 1e dag:

vertrokken vanuit schiphol naar Istanbul, opgehaald door chauffeur en naar de hotel gebracht (5 sterren mooie hotel met een mooie uitzicht naar de Bosporusbrug)

( 1ste consult met de chirurg niet door gegaan vanwege vertraging)


19 april 2e dag:

om 09.00 uur opgehaald door chauffeur en naar de kliniek gebracht voor het eerste consult met de chirurg en achteraan een bloedtest gehad. ( resultaat bloedtest was ok > voglende stap)

10.00 uur

- Haren gewassen en geschoren

- Samen met de chirurg nieuwe haarlijn bepaald(voorhoofd +Kruin opvulling gehad)

- Naar de behandel kamer gebracht onder plaatselijke verdoving zijn de grafts uit het donorgebied uitgehaald duurde ongeveer 3 uur.
(prikjes vielen best wel mee)

Rond 13.00 uur een luncpauze gehad (voor de lunch waren de gaatjes al gemaakt)

13.30 uur terug van lunch en in dit 2e gedeelte zijn de grafts uit het donorgebied verhuisd alleen het verplaatsen van grafts duurde ongeveer 3.30 uur door 2/3 dames.

Rond 17.00 uur was mijn Ht klaar en ik werd door de chauffeur weer naar de hotel gebracht.

Tijdens mijn lunch waren 3 mannen aan het wachten ene voor dressing en de andere 2 voor de 1e wasbeurt.

Ene was een Spanjaard en andere 2 uit Korea dus ik kon ook gelijk zien hoe de voortgang bij hun was voor de 2e dag en 3 de dag na de HT. Dit geeft ook een vertrouwelijk beeld over de kliniek dat verschillende mensen uit verschillende landen in de kliniek terecht komen dus heeft bij mij wel gescoord en eerlijk gezegd ik voelde me zelf in de veilige handen.

20april: om 09.00 uur na het ontbijt weer door de chauffeur opgehaald voor de dressing en weer teruggebracht. (Donorgebied beetje gevoelig maar goed geslapen)

21 april: rond 12.00 uur door de chauffeur opgehaald, uitgecheckt, eerste wasbeurt gehad in de kliniek een tasje met medicijnen, garantiebewijs gekregen op het resultaat en is mij verteld hoe ik de komende 10 dagen moet wassen,afscheid genomen en naar de luchthaven gebracht.

Mensen die een HT willen, even goed uitzoeken en zonder tijdverspilling op een juiste moment laten doen !. Ik ben zelf op dit moment wel tevreden of dat ook zo blijft zal de tijd laten zien.
Als er mensen zijn die iets willen vragen, stuur een bericht.

En nu hopen voor een mooie resultaat !

(Probleem gehad tijdens het uploaden van de foto's, foto's staan in mijn fotoalbum)

Laatst gewijzigd door Black55; 26 april 2012 om 14:25
Black55 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 april 2012, 22:04   #2
popup80
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2012
Berichten: 6
Succes en geduld met de hergroei!

Over PRP, heb je niets gemeld in je verhaal valt me op. Ik zag laatst Dr
. Servet Terziler van Esteworld op Turkse tv-zender als gast bij een programma.

Is hij ook de dokter geweest met wie je contact had? Over het algemeen kwam hij heel aannemelijk over. Als ik me niet verkeerd herinner meldde hij wel dat PRP de eerste jaar meerdere keren toegepast zou moeten worden en daarna eenmaal per jaar. Ik weet überhaupt niet wat PRP concreet oplevert en dus ook niet wat eenmalig een PRP oplevert ten opzichte van de meerdere herhalingen. Misschien hebben ze je wel iets geadviseerd?
popup80 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 april 2012, 22:43   #3
Black55
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 februari 2012
Berichten: 9
Thanks Popup80,

Ik ben door een andere dokter behandeld. Over P.R.P bij deze behandeling wordt het eigen bloed afgenomen en wordt geïnjecteerd tijdens de HT zodoende gaat de genezing sneller en de verzwakte haarwortels gaan zich versterken of nou eenmalige PRP iets oplevert zou ik het ook niet precies weten maar hoop ik van wel tenmiste dat is mij wel gezegd zoals je zelf ook al aangeeft heb ik ook ergens gelezen er volgen normaal meerdere herhalingssessies .

Meer weet ik er ook niet eigenlijk zoveel van moet je even googelen of contact opnemen met de kliniek.
Black55 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2012, 09:54   #4
Pinocan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Berichten: 158
@ Black55 >> Succes met je hergroei. Ik hoop op een mooi resultaat voor jou.

Ik verbaas me wel heel erg hoe ze 3200 grafts in 3.5 uur kunnen transplanteren. Bij mij heeft het ongeveer 10 uur geduurt voor 3000 grafts verdeeld over 2 dagen.
__________________
2500 grafts >> 12 Juli 2010 in Istanbul
3000 grafts >> 16 en 17 Januari 2012 bij Dr. de Reys
Pinocan is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2012, 11:41   #5
slotzang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 augustus 2011
Berichten: 94
@ Pinocan: De transplantatie heeft (zoals staat omschreven) 6,5 uur geduurd, in plaats van 3 uur.
slotzang is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2012, 11:48   #6
Pinocan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Berichten: 158
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slotzang Bekijk bericht
@ Pinocan: De transplantatie heeft (zoals staat omschreven) 6,5 uur geduurd, in plaats van 3 uur.
Ik bedoelde ook alleen het overplaatsen van de haren. Alleen gaatjes maken duurt al een dik uur.
__________________
2500 grafts >> 12 Juli 2010 in Istanbul
3000 grafts >> 16 en 17 Januari 2012 bij Dr. de Reys
Pinocan is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2012, 11:56   #7
ziezo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2011
Berichten: 142
Wat mij steeds meer bezig houdt is de vraag of door het snelle uithalen van grafts de kans op een hoger percentage beschadigde folikels toeneemt en deze dus niet meer gaan groeien.
ziezo is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2012, 12:05   #8
Black55
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 februari 2012
Berichten: 9
Pinocan,

Klopt heeft bij mij ook ongeveer een uur geduurd voordat ik pauze nam waren de gaatjes al gemaakt. Het is een team van 5 mensen 2 dames hebben de grafts eruit gehaald en de andere 2 hebben de grafts netjes gesorteerd in de bakjes even later kwam de andere chirurg gaatjes maken. Het overplaatsen duurde 3.30 uur door 2/3 dames 2 waren continu bezig en de andere ging wel eens de kamer uit. Pinocan hoeveel mensen waren bij jouw aanwezig tijdens het grafts uithalen en verplaatsen ?
Black55 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2012, 22:48   #9
hey69
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 augustus 2010
Berichten: 302
Geslacht:
Ik zie geen fotoalbum?Is er een foutje in geslopen?
hey69 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 april 2012, 11:39   #10
Black55
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 februari 2012
Berichten: 9
hey69,

foto's staan in mijn fotoalbum.
Heb je het nog niet kunnen zien ?
(er staat prive album zou dat de probleem kunnen zijn?)

Ik heb net ook even geprobeerd om paar nieuwe fotootjes er bij te zetten maar is echt drama, straks probeer ik het nog eens.
Black55 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 april 2012, 13:02   #11
hey69
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 augustus 2010
Berichten: 302
Geslacht:
Als ik naar je profiel ga zou ik je album moeten
Zien zoals ik het bij anderen ook zie. Maar bij u niets
hey69 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 april 2012, 14:22   #12
Black55
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 februari 2012
Berichten: 9
moet nu zichtbaar zijn ik heb de instellingen gewijzigd.
Black55 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2012, 13:37   #13
Black55
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 februari 2012
Berichten: 9
dag 12 foto donorgebied + voorkant
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg dag 12.jpg‎ (145,1 KB, 379x gelezen)
Bestandstype: jpg donorgebied dag 12.jpg‎ (143,3 KB, 342x gelezen)
Black55 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 mei 2012, 00:51   #14
hey69
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 augustus 2010
Berichten: 302
Geslacht:
Ziet er goed uit! Heb je geen foto van voor de HT met wat langer haar?
zo kortgeknipt vind ik altijd een vertekend beeld geven
hey69 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 mei 2012, 22:47   #15
m91
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 december 2010
Berichten: 176
Geslacht:
Ziet er erg netjes en rustig uit
m91 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.