Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 19 januari 2010, 05:45   #16
zoetietjeuh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 december 2009
Locatie: west-vlaanderen
Berichten: 11
examens

heej

die stress maakt me gek.. ik heb vandaag mijn laatste exame maar in de blok en tijdens de exames zelf moesten er weer veel haren aan geloven:s om er dan minder aan te zitten doe ik het vast maar nog geen 2 seconden later zit ik er weer in.. examens en ttm is echt een hel voor mij.. ervoor was het heel even betr dat ik het gevoel had dat ik minder trok maar dan plots heb je zo'n dag dat ik me echt niet kan bedwingen..men vriend zegt dat je het niet ziet maar ik ben al 3/4e van men haar kwijt door men krulle blijft het wel dik staan mss 1 voordeel maar toch..hopelijk dat het na de examessfeer het terug mindert want kheb echt schrik ask mijn vloer op ga kuise en ruime hoeveel haren ik ga vinden

grtz
zoetietjeuh is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2010, 10:47   #17
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
hé Zoetie...
Ik hoop dat je laatste examen als een blok van je been valt! Daarna tijd om goed voor jezelf te zorgen... rust, badje, wandelen, de na-stress moet nu absoluut op een andere manier je lichaam kunnen verlaten...
Examens zijn gewoon een rotte periode. Maar ja, als je iets wilt bereiken, dan moet je hier gewoon doorheen, mèt of zonder haar, maak je daar nu niet te veel zorgen om. Je kan écht niet op alle fronten tegelijk werken!!
Sterkte! X
__________________
Bolleke (Daniëla)
"Dromen worden waar als wij ze waar maken"
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2010, 23:12   #18
lotte
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 februari 2002
Berichten: 134
(Heej Bolleke!!!hoe gaat het?)

Mij hielp dan vaak om alles strak naar achter in een staart te doen.
Ook s,avonds na het douchen met de handoek om het hoofd op de bank zitten.
soms ondek je zelf wat voor jou helpt om het minder te doen. Sterkte!
lotte is offline   Met citaat reageren
Oud 21 januari 2010, 11:03   #19
Fleurrr
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 augustus 2009
Berichten: 136
Zoetietjeuh,

Ik heb precies hetzelfde als jou, die examens zijn echt hel voor mijn haar.
Je hebt het aan je vriend verteld? Hoe heb je dat gedaan, vroeg hij ernaar? Ik wil het de mijne ook heel graag zeggen, maar elke keer ik dat probeer klap ik gewoon dicht, dat gevoel van schaamte overwint telkens.
Hopelijk is je laatste examen nog goed gegaan en gaat het nu beter met je TTM. Ik weet dat het bij mij na volgende week een heel stuk beter zal zijn, als die stress eindelijk wegvalt, maar dat brengt jammer genoeg mijn haar niet terug

Good luck everyone!

Fleur
Fleurrr is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2010, 22:04   #20
zoetietjeuh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 december 2009
Locatie: west-vlaanderen
Berichten: 11
op bolleke en fleurr

tnx bolleke.. kben blij dat ik nu van de examens af ben enja de ttm pff kweni sommige dagen vallen mee en andere dagen zijn een ramp.

kweet eigenlijk nimeer hoe ik dat juist verteld heb kdenk op een bad day maar eigelijk zegt hij er niveel van wel zo van ja je moe dat niet doen enz maar hij zegt ook dat hij het ni ziet enz.. wel gebeurt het nu als we in de zetel zitten en dat ik met men haar bezig ben dat hij men handen vastpakt en vast houd of zegt van frult een beke in mijn haar dusjah.. kben wel blij dat hij het weet is wel een last dat van de schouders valt.

grtzzz
zoetietjeuh is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2010, 12:41   #21
jartje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 januari 2010
Locatie: Limburg belgie
Berichten: 47
Geslacht:
hey vincent ik vind het heel moedig van je om het toe te geven dat moet niet gemakkelijk zijn geweest voor jou sterkte groetjes jartje
jartje is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2010, 12:58   #22
jartje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 januari 2010
Locatie: Limburg belgie
Berichten: 47
Geslacht:
hey meisje123 ik ben wel geen 13 maar ik zou ook wel eens een lotgenoot willen ontmoeten van welke regio ben jij ik ben van regio mechelen in belgie
jartje is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2010, 13:03   #23
jartje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 januari 2010
Locatie: Limburg belgie
Berichten: 47
Geslacht:
amaai seg kwou da ik zoveel moed had om het mijn vriend te vertellen kdurf da nog altij ni en we zijn al 3j6m samen
jartje is offline   Met citaat reageren
Oud 28 januari 2010, 19:23   #24
Fleurrr
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 augustus 2009
Berichten: 136
Ik heb het mijn vriend ook durven vertellen, en dat was echt een opluchting. Weten dat ik er niet alleen voor sta helpt mij al veel. Sinds dan heb ik al een stuk minder haren uitgetrokken.
Dus jartje, misschien moet je het toch is overwegen, na zo lang houdt hij sowieso van je om wie je bent.. En mss helpt het jou ook wel.
Fleurrr is offline   Met citaat reageren
Oud 29 januari 2010, 12:46   #25
jartje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 januari 2010
Locatie: Limburg belgie
Berichten: 47
Geslacht:
hey fleurrr,ja mss zou ik het hem moette vertellen,maar hoe moet ik dat dan aanpakken?eerst over ttm vertellen en daarna zeggen dak et m ofzow?km gewoon zo ne schrik da hij over zijn toeren zou gaan en mij als abnormaal beschouw.
jartje is offline   Met citaat reageren
Oud 29 januari 2010, 13:18   #26
Fleurrr
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 augustus 2009
Berichten: 136
Ghoo, ik heb 't verteld omdatk er gwn zelf ook heel vaak verdrietig om was.. ik weet gwn nu dat als'k ermee zit, of als'k het teveel doe, ik altijd bij hem terecht kan..
Kdenk nie dat je vriend je abnormaal gaat vinden, en als hij het toch niet begrijpt kunt ge'm er altijd iets op internet over laten lezen? Heeft hij 't nog nooit opgemerkt?
Fleurrr is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2010, 12:28   #27
jartje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 januari 2010
Locatie: Limburg belgie
Berichten: 47
Geslacht:
hey fleurrr,hij heeft er nooit iets van gezegt in ieder geval,km m wel int begin gewaarschuwd da ik last had van stres.ma anders deed ik er alles voor dat hij het ni zou merken ,zo mag hij bv ni aan mn nek zitten achteraan aan mn haargrens,ik steek men haar ook nooit op of in een staart,kzet het wel vast me speldjes.en als we dan eens samen in dn douche gingen altijd met mn gezicht naar hem toe.we zijn ook nooit samen gaan zwemmen,ik ben er best een kei in geworden in het camoufleren.
jartje is offline   Met citaat reageren
Oud 7 februari 2010, 22:11   #28
zoetietjeuh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 december 2009
Locatie: west-vlaanderen
Berichten: 11
mechelen

Heej Jartje ik ben ook oorspronkelijk van regio mechelen..enja ik ben super blij dat mijn vriend het weet.. ik had er een slecht gevoel over toen kzat echt in een dip over de ttm, hij d8 dat ovr ons ging enz enja uiteindelijk ging dan alles vanzelf..enja idd het camoufleren is een constante bezigheid geworden ook van mij.. enja zwembaden enz pff ben er ook ni scheutig op
zoetietjeuh is offline   Met citaat reageren
Oud 8 februari 2010, 09:43   #29
jartje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 januari 2010
Locatie: Limburg belgie
Berichten: 47
Geslacht:
hey zoetietjeuh tof dat we van dezelfde regio zijn,erg moedig van je om het je vriend te hebben verteld,ik heb het nog steeds niet gedurfd.waar woon je dan,als ik dat mag weten he.groetjes
jartje is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2010, 12:47   #30
jartje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 januari 2010
Locatie: Limburg belgie
Berichten: 47
Geslacht:
hey iedereen ik heb het eindelijk kunnen zeggen tegen mijn vriend dat ik ttm heb hij reageerde vrij goed
jartje is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:12.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.