Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 15 augustus 2020, 23:08   #1
Crystalclear
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 oktober 2019
Berichten: 51
Geslacht:
Na hoeveel dagen zitten grafts vast?

Beste Forumleden,

Na uitgebreid zoeken op het web en dit forum kom ik niet tot een eenduidig antwoord. Mijn excuses als dit topic hier niet thuis hoort, maar ik wist niet waar ik het anders moest plaatsen.

Mijn vraag is: Hoeveel dagen na een haartransplantatie zit de haarwortel of graft vast in de hoofdhuid?

Op internet kom ik vaak tegen: Tussen 1 a 2 dagen (veldhoven) óf een paar dagen óf pas na 10 dagen. Erg uiteenlopend. Is er iemand die mij kan helpen of kan spreken uit ervaring?

De reden dat ik dit vraag: Ik ben net in slaap gevallen en mijn hoofdband (tegen het vocht) is omhoog geschoten tijdens mijn slaap en op getransplanteerde gebied gekomen. Hierdoor zijn er een aantal haartjes met korstjes meegekomen die in mijn band zaten. Ik baal hier ontzettend van en ik hoop dat de graft of haarwortel er nog wel in zit.

Het gebeurde op de 4e dag na de operatie. Ik hoop dat iemand antwoord kan geven. Morgen zal ik ook antwoord krijgen van de kliniek.
Crystalclear is offline   Met citaat reageren
Oud 16 augustus 2020, 23:23   #2
DikkieD
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 december 2005
Locatie: Zevenhuizen
Berichten: 427
Totaal geen zorgen. Grafts zitten vast na 3-5 dagen en loskomende graft geeft best wat bloederige zooi, dat merk je Anders echt wel
Dit zal kliniek ook melden


Gr
Dik
(5 hts gehad)
DikkieD is offline   Met citaat reageren
Oud 17 augustus 2020, 11:05   #3
Crystalclear
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 oktober 2019
Berichten: 51
Geslacht:
Hey Dik, ontzettend bedankt voor je antwoord. Blij dat ik iemand kan spreken met ervaring haha. Dit was mijn eerste transplantatie

De kliniek vermoed ook dat het korstjes zijn met haartjes, maar niet de haarwortel of graft zelf. Jouw antwoord en het antwoord van de kliniek stelt me wat gerust
Crystalclear is offline   Met citaat reageren
Oud 17 augustus 2020, 21:57   #4
DikkieD
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 december 2005
Locatie: Zevenhuizen
Berichten: 427
Ja die korsten met haartjes heb ik tientallen gehad, geenmprobleem.
De grafts zelf hebben een bloedverbinding, als die een loslaat krijg je flink versbloed mee.

Ondank wat de klinieken zeggen (logisch) krijg je de grafts er na 48 uur al haast niet meer uitgekrabd per ongeluk, met veel lompigheid wel offcourse

Succes
DikkieD is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:45.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.