Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 juni 2008, 13:31   #16
Dis
HaarWeb lid
 
Dis's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2008
Berichten: 11
Hoi Monique,
wat erg dat je last hebt van die negatieve ouders!!
Ik blijf het moeilijk vinden dat sommige mensen zo gevoelloos kunnen reageren.
In welk programma ben je geweest? En kan ik het nog ergens zien??
Dis is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juni 2008, 13:32   #17
ragazza
Ragazza
 
ragazza's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2002
Locatie: Schoonebeek
Berichten: 32
Thumbs up

Sjees, hier wordt ik echt een beetje triest van! Niet om jou hoor, ik vind dat je groot gelijk hebt ik word alleen zo triest van de mensen om ons heen. Ik vind het echt heel erg dat wij ons moeten verstoppen omdat mensen er niet mee om kunnen gaan. Meis, ik begrijp het helemaal dat je omwille van je kids je niet op deze hyves wilt staan. Toch vind ik het heel erg jammer dat men zo met anderen om gaat. Ik heb gelukkig nog geen nare ervaring gehad sinds ik op hyves ben terwijl ik allerlei mensen op hyves heb die het (nog niet) weten. Het kan mij eigenlijk ook geen r... schelen wat ze van mij denken, gelukkig zijn mijn kids al wat ouder en weten zij er van. Zij weten dat dit bij mam hoort en staan volledig achter mij. Maar goed, ze zijn 12 en 15 jaar en stoere puberkerels. Ik heb ook gewacht tot ze oud genoeg waren om er mee om te kunnen gaan.

Ook heb ik mij nog niet zo lang geleden aangesloten bij een hyves van mijn nieuwe baan, die mensen kunnen ook zien bij welke hyves ik nog meer ben aangesloten. Maar ik heb nog niets gehoord. Ja, ik heb het mijn leidinggevende wel in grote lijnen verteld omdat zij ooit als kapster heeft gewerkt. En ik dacht dat zij het wel het snelste zou kunnen zien dat er iets niet helemaal klopt aan mijn koppie. Haar reaktie viel best mee maar je kon wel merken dat ze het niet helemaal begreep. Maar ja dat doen wij zelf ook nog niet dus .... Ik ben benieuwd of er nog meer reakties van mijn collega's komen. Ik ben wel van plan ze het heel eerlijk uit te leggen en dan zie ik wel verder. Wanneer iemand door zijn of haar kortzichtigheid er niet mee om kan gaan dan is dat heel erg jammer voor die persoon.

Kijk, ik weet dat er ook gemene mensen op deze aardkloot rondlopen. Ik heb zelf zo'n buurvrouw en die zou ik het ook nooit uit eigen beweging vertellen maar mocht ze er ooit achter komen ? Tja, ook zij heeft zo haar onvolkomenheden. Ik denk maar zo "What goes around, comes around". Het klink heel oudbollig maar ik geloof in dat wat je zaait je ooit zult oogsten en daar houdt ik mij aanvast. Dus onvriendelijkheid tegen anderen komt altijd weer bij je terug. Mensen die mij er op aan kijken dat ik TTM heb, hebben vaak zelf ook een mankementje. Alleen is die van mij soms zichtbaar. Well, that's life.

Nogmaals, ik geef je groot gelijk en ik hoop dat je ooit nog terug komt op de hyves wanneer jij denkt dat de kids er geen problemen meer mee krijgen. Of er mee om kunnen gaan dat mensen kortzichtig en gemeen kunnen zijn. Het komt allemaal goed.

Een dikke knuffel van mij en niet opgeven hoor, gewoon jezelf blijven en trek het je niet aan. Ik vind het nog steeds heel knap van je dat je er zo publiekelijk voor je TTM bent uitgekomen. Dankzij jouw stukje toendertijd ben ik er achtergekomen wat ik heb. Je kids gaan boven alles maar vergeet je zelf niet. Heel veel liefs en een knuf aan je kids.
__________________
Ragazza
ragazza is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juni 2008, 11:53   #18
monique3
HaarWeb lid
 
monique3's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 augustus 2001
Locatie: netherlands
Berichten: 642
Ragazza en Dis

Bedankt voor jullie woorden.
Ergens is het een beetje krom, want ik ben op tv geweest, is al wat jaren terug alweer, toen stond ik er helemaal achter....
Nog steeds wel, maar ik loop er niet meer mee te koop, zeker na dit incidentje op school.
Het ergste ervan was dat zijn mijn jongste kind erop af gingen rekenen, en het gebeurde tijdens een ochtend in de klas. na afloop spraken een paar moeders mij aan om te zeggen hoe associaal ze die moeder in kwestie wel niet vonden. Dat vond ik wel fijn, en toen het afgelopen was heb ik die moeder erbuiten op aangesproken, en dat had ze niet verwacht en aan haar gedrag te merken vond ze me bedreigend ofzo.
Lange tijd heeft er een nare sfeer op het schoolplein gehangen...en daar kan ik slecht tegen, vooral als er niks meer word uitgepraat...maarja...ondertussen is die moeder door meerdere dingen de deur gewezen door de school en zie ik ze niet meer dagelijks....
Achja...onwetendheid zal het wel zijn, maar daar wil ik niet dat mijn kids (7 en 4 jaar) niet de dupe van worden.
Mijn kids zien mij dagelijks zonder haarwerk maar weten nog niet wat het is wat ik heb, dat laat ik nog even zo....

hey een fijne dag nog allemaal, groetjes van Monique3
__________________
http://trichotillomanie.com
monique3 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2008, 09:18   #19
ragazza
Ragazza
 
ragazza's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2002
Locatie: Schoonebeek
Berichten: 32
Hai Monique,

Je woont toch ook niet toevallig in Schoonebeek, he? Die vrouw klinkt als mijn buurvrouw! Aaaargggghh!!

Blijven lachen hoor! Nou meis, denk aan mijn woorden. Haar rekening krijgt ze nog wel gepresenteerd.

Toedels
__________________
Ragazza
ragazza is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2008, 21:30   #20
monique3
HaarWeb lid
 
monique3's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 augustus 2001
Locatie: netherlands
Berichten: 642
Buurvrouw

Hey Ragazza, nee in schoonebeek woon ik niet hahaha, dus het kan je buurvrouw niet zijn, is dat een opluchting?

prettige avond nog, gr. monique3
__________________
http://trichotillomanie.com
monique3 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2008, 09:43   #21
ragazza
Ragazza
 
ragazza's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2002
Locatie: Schoonebeek
Berichten: 32
Pffffffffoeiiiii, gelukkig!!! Dat mens bemoeit zich werkelijk overal mee, het klonk zo bekent. Aan de andere kant wel jammer dat je niet in Schoonebeek woont. hihihihihihihihi


(Je hebt me gevonden hoor.)


Toedels
__________________
Ragazza
ragazza is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[minoxidil] Ugh's ervaring ugh Medicijnen/haargroeimiddelen 172 21 februari 2007 15:02
Opnieuw gestart behandeling Nijmegen! Madelief TTM - Algemeen 2 19 juli 2005 19:20
Therapie gestart...... Madelief TTM - Algemeen 40 2 december 2003 20:52


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.