Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 22 september 2004, 09:41   #1
nyah
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 september 2004
Berichten: 2
vragen, vragen , vragen ...

Hallo allemaal,

deze week las ik in Mijn Geheim over dit probleem/ziekte, wat schrok ik Dit beschrijft nl. precies waar mijn beste vriendin mee bezig is. Al zo n 2 jaar zie ik haar (elke keer ik haar ontmoet) plukken aan haar wenkbrauwen. Eigenlijk heeft ze er geen meer maar telkens er één haartje komt piepen trekt ze het eruit. Haar reactie toen ik haar aansprak : ohhh das niets, ik heb een infectie op mijn wenbrauwen gehad en moest die afscheren ... Dit klopt niet want ze trekt die eruit, uren zit ze eraan te prutsen. Ik ben nogal geschrokken door dat verhaal, herkende er veel van haar in. Daarom kwam ik hier een kijkje nemen.
Kan het uittrekken van de wenkbrauwen eigenlijk kwaad?
Kan ik haar helpen?
Hoe vertel ik haar hierover? (volgens mij heeft ze geen idee dat het beestje een naam heeft)
Volgende keer zal ik er op letten hoe het met haar hoofdhaar zit.Wat ik ook bij haar zag : soms zit ze te pulken aan haar huid op armen en benen. Dat begon toen ze door een poes even met vlooien te maken kreeg. Dat deed ze tot bloedens toe ... Gelukkig werd het veel minder maar toen begon het plukken dus.
Alle raad is welkom

Alvast bedankt
Nyah
nyah is offline   Met citaat reageren
Oud 23 september 2004, 21:35   #2
monique3
HaarWeb lid
 
monique3's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 augustus 2001
Locatie: netherlands
Berichten: 642
Welkom Nyah!

Hoi Nyah, welkom op ons TTM-forum!
Je schrijft dat je vriendin ttm heeft, of dat denk je tenminste.
Weet zij van dit forum af?
Ik vind het wel heel erg goed van je dat je lid bent geworden van ons forum, ondanks dat je zelf geen ttm hebt.
Je zegt dat alle raad welkom is, misschien heb je al gezien dat er al heel veel is geschreven en misschien staat er wel iets tussen waar je vriendin wat aan heeft. Je kunt ook vragen stellen want er is altijd wel iemand die wat te vertellen heeft.

groeten en sterkte aan je vriendin,

Monique3.
monique3 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Helemaal nieuw, heel veel vragen. jeffrey099 Haarwerken 1 15 september 2004 22:53
Stel je vragen over HM aan Dokter Gho Henk21 Overige behandelingen 27 23 april 2004 20:23
Vragen voor Boersma? (2 april) ugh AGA - Algemeen 20 17 april 2002 00:40


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.