Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 8 mei 2015, 20:11   #11
Koelkast
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 december 2011
Berichten: 44
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kalekop28 Bekijk bericht
De reactie van dude vindt ik een mooie, zegt tegen hem dat hij moet pissen op afgunstige mensen die opmerking over zijn kaalheid maken, gewoon schijt hebben, als ik over ieder opmerking of wat mensen van mij vinden zorgen zou maken, tja, dan zou ik gek worden denk ik. Stuur hem lekker naar de sportschool of beter naar boksen ofzo, lekker hard maken die jongen. Het is een smerig wereld en mensen zijn nu eenmaal triest, leer hem hard worden, het klinkt raar, zo steekt de wereld nu eenmaal anno 2015 in elkaar. Doe groeten aan hem en help hem aub. succes.
Hij traint al vanaf zijn 14e en is 85 kg bij 1.80 9%, dus qua body heeft hij niets te klagen. Het zou inderdaad erg helpen qua zelfvertrouwen als hij nog niet trainde om dat te gaan doen. Het kalingsproces staat wat dat betreft wel lijnrecht tegenover fitnessen. Als je tijd en moeite steekt in goede training en voeding dan gaat je lichaam vooruit, maar als je dezelfde tijd en moeite zou steken in je haar blijft het alsnog verslechteren. Dat steekt een beetje denk ik. Het is namelijk iemand die altijd alles 100% op een rijtje wil hebben en 100% geeft. Daarom is het ook zo zonde
Koelkast is offline   Met citaat reageren
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.