Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 9 november 2004, 21:03   #61
zucht
HaarWeb lid
 
zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 maart 2004
Berichten: 272
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vince001
Ben het met Tiuri eens dat niemand baad heeft bij overhaaste reacties en conclusies. Vooral de mensen die een maandje of drie, vier bezig zijn, doen er goed aan voorlopig gewoon hun behandeling door te zetten en kijken hoe ze er na een maand of acht aan de fina voor staan... Voor die tijd kun je toch moeilijk conclusies trekken.
Bedankt voor je nuancerende reactie :-) Ik hoop dat het voor jou ook weer goed komt met die fluridil. Ik duim voor je.
__________________
Huidige aanvalspositie :

Enkel nog Nizoral shampoo. Ik berust.

Laatst gewijzigd door Tiuri; 30 december 2007 om 22:00
zucht is offline   Met citaat reageren
Oud 10 november 2004, 14:30   #62
Petro
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 juni 2004
Berichten: 26
Heb de topic ook op hairlosstalk geplaatst, maar ook daar weinig verhelderende reacties tot nu toe:
http://www.hairlosstalk.com/discussi...ic.php?t=12000
Wel weer mensen die dezelfde ervaring hebben.
Is er nog ergens een actiever engelstalig forum?
Petro is offline   Met citaat reageren
Oud 2 januari 2005, 19:46   #63
Petro
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 juni 2004
Berichten: 26
Soory dat ik mn eigen topic maar weer naar boven haal, maar ik begin echt behoorlijk wanhopig te worden...

Mijn haar wordt echt van kwaad tot erger. De fina (proscar) lijkt echt geen enkel effect te hebben, terwijl ik er nu toch al 5,5 maand mee bezig zijn. Het kan een ongelofelijk toeval zijn, maar de uitval is pas echt erg geworden sinds ik ben begonnen met proscar. Ik geloof er nu echter niet meer in dat dat simpelweg een shedding is. Ik heb wel een hoogtepunt in de haaruitval gehad, dat zal mijn shedding misschien geweest zijn, maar op dit moment valt het nog steeds echt behoorlijk hard uit. En het ergste daarbij is, waar het probleem eerst alleen op de kruin zit, daar ga ik nu frontaal helemaal fout. Kan best dat ik gewoon precies met proscar ben begonnen op het moment dat de AA echt toe ging slaan, maar ik vind dat wel heel erg bizar. Ik heb frontaal nooit problemen gehad, buiten het feit dat ik wat dun haar heb.

Ik snap het echt niet meer. Kaalheid zit ook helemaal niet in mijn familie. Zou het misschien ook met mijn psychische toestand te maken kunnen hebben? Ik heb een nogal neerslachtige aard, en het overlijden van mijn vader anderhalf jaar geleden, plus wat ongeluk in de liefde hebben daar ook nog ff op ingehakt. En nu heb ik dit probleem er ook nog bij en dat vreet echt elke dag aan me. Ik heb het al te moeilijk, kaal worden dat kan ik er echt niet bij hebben. Acceptatie en mezelf kaal scheren is geen optie, dat staat echt vreselijk bij mij (hoog voorhoofd).

Elke ochtend is een crime nu voor me. Douchen en daarbij een hoop haren verliezen, en vervolgens wat behouden is gebleven op alle mogelijke manieren een beetje in vorm te krijgen. Ik had altijd behoorlijk veel krullen, en die moesten nogal gemodelleerd worden wilden ze niet als een oerwoud op mn kop staan. Nu doe ik hetzelfde maar kan ik geen gel meer gebruiken omdat dat mn haren teveel aan elkaar plakt. Probeer het nu met wax en met haarlak, maar het kutte is dat ik er elke dag meer problemen mee krijg. Man wat vreet dat aan me.

In ieder geval, mijn huidige regiment volstaat niet. Naast proscar gebruik ik een haarverdikkings shampoo en rooscure. Niet genoeg. Is minoxidil een optie, en zo ja hoe kom ik hieraan? Ik wil daarbij wel door blijven gaan met de proscar, mijn huisarts heeft gezegd dat dat het enige middel is dat echt zou (kunnen) werken. Wil wel ook een afspraak gaan maken met een dermatoloog. Al heeft mijn huisarts al gezegd dat ik ook daar niet veel van moet verwachten. Alleen een haartransplantatie zou nog een optie zijn, maar de verhalen hier weerhouden me daar ook weer van.
Ik merk echt heel erg dat het me ervan gaat weerhouden dingen te ondernemen. Ga minder uit, ben minder uitbundig. Ik word gedwongen om voor lul te lopen, dat idee krijg ik steeds meer. Waar is dat wondermiddel?!
Petro is offline   Met citaat reageren
Oud 2 januari 2005, 20:04   #64
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Hey Petro,

Wat onwijs vervelend dat je dit moet constateren! Ik snap dan ook wel dat je je zorgen maakt. ECHTER, je bent nu 5,5 maanden bezig, mijn advies is: stop hoe dan ook voorlopig nog niet met fina! Het is helemaal niet raar om na 5,5 maand nog geen resultaat te hebben. DHTkiller bijvoorbeeld heeft fantastische resultaten geboekt met 5AR-killers, en die begon zijn eerste resultaat pas na een jaar te zien. Hou dus gewoon nog even vol.

Het is wel vreemd dat je extra veel haaruitval bemerkt, je zou wel zeggen dat de haaruitval na 5,5 maand fina op z'n minst wat is geminderd. Weet je wel zeker dat je echt achteruit gaat? Is het niet iets wat je je in je hoofd haalt? Ik bedoel niet dat ik je niet geloof ofzo, maar ik weet uit ervaring dat het heel misleidend kan zijn om conclusies te trekken over je haar als je er onzeker etc. over bent. Maak je goed iedere maand duidelijke foto's? Zo nee, begin daar dan mee.

Als je haaruitval echt verergerd is kan het wel degelijk zijn dat je nog in een shedding zit. Een erge shedding komt gewoon heel af en toe voor als we de gebruikerservaringen op de fora mogen geloven. Als het een shedding is zal alles dus alsnog teruggroeien. Geef het nog wat tijd!

Je kunt in ieder geval minoxidil 5% toevoegen aan je regimen. Lijkt me helemaal geen slecht plan. Zie de thread [minoxidil] Hoe kom ik eraan? voor info over hoe je eraan moet komen.

Het feit dat je emotioneel een zware tijd achter de rug hebt kan wel degelijk bijdragen aan een versnelling/verheviging van het AGA-proces. Ik (en velen met mij) geloven dat stress een trigger kan zijn in het proces.

Dan over je paniek. Er is al veel over gezegd op dit forum, en ik ga dat herhalen: probeer het je niet zoveel aan te trekken! Dit klinkt heel cliché en ik wilde het eerst ook niet horen. "Acceptatie is geen optie" zei ik op het begin, maar probeer de komende woorden toch tot je door te laten dringen. Ik snap heel goed dat haarverlies erg is en dat je je haar graag wilt behouden, maar maak er geen zaak van levensgroot belang van. Dat is het gewoon niet. Dus het is sowieso niet onverstandig om anders tegen de zaak aan te gaan kijken. Het is niet zo dat je minder leuk wordt als je kaal wordt, het is niet zo dat je minder aantrekkelijk wordt, het is niet zo dat je moeilijker een baan kan vinden, het is niet zo dat je zonder haar een minder mens bent dan met haar. Echt waar, ik heb het proces ook door moeten lopen, maar je moet echt inzien dat haar helemaal niet belangrijk is.

Kijk ook naar het nieuws en onthoud wat echt belangrijk is. Er zijn op dit moment tienduizenden mensen wiens hele huis en familie is weggespoeld door het water. Dit klinkt misschien heel stom en cliché, maar bedenk je waar je je in godsnaam druk over maakt. Relax, zo belangrijk is het allemaal niet, en daarbij is ontspanning goed voor je haar. Schaf minox aan als je wilt, smeer het 2x per dag op je hoofd, neem iedere dag keurig 1mg fina en probeer er verder niet over na te denken. Meer kun je dan toch niet doen. Leuk als er daarmee wat hergroei bereikt kan worden, en vervelend als het allemaal niet aanslaat. Maar bedenk ook in dat laatste geval (zoals Saar ook al zo mooi in haar signature heeft staan):

je haar is geen hoofdzaak!
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 2 januari 2005, 20:04   #65
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Petro, zeer vervelend allemaal, kerel. Maar blijf de moed erin houden. Je zegt dat je gedwongen wordt, om voor lul te lopen. Ik denk zelf dat het allemaal best meevalt. Wat jij nu doet is jezelf in de put praten en dat moet je niet doen, echt niet, want wat kun je anders? Het enige wat je kunt doen is accepteren van de dingen zoals ze gaan. Krijg je negatieve opmerkingen over je haar en de manier waarop het staat in verband met je hoofd?
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 2 januari 2005, 20:10   #66
zucht
HaarWeb lid
 
zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 maart 2004
Berichten: 272
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Petro
Soory dat ik mn eigen topic maar weer naar boven haal, maar ik begin echt behoorlijk wanhopig te worden...

Mijn haar wordt echt van kwaad tot erger. De fina (proscar) lijkt echt geen enkel effect te hebben, terwijl ik er nu toch al 5,5 maand mee bezig zijn. Het kan een ongelofelijk toeval zijn, maar de uitval is pas echt erg geworden sinds ik ben begonnen met proscar. Ik geloof er nu echter niet meer in dat dat simpelweg een shedding is. Ik heb wel een hoogtepunt in de haaruitval gehad, dat zal mijn shedding misschien geweest zijn, maar op dit moment valt het nog steeds echt behoorlijk hard uit. En het ergste daarbij is, waar het probleem eerst alleen op de kruin zit, daar ga ik nu frontaal helemaal fout. Kan best dat ik gewoon precies met proscar ben begonnen op het moment dat de AA echt toe ging slaan, maar ik vind dat wel heel erg bizar. Ik heb frontaal nooit problemen gehad, buiten het feit dat ik wat dun haar heb.

Ik snap het echt niet meer. Kaalheid zit ook helemaal niet in mijn familie. Zou het misschien ook met mijn psychische toestand te maken kunnen hebben? Ik heb een nogal neerslachtige aard, en het overlijden van mijn vader anderhalf jaar geleden, plus wat ongeluk in de liefde hebben daar ook nog ff op ingehakt. En nu heb ik dit probleem er ook nog bij en dat vreet echt elke dag aan me. Ik heb het al te moeilijk, kaal worden dat kan ik er echt niet bij hebben. Acceptatie en mezelf kaal scheren is geen optie, dat staat echt vreselijk bij mij (hoog voorhoofd).

Elke ochtend is een crime nu voor me. Douchen en daarbij een hoop haren verliezen, en vervolgens wat behouden is gebleven op alle mogelijke manieren een beetje in vorm te krijgen. Ik had altijd behoorlijk veel krullen, en die moesten nogal gemodelleerd worden wilden ze niet als een oerwoud op mn kop staan. Nu doe ik hetzelfde maar kan ik geen gel meer gebruiken omdat dat mn haren teveel aan elkaar plakt. Probeer het nu met wax en met haarlak, maar het kutte is dat ik er elke dag meer problemen mee krijg. Man wat vreet dat aan me.

In ieder geval, mijn huidige regiment volstaat niet. Naast proscar gebruik ik een haarverdikkings shampoo en rooscure. Niet genoeg. Is minoxidil een optie, en zo ja hoe kom ik hieraan? Ik wil daarbij wel door blijven gaan met de proscar, mijn huisarts heeft gezegd dat dat het enige middel is dat echt zou (kunnen) werken. Wil wel ook een afspraak gaan maken met een dermatoloog. Al heeft mijn huisarts al gezegd dat ik ook daar niet veel van moet verwachten. Alleen een haartransplantatie zou nog een optie zijn, maar de verhalen hier weerhouden me daar ook weer van.
Ik merk echt heel erg dat het me ervan gaat weerhouden dingen te ondernemen. Ga minder uit, ben minder uitbundig. Ik word gedwongen om voor lul te lopen, dat idee krijg ik steeds meer. Waar is dat wondermiddel?!
Buiten het feit dat ik geen krullen heb, kan ik me totaal herkennen in die situatie. Ik ben nu 5 maanden en 20 dagen bezig met proscar (en heimelijk ben ik 2 maanden terug overgeschakeld op 2mg per dag iso. 1) en het is bij mij NET hetzelfde.

* Ook ik weet 's morgens niet wat gedaan om het in model te krijgen => goede raad : laat het op pakweg 10-12 millimeter afsnijden... zoooooooooo'n gemak 's ochtends, dat wil je niet meer missen.
* Ook ik zat mezelf steeds te zeggen dat het nu toch MEGA-toeval moet zijn dat de AA net goed losbarst op het moment dat ik met fina ben begonnen.
* Ietsje minder misschien, maar de inflammation blijft voortduren.
* Ook ik heb in die 5-6 maanden frontaal een kerkhof zien worden, terwijl men toch zegt dat fina daar niet echt werkt.

Het is idd om gek te worden.
__________________
Huidige aanvalspositie :

Enkel nog Nizoral shampoo. Ik berust.
zucht is offline   Met citaat reageren
Oud 2 januari 2005, 22:04   #67
Petro
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 juni 2004
Berichten: 26
Haarmannetje >> Opmerkingen vallen op zich nog wel mee. Maar toen ik 5,5 maand geleden begon met proscar was dat ook mede naar aanleiding van twee opmerkingen dat mijn haar toch wel wat dunner begon te worden. Als ik de situatie van toen vergelijk met die van nu...
Het probleem is ook dat ik voor mijn gevoel steeds meer tegen het kritieke punt aan kom te zitten. Zoals gezegd heb ik 's ochtends de nodige moeite om alles een beetje in model te krijgen. Dat komt omdat het haar dat ik frontaal nog heb redelijk lang is (handen af voor de kapper!) maar doordat het krult is er nog best een redelijke dekking zeg maar. Als de uitval echter doorgaat en die lange haren ook gaan uitvallen, dan loop ik dus echt met een halve maan op mn kop. Dat moment gaat er aan komen, op deze manier.

Laurensj >> Dank voor je lange verhaal, jij begint echt een bevlogen en bedreven consultant op haargebied te worden geloof ik. (Geen cynisme, meen ik echt!)
Echter ik vind het soms wat te gemakkelijk. Ik word wél onaantrekkelijker door mijn kaalheid! Dat is gewoon zo, dat heeft niks met mijn eigen perceptie te maken. Wil ik mijn vrijgezellenstatus nog een keer kwijt raken dan kan ik dit gewoon absoluut niet gebruiken!
Wat betreft de emotionele kant: Ik ben bang dat dat een vicieuze cirkel is. Hoe verder mijn haar uitvalt, hoe ongelukkiger ik word. Ik vrees dat ik dat niet kan doorbreken, niet zonder hulpmiddelen in ieder geval. Mijn huisarts heeft het daar al wel over gehad, maar kunstmatige vrolijkheid zie ik eigenlijk helemaal niet zitten. Bovendien verdien ik mijn geld met mijn heldere denken, lijkt me niet verstandig om daar aan te gaan tornen. Aan de andere kant, als kunstmatige vrolijkheid zorgt voor het verdwijnen van mijn haaruitval, kan ik vervolgens het kunstmatige gedeelte weglaten.
De topic over minoxidil heeft me niet zo heel veel geholpen. Is minoxidil 2% niet wat makkelijker verkrijgbaar? Kan ik daar eerst mee beginnen.

Zucht >> Mijn haren kortwieken dat durf ik echt niet aan. Ben bang dat dan pas echt duidelijk word hoe kaal ik al ben. Die krullen redden me op dat vlak best wel erg geloof ik. Als ik frontaal nu alles op 10 mm knip verlies ik ruim 80% van mijn haar daar.
Ik zie overigens dat jij gestopt bent met minox?! Wat is daar de reden van als ik vragen mag?

Alledrie overigens bedankt voor de reacties!
Petro is offline   Met citaat reageren
Oud 3 januari 2005, 00:41   #68
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Petro
Echter ik vind het soms wat te gemakkelijk. Ik word wél onaantrekkelijker door mijn kaalheid! Dat is gewoon zo, dat heeft niks met mijn eigen perceptie te maken. Wil ik mijn vrijgezellenstatus nog een keer kwijt raken dan kan ik dit gewoon absoluut niet gebruiken!
Ik wil niet iedere thread bevuilen met discussies over de invloed van AGA op je aantrekkelijkheid, maar ik zeg het nog één keer: AGA heeft GEEN invloed op je aantrekkelijkheid! Je kunt het je in je hoofd halen en je kunt het denken, maar het is gewoon niet zo. Denk je nou echt dat vrouwen (of mannen, weet niet waar je op valt) selecteren op de dikte van de haarbos??? NEEN! Het is waar, je gaat er anders uitzien als je kaal bent, maar het is ANDERS en niet LELIJKER. Als je het jezelf in je hoofd haalt dat je lelijker bent zonder haar straal je dat natuurlijk ook uit en dan gaat het meteen mis. Dus doe dat nou niet, praat jezelf niet in de put en besef dat het voor je succes in de liefde geen fuck uitmaakt hoeveel haar je op je hoofd hebt groeien. Echt niet.

Maar voeg nou maar minox 5% toe aan je regimen en slik gewoon lekker iedere dag je fina, en je zult zien dat je over een jaar nog met minstens zoveel haar rondloopt als nu
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 3 januari 2005, 01:02   #69
pizzacat
Kraak eens een noot!
 
pizzacat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2004
Berichten: 1.428
Pedro...ik zeg; blijf helder denken! dat doe je voor je werk dus koppel dat ook terug naar jezelf! Kaal worden is niet leuk, maar het is geen ramp, integendeel, je kunt er uit-ste-kend mee leven. Het is al die negativiteit die je je eigen maakt die je leven veel vervelender kunnen maken dan AGA ooit zou kunnen doen. Dus jezelf bij kop en staart pakken, haal die tondeuse erbij, wees een grote vent en standje 3, en kort!

leuker kunnen we het niet maken, je kan het jezelf wel makkelijker maken.
__________________
-Duta sinds 2-8-04, om de 3 dagen
-Rooscure 2-3x per week
-Minoxidil (Xandrox 15 plus)
pizzacat is offline   Met citaat reageren
Oud 3 januari 2005, 01:20   #70
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Petro
Haarmannetje >> Opmerkingen vallen op zich nog wel mee. Maar toen ik 5,5 maand geleden begon met proscar was dat ook mede naar aanleiding van twee opmerkingen dat mijn haar toch wel wat dunner begon te worden. Als ik de situatie van toen vergelijk met die van nu...
Het probleem is ook dat ik voor mijn gevoel steeds meer tegen het kritieke punt aan kom te zitten. Zoals gezegd heb ik 's ochtends de nodige moeite om alles een beetje in model te krijgen. Dat komt omdat het haar dat ik frontaal nog heb redelijk lang is (handen af voor de kapper!) maar doordat het krult is er nog best een redelijke dekking zeg maar. Als de uitval echter doorgaat en die lange haren ook gaan uitvallen, dan loop ik dus echt met een halve maan op mn kop. Dat moment gaat er aan komen, op deze manier.
Maar hoe erg zijn opmerkingen nu dat je haar dunner wordt? Het is toch een feit, dat hoef je toch niet als een belediging op te vatten? Tuurlijk, het is even schrikken wanneer mensen dat zeggen, maar je moet uiteindelijk toch in gaan zien, dat het gewoon een normaal en geaccepteerd verschijnsel is. En wat nu als dat moment ook daadwerkelijk aanbreekt en je er niets tegen hebt kunnen ondernemen. Wat ga je dan doen? Bedenk dat eens voor jezelf. Kijk, je kunt je eigen leven wel onmogelijk maken nu en in een constante paniek-situatie verkeren, maar wat levert het je op? Het gaat zoals het gaat, daar is niets aan te doen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Petro
Echter ik vind het soms wat te gemakkelijk. Ik word wél onaantrekkelijker door mijn kaalheid! Dat is gewoon zo, dat heeft niks met mijn eigen perceptie te maken. Wil ik mijn vrijgezellenstatus nog een keer kwijt raken dan kan ik dit gewoon absoluut niet gebruiken!
Ja, JIJ vindt jezelf daardoor onaantrekkelijker worden, omdat je er zo mee zit. Je bevestigt je negatief zelfbeeld zelf. Dat deed ik ook altijd, maar het levert je werkelijk helemaal niets op. En natuurlijk wordt je door die instelling ook minder aantrekkelijk voor andere mensen. Benut juist de je kaalheid door er positieve dingen uit te halen. Be a man and take it as it comes! Wees brutaal en toon je kaalheid en laat zien dat het je niets doet. Dat straalt zekerheid uit en dàt is wat in de ogen van de meesten pas echt aantrekkelijk is. Ik weet dat dit moeilijk te accepteren is zo in het begin, maar het is toch echt zo.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 3 januari 2005, 18:39   #71
Morientes
HaarWeb lid
 
Morientes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2004
Berichten: 592
Geslacht:
precies haarmannetje,

ik denk dat iedereen die kalend begint te worden zich daar wel ff kut door heeft gevoeld zoals petro.. maar na verloop van tijd begin je dit wel te accepteren en probeer je er het beste van te maken!
__________________
Regime:

Essengen 6 Plus 1ml s'avonds
Morientes is offline   Met citaat reageren
Oud 7 januari 2005, 01:19   #72
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wampie
ik stop direct met fina, ik vertrouw het niet
het begint nu overal uit te vallen ook aan de voorkant
waar het nog perfect was

heb het 1 maand gebruikt, 1,25 mg per dag
wie garandeert me dat het weer terug komt ?

ik hoop dat jullie meer succes hebben met fina

afz. hopeloos
WAUW wat verstandig!! na 1 maand stoppen!

dan kun je er net zo goed niet aan beginnen. erg dom.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 7 januari 2005, 01:19   #73
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Wampie, het is volstrekt onmogelijk dat je kaler wordt door finasteride. Dat is werkelijk niet mogelijk!
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 7 januari 2005, 01:20   #74
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Wampie, het is volstrekt onmogelijk dat je kaler wordt door finasteride. Dat is werkelijk niet mogelijk!
nou, onmogelijk... het is natuurlijk mogelijk dat ie een shedding heeft...
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 7 januari 2005, 01:21   #75
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurensj
nou, onmogelijk... het is natuurlijk mogelijk dat ie een shedding heeft...
Maar met een shedding wordt je niet kaler in principe; ik bedoel, het bevordert AGA niet.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat is shedding? Haarmannetje Medicijnen/haargroeimiddelen 15 4 mei 2004 23:20
Saw Palmetto shedding Henk21 Medicijnen/haargroeimiddelen 3 29 februari 2004 15:18
Shedding: De waarheid II Jaapie Medicijnen/haargroeimiddelen 0 31 januari 2004 11:16
Shedding: De waarheid I Jaapie Medicijnen/haargroeimiddelen 0 31 januari 2004 11:15
shedding Kale Medicijnen/haargroeimiddelen 0 18 september 2003 17:09


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.