Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 18 juli 2005, 15:31   #136
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cees
Wat is je regime dan nu robert 18?
Niks.

Waarom heeft trouwens iedereen het over een regime????
Het is nog altijd regimen in het Engels hoor. Regime is echt iets totaal anders
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juli 2005, 16:55   #137
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert18
Waarom heeft trouwens iedereen het over een regime???? Het is nog altijd regimen in het Engels hoor. Regime is echt iets totaal anders
Regime, regiem; 1) regeringsstelsel, vorm van staatsbestuur; 2) door de arts voorgeschreven leef-, resp. eetregel.
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juli 2005, 23:04   #138
Adam
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 september 2004
Berichten: 56
Het is dat je er over begint, maar ik zit er nu al maanden over na te denken.. Tot nu toe dekt het overal nog wel, maar me inhammen tering zooi komen steeds meer in zicht en ik wil me best kaalscheren maar je ziet dan 2 witte plekken van inhammen want ik heb op zich nog best wel een bruin gezicht ... Vandaag of morgen scheer ik het er gewoon van af volgens mij moet je er ff doorheen.. Net zoals je in het koude bad springt en als je er eenmaal doorheen bent valt het wel mee . Ik was vroeger ook gabber en toen deed ik het gewoon omdat het "in" was, maar vond het toen nog wel staan alleen nu die inhammen heh.. :S
Adam is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juli 2005, 14:40   #139
ledd
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2005
Berichten: 1
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert18
Zijn er andere mensen die besloten hebben te millimeteren? Waardoor ging je overstag, en wat is het resultaat?
Hey Robert,

Ik heb 3 jaar geleden besloten om er een mes overheen te halen. De aanleiding was eigenlijk nogal een drama. Ik kreeg van mijn kapster te horen dat ze deze keer voor half geld ging knippen want er was niet zo bijster veel meer te knippen..... Toen heb ik maar besloten om het er helemaal af te halen. Nu scheer ik het dus om de 2 dagen. En ik kan je zeggen dat bevalt prima. Het is zelfs zo dat als ik het een week laat staan ik vindt dat ik er kaler uit zie dan dat ik het helemaal afscheer. (hoefijzereffect) Mischien heb je hier steun aan.
ledd is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2005, 19:52   #140
joseph.1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 januari 2005
Berichten: 2
Kaalscheren is de beste oplossing en werkt bevrijdend!

He Robert,

Ik ben nu 39 en sinds mijn dertigste kalend. Inmiddels is er weinig meer over. Ik heb een paar jaar gedaan over het idee me gewoon helemaal kaal te scheren. Ik was vooral bang voor de reactie van anderen. Wat bleek, toen ik het op een dag helemaal kaalschoor ( met het mes dus). bleek dat veel mensen om mij heen het eigenlijk al lang tijd vonden. Maar men wil je sparen door het niet te noemen. Inmiddels weet ik dat mezelf helemaal glad scheren het beste is, wat ik heb kunnen doen. Ik ben gewoon een vrijer mens geworden. Nooit meer de gedachte aan kaal zijn. Ik kan zelfs niet meer zonder! Als ik het scheren een dag oversla en je de stoppels ziet verschijen, lijk ik weer op een kalende man. Na het scheren ben ik gewoon een kerel mat een kaalgeschoren kop. Veel vrouwen vinden het trouwens erg stoer!
Dus pak dat scheermes en scheer het eraf! Geef je zelf even tijd en merk hoe goed je je gaat voelen!

Joseph
joseph.1 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2005, 11:59   #141
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Ik kan het hier alleen maar mee eens. Mijn man scheert zich al bijna 20 jaar helemaal kaal, en ik vind het heel mooi. Stoer e.d. Als hij dan eens een paar dagen wat stoppels laat staan, lijkt hij veel "kaler en ouder" dan met geschoren hoofd. Komt ook bij dat wat er nog zit (en dat is echt weinig), grijs is geworden. Dat zal vooral het "oudere aspect" benadrukken.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2005, 12:06   #142
flappie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2005
Berichten: 494
Ik vind het echt klote dat ik me haar niet kan millimeteren. Ik vind het sowieso wel cool staan. Alleen jammer dat ik vrij grote oren heb . Dan staat het niet echt.. Anders had ik het de volgende keer als ik bij de kapper zou zijn direct gedaan.

Ach, misschien komt er nog een keer een oorcorrectie.. Eerst maar es kijken als fina aanslaat..
__________________
Regime
0,5 mg Dutasteride caps | sinds 16 mei 2006

Status
Rechterinham inmiddels ook al aangetast. Linkerinham al aardig richting NW2. Vooral diffuus haaruitval bij beide inhammen.
Begonnen aan duta omdat fina geen/weinig effect had.
flappie is offline   Met citaat reageren
Oud 18 augustus 2005, 20:34   #143
Dyllan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 augustus 2005
Berichten: 1
Ik ben 16 .. Ik heb een jaar lang gedacht doe ik het wel .. doe ik het niet.Ik was alleen thuis .. heb de tondeuse gepakt en heb mezelf gemillimeterd.. Het bevalt me super en nu gaat om de paar weken de tondeuse eroverheen.. Gewoon doen allemaal , ik had zelf eerst vrij lang haar maar ik krijg alleen maar positive reacties.. Bevalt het niet .. het groeit zo weer aan joh!
Dyllan is offline   Met citaat reageren
Oud 18 augustus 2005, 21:30   #144
CdK
HaarWeb lid
 
CdK's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 mei 2004
Locatie: Netherlands
Berichten: 12
Moet vrouw met hyperkort haar ook aan de 'kistjes'?

Een paar maanden geleden heb ik (vrouw, 39 jr.) besloten de eeuwigdurende strijd met mijn almaar dunner wordende haar met de tondeuse (zonder kammetje!) te lijf te gaan.

Ik moet toegeven, het was een grote stap en ik heb er dan ook volop de tijd voor genomen, maar toen het moment daar was..... Een verademing!!!!

Het liefst zou ik iedereen toe willen roepen 'Hou op met jezelf te tergen door eindeloos met allerlei middeltjes, toeters en bellen in de weer te zijn'.

Probeer het een plaats te geven, hou van jezelf en je zult uitstralen dat je een mooi mens bent! En wie dat niet wil zien, heeft zelf een veel groter probleem.

(Ennuh... hoef ik geen kistjes aan?)
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Jubilee 1.jpg‎ (2,6 KB, 795x gelezen)
CdK is offline   Met citaat reageren
Oud 19 augustus 2005, 15:25   #145
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sybren
Ik heb vanmiddag bij de kapper mn haar met standje 2 laten scheren.. Hoe staat het?
Lekker zomers kapsel, Sybren
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 19 augustus 2005, 15:26   #146
ycelik
HaarWeb lid
 
ycelik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2005
Berichten: 474
Staat je voetballer achtig , goed mannnnn!!!
Staat goed
__________________
Regimen:
Fina 1mg (15-06-2005).
MSM 3000mg.
Rooscure.
Groene thee(pickwick.)
Omega 3-6-9.

Plannen:
Misschien ooit minox.

Situatie:

Ik weet het niet voor fina ook al stabilisatie en nu nog steeds.
Subjectief gesproken milde hergroei bij de inhammen,is mijn familieleden ook opgevallen.
-------------------------------------------------
"I pity the poor fools that succumb to the Mass Media Opinion without learning about their "Divine Calling" - That God created a few perfect heads, the rest he covered with hair" --- Tony
ycelik is offline   Met citaat reageren
Oud 19 augustus 2005, 16:27   #147
alopeciatic
u n i v e r s a l i s
 
alopeciatic's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2005
Berichten: 67
Hee Sybren, ziet er goed uit, man!

Over je moeder: toen ik 15 was begon m'n haar weer half terug te komen (had vanaf m'n zesde een kale kop) - allemaal losse plukken haar, zag er niet uit! Ik droeg altijd een pet, alleen goeie vrienden kregen m'n hoofd ooit te zien. M'n moeder vond het "zonde" om die plukken af te scheren. Op een dag werd ik wakker en dacht "dit ziet er niet uit, fuck it, ik haal het er gewoon helemaal af!" - vond m'n moeder niet zo leuk, maar het was mijn beslissing om te nemen. Zeg maar tegen d'r dat je je zo fijner voelt, dan begrijpt ze het wel.
__________________
regimen: vino tinto
status: NW9
alopeciatic is offline   Met citaat reageren
Oud 22 augustus 2005, 18:58   #148
kloete
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 oktober 2004
Berichten: 92
Heb vandaag ook mijn haar gemillimeterd: 21 mm bovenop en zijkant, achterkant 16 en 10 mm. En het bevalt prima! Ik lijk minder kalend, sterker nog, je kunt helemaal niet zien dat ik kalend ben! En het staat stoer en mannelijk, echt top. Ook mijn platte achterhoofd valt niet op. Ik heb haar gehad tot over mijn schouders, maar dit staat ook goed. Ik kan het iedereen aanraden!!!!!
__________________
Regime:
Proscar (1.25 mg finasteride per dag, vanaf 10/01/2005)
Rooscure (2x in de week, vanaf xx/02/2005)

Status:
Inhammen en dunner wordend haar bovenop. Geen last van haaruitval.
kloete is offline   Met citaat reageren
Oud 22 augustus 2005, 20:31   #149
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Hé Kloete!
PLaats je er nog een fotootje van?
Zou leuk zijn.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 22 augustus 2005, 23:04   #150
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kloete
Heb vandaag ook mijn haar gemillimeterd: 21 mm bovenop en zijkant, achterkant 16 en 10 mm. En het bevalt prima! Ik lijk minder kalend, sterker nog, je kunt helemaal niet zien dat ik kalend ben! En het staat stoer en mannelijk, echt top. Ook mijn platte achterhoofd valt niet op. Ik heb haar gehad tot over mijn schouders, maar dit staat ook goed. Ik kan het iedereen aanraden!!!!!
2.1cm is niet millimeteren, maar gewoon kort.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hallo allemaal! zonnestraal TTM - Algemeen 510 6 september 2006 12:21
19 en serieuze haaruitval :( Bert Medicijnen/haargroeimiddelen 14 10 februari 2006 02:00
afscheren die handel Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 14 30 juni 2004 11:47


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:07.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.