Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 40 stemmen, 4,95 gemiddeld. Weergave
Oud 23 augustus 2011, 16:46   #3511
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.444
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kniekous Bekijk bericht
Dit is gewoon een reflectie van het licht. Reacties als die van Limbo is typerend voor van die verbitterde kalende mannetjes die verkneukeld in hun vuistje lachen als ze een knappe vent als Beckham zien die kalend zou zijn. pure jaloezie. Als je zelfs in een beetje rare lichtval al een kalende kruin ziet en daar dan zo'n quasi grappige reactie bij zet ben je in mijn optiek nogal sneu.
Gevoel voor humor heb jij niet Kniekous!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 23 augustus 2011, 17:09   #3512
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kniekous Bekijk bericht
Dit is gewoon een reflectie van het licht. Reacties als die van Limbo is typerend voor van die verbitterde kalende mannetjes die verkneukeld in hun vuistje lachen als ze een knappe vent als Beckham zien die kalend zou zijn. pure jaloezie. Als je zelfs in een beetje rare lichtval al een kalende kruin ziet en daar dan zo'n quasi grappige reactie bij zet ben je in mijn optiek nogal sneu.


Je ziet verdorie zelfs strepen haar doorlopen op de plek waar het oplicht. Waarom willen mensen, beroemdheden die knapper zijn dan zijzelf, zo graag betichten van allerlei gebreken die ze duidelijk niet hebben? En het stom e is, als hij nu op een andere foto dik haar heeft beweren de jaloerse lui meteen dat hij ofwel implantaten heeft of middelen er op smeert. Het is nooit goed.
Heb je zelf alles nog wel op een rijtje, begin ik me langzaam aan af te vragen ?

Dit doet me denken aan die tuthola die ooit zei "People dont like me, just because I'm pretty." Maar in schrijvende tekst komt het nooit zo mooi over. Je zou het in bewegend beeld moeten zien, bloedje serieus was ze !

Wie weet is Limbo wel de knapste man van Limburg.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 23 augustus 2011, 17:14   #3513
DikkieD
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 december 2005
Locatie: Zevenhuizen
Berichten: 427
Kniekous is een zeurkous
DikkieD is offline   Met citaat reageren
Oud 23 augustus 2011, 17:34   #3514
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.444
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Bekijk bericht
Wie weet is Limbo wel de knapste man van Limburg.
Kijk, daar hebben we wat aan!

Overigens Kniekous ben ik niet (meer) kalend en gun ik Beckham het allerbeste toe!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 23 augustus 2011, 21:27   #3515
Kniekous
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2006
Berichten: 935
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Bekijk bericht
Heb je zelf alles nog wel op een rijtje, begin ik me langzaam aan af te vragen ?

Dit doet me denken aan die tuthola die ooit zei "People dont like me, just because I'm pretty." Maar in schrijvende tekst komt het nooit zo mooi over. Je zou het in bewegend beeld moeten zien, bloedje serieus was ze !

Wie weet is Limbo wel de knapste man van Limburg.
"Bekende koppen en haaroplossingen' is volgens mij iets anders dan "kijk der wordt weer een kaal" of "haha, hij is beroemd en wordt ook kaal" of nog erger "kijk hij wordt waarschijnlijk kaal al zien we niks" of "christina Aquilera wordt kaal". Ik erger me daaraan, maar goed ik zal aldus wel de weg kwijt zijn.

Als Limbo de mooiste vrouw van Nederland is vind ik dat nog noemenswaardiger.
Kniekous is offline   Met citaat reageren
Oud 23 augustus 2011, 22:20   #3516
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kniekous Bekijk bericht
"Bekende koppen en haaroplossingen' is volgens mij iets anders dan "kijk der wordt weer een kaal" of "haha, hij is beroemd en wordt ook kaal" of nog erger "kijk hij wordt waarschijnlijk kaal al zien we niks" of "christina Aquilera wordt kaal". Ik erger me daaraan, maar goed ik zal aldus wel de weg kwijt zijn.

Als Limbo de mooiste vrouw van Nederland is vind ik dat nog noemenswaardiger.
Ja maar je ergert jezelf aan zoveel zaken en mensen de laatste tijd, kous. Velen hebben het bdd syndroom, leven in een verknipte wereld of weet ik veel wat. Juist hier kom je nu net die miere******* tegen. Anders zouden we ons niet druk maken over iets als....haar. Dat weet je zelf ook. Waarom zou je je hier nog begeven ? Je zoekt iets op, waar je van jezelf van weet dat je je eraan ergert.

En nu ga je ineens vallen over 'nare' opmerkingen over iemand die 5 ton per week verdient en die waarschijnlijk nooit van haarweb gehoord heeft (ik hou een slag om de arm !). Kom op zeg, nu ben je gewoon echt aan het zieken.



En 't zal me idd niks verbazen als Limbo 's avonds idd een mantelpakje aantrekt. Het is een vreselijke boef volgens mij.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 23 augustus 2011, 22:52   #3517
nijmegen2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 203
Limbo in een mantelpakje:-) zeg ik moet nog slapen hè. Vijf punten voor lucky!
nijmegen2 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 augustus 2011, 23:41   #3518
Kniekous
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2006
Berichten: 935
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Bekijk bericht
Velen hebben het bdd syndroom, leven in een verknipte wereld of weet ik veel wat. Juist hier kom je nu net die miere******* tegen. Anders zouden we ons niet druk maken over iets als....haar. Dat weet je zelf ook. Waarom zou je je hier nog begeven ? Je zoekt iets op, waar je van jezelf van weet dat je je eraan ergert.

En nu ga je ineens vallen over 'nare' opmerkingen over iemand die 5 ton per week verdient en die waarschijnlijk nooit van haarweb gehoord heeft (ik hou een slag om de arm !). Kom op zeg, nu ben je gewoon echt aan het zieken.
Ik vind lotgenoten gedegen advies geven, iets nuttigs, dat doen redelijk wat mensen op dit forum dan ook.

Ieman met een NW0, die zij haarlijn wil verdikken is heel ergerlijk voor mensen die wel echt kalend zijn. Daarbij is het niet bepaald productief als iemand met zo'n verknipte geest een ander bang maakt.

Als je kalend bent, en je vind dat vervelend of meer dan dat; prima. Dat je elkaar helpt, nog beter. Maar je verkneukelen of troosten met andermans, niet eens aanwezige kaalheid, vind ik niet gezond.

En ik reageer op Limbo iets algemeens af, het is niet zo zeer zijn opmerking, maar de tendens in deze thread die me dwarszit. Limbo vind ik namelijk een topwijf!

En ja, ik zoek dat op, ik kan deze thread ook niet openen. ;-)
Kniekous is offline   Met citaat reageren
Oud 24 augustus 2011, 07:56   #3519
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.444
Geslacht:
"Limbo in een mantelpakje", "Limbo een topwijf". Ja, zo kan die wel weer!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 24 augustus 2011, 09:36   #3520
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kniekous Bekijk bericht
Ieman met een NW0, die zij haarlijn wil verdikken is heel ergerlijk voor mensen die wel echt kalend zijn. Daarbij is het niet bepaald productief als iemand met zo'n verknipte geest een ander bang maakt.
Is ergerlijk en pijnlijk ja, maar ook zo'n iemand moet de ruimte hebben. Jij en ik maken beide niet uit of iemand een probleem heeft ja of nee, toch ?

Als diegene zich vervolgens gaat mengen andersmans problemen, dan ben ik het wel met je eens, dat hij dat niet zou moeten doen.


Citaat:
Als je kalend bent, en je vind dat vervelend of meer dan dat; prima. Dat je elkaar helpt, nog beter. Maar je verkneukelen of troosten met andermans, niet eens aanwezige kaalheid, vind ik niet gezond.

En ik reageer op Limbo iets algemeens af, het is niet zo zeer zijn opmerking, maar de tendens in deze thread die me dwarszit.
Ik vind het wel een leuk en interessant topic.

Volgens mij valt het wel mee met dat verkneukelen en troosten van zichzelf. Je dikt het vreselijk aan, sowieso naar aanleiding van onze David. Er was helemaal niks aan de hand en moet je zien hoe je reageerde. Het lijkt er meer op, dat je juist dingen wilt zien die er niet zijn.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 24 augustus 2011, 13:40   #3521
Kniekous
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2006
Berichten: 935
Je was aldus cynisch? En dat komt, niet altijd over in tekst
Kniekous is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2011, 15:20   #3522
DirkieConFlirki
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2010
Berichten: 152
Ik zag Arie Boomsma gisteren toevallig bij Carlo en Irene zitten, die is echt keihard voor de bijl gegaan. Was me nooit eerder opgevallen. Zijn oplossing, tondeuse en compensatiebaard, staat hem overigens prima.
http://www.rtl.nl/xl/#/u/ce3cf39b-dd...-4196693c6993/

De keeper van FC Twente ziet er trouwens ook gewoon goed uit, ondanks dat ie met slechts 23 jaar al nagenoeg helemaal kaal is. Aan zelfvertrouwen ook geen gebrek trouwens.

DirkieConFlirki is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2011, 15:31   #3523
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Goede voorbeelden!

Dankjewel. Goed dat iemand ook deze foto's erbij haalt.
Maar moet dan wel zeggen dat ik arie met langer haar beter uit vond zien.
Keeper van twente ken ik neit anders, en ziet er goed uit!
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2011, 20:55   #3524
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DirkieConFlirki Bekijk bericht
Ik zag Arie Boomsma gisteren toevallig bij Carlo en Irene zitten, die is echt keihard voor de bijl gegaan. Was me nooit eerder opgevallen. Zijn oplossing, tondeuse en compensatiebaard, staat hem overigens prima.
http://www.rtl.nl/xl/#/u/ce3cf39b-dd...-4196693c6993/
Die grappenmaker moet altijd met een concealer in zijn haren hebben gelopen. Dit gebeurt niet zo maar even in enkele maanden, langer haar verbergt veel, maar niet alles.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2011, 21:43   #3525
Kniekous
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2006
Berichten: 935
Met lang, of iets langer haar,zoals Arie Boomsma dat had valt juist minder te verbergen. Lang haar laat dunner haar juist veel meer opvallen (Behalve als iemand een comb over heeft). Daarom kun je, als je op plaatsen dunner haar hebt, beter je haar zo kort mogelijk houden.

Het gekke is, dat Arie Boomsma in dit filmpje bijna volledig kaal bovenop lijkt. Dat kan niet zomaar ontstaan.

Twee mogelijkheden:
1.Zijn eerdere haar was een pruik of een zorgvuldig dicht gespoten hoofd.
2.Het kort geschoren haar en het licht van boven laten het veel erger lijken dan het werkelijk is.

Laatst gewijzigd door Kniekous; 29 augustus 2011 om 21:53
Kniekous is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Uitverkiezing knapste kale(nde) (bekende) Nederlander. Henk AGA - Algemeen 119 19 november 2007 20:52
(Bekende) lieden met AGA waarbij het goed staat Haarmannetje AGA - Algemeen 60 17 mei 2007 16:29
vanavond op koppen "Kaal is mooi!" TinneV AA - Algemeen 4 24 april 2007 22:20
Bekende Mensen met AA? sweet_muisje AA - Algemeen 13 12 september 2005 18:46
Bekende nederlanders bij La$er Aesthetic Chris Chirurgische behandelingen 3 16 december 2001 15:36


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.